فال هفتگی فالوده – 23 تا 29 آبان

 

 

 

فال هفتگی متولدین فروردین

از بحث های مالی در این هفته اجتناب کنید زیرا هزینه های زیادی برای شما به ارمغان می آورد. ممکن است چیزی را فرض کنید اما بعدا متوجه خواهید شد که اشتباه است. در این هفته احتمالا تصمیم ناعادلانه ای در ارتباط با یک فرد سخاوتمند بگیرید. از انجا که در این هفته مکالمات شما سردرگم است از بحث ها مهم در ارتباط با ارث و میراث اجتناب کنید. روز سه شنبه خوشحال خواهید بود. با این حال، روز جمعه روابط های نزدیک تان را می توانید غنی تر کنید و حتی روابط های تان را نزدیک تر خواهید کرد. در شیوه زندگی تان می توانید در این هفته تغییرات خوبی را اعمال کنید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

مطمئن باشید هر خوبی که می‌کنید بدون اجر نمی‌ماند. تدبیری برای چاره‌ی کار خود بکنید تا دل بیمارتان را التیام ببخشید. اگر با فکر عمل کنید، نیت‌تان عملی می‌شود. شما در تصمیم‌هایتان قاطع هستید و در سخن گفتن رُک و صریح، همین باعث می‌شود تا حسودان زبان به انتقاد شما باز کنند و دیگران را به قضاوت نادرست درباره شما وا دارند.درباره وضعیت فعلی خود بیشتر با شریک زندگی‌تان صحبت کنید. مشکلات مالی که این روزها پیش آمده‌اند، به تدریج رفع خواهند شد. در مقابل وضعیت کنونی، کمی مدارا کنید و به مدیریت درآمد و هزینه‌هایتان توجه کنید. شخصی که شما بسیار دوستش دارید نگرانتان است، بهتر است کمی محتاطانه رفتار کرده و به زبانتان توجه کنید تا هرگونه حرفی که ممکن است او را ناراحت کند، نزنید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

شما در زمان کار از تمام نیروی خود بهره می‌گیرید برای همین است که موفق می‌شوید. برای انجام کاری دچار شک و تردید شده‌اید و تنها دلیل این شک حرف‌های اطرافیان است، شما خوب می‌دانید چه راهی را باید انتخاب کنید، هر چه سریع‌تر خود را از این وضعیت نجات دهید. تبلور یک اندیشه شما را به مرز خودباوری رسانده و اعتماد به نفس‌تان را دوباره به‌دست خواهید آورد.برای حل درگیری‌های احساسی و عاطفی‌تان نیاز به یک صبحت سنگین و اساسی با شریک زندگی‌تان دارید. شما با وجود مهربانی و اهمیتی که به مردم می‌دهید، نباید درب خانه‌تان را همیشه باز نگه دارید. جسمتان در حال حاضر به شدت خسته است و باید ورزش توجه کنید و سلامتی‌تان را در اولویت قرار دهید. عزیزی از راه دور بسیار دلتنگ شما شده است، هر چه زودتر با او تماس بگیرید.

 

فال هفتگی متولدین تیر

شما حاضر هستید همه سختی‌ها را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسد. برای رهایی از غم، خودتان را به هر آب و آتشی بزنید. پرواضح است که برای کار نکرده مزدی دریافت نمی‌کنید. برای رسیدن به نیت‌تان تلاش کنید، هر کاری را به فردا موکول نکنید، آن هم در حالیکه می‌دانید زمان برای انجام کارهایتان حرف اول را می‌زند.به آنچه می‌خواهید دست خواهید یافت، البته که هیچ کاری بدون رنج و زحمت به نتیجه نخواهد رسید. خودتان را برای مقابله با مشکلات آماده کنید. فکرتان را بسیار مشغول کرده‌اید برای خانواده وقتی قائل شوید و رضایت آنان را هم جلب کنید، بگذارید دعای خیر پدر و مادر همیشه بدرقه راهتان باشد. به کسی که از شما بریده بپیوندید و به کسی که به شما بدی نکرده نیکی کنید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

موفقیت در این هفته ازآن شماست. زیرا ممکن است یکسری مشکلات در محیط کار داشته باشید که شما را گیج و سردرگم کنند. مکالمه ها با همکاران و رئیس تان ممکن است اشتباه برداشت شود و نتوانند شما را درک کنند. دیگران تمایل دارند که اطلاعاتی را از شما پنهان کنند شاید هم از تنبلی شان باشد که چیزی به شما نمی گویند. روزهای خوبی برای مذاکرات مالی نمی باشد زیرا سوتفاهم های زیادی برای شما به وجود می آید. این هفته به استراحت زیادی نیاز دارید، سعی کنید که بیش از حد به خود فشار نیاورید. با این حال جمعه روز عاشقانه ای برای شماست. زیرا ستاره عشق در نمودار شماست. رابطه زناشویی شما بسیار پر شوراست. طبق استعدادهای خود حرکت کنید.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

به هر حرف مردم گوش ندهید، زیرا بر روی شما تاثیر می گذارند و این تاثیرات باعث بی هدف شدن شما می شوند. خودتان را از عذاب دادن نجات دهید و دنبال یک مسیر روشن باشید. اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ‌تر از آنچه که هست نکنید. هم‌اکنون زمان مناسبی برای خرید یک وسیله یا خانه است، به شرطی که تمام جوانب را در نظر بگیرید.از هزینه کردن نترسید، زیرا برخی خرج‌ها را اگر امروز انجام ندهید، فردا باید هزینه بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی شما را ناراحت کرده است، اما موقتی است و باید کمی صبر داشته باشید. در این مدت خودتان را به کاری مشغول کنید و به دنبال گرفتن نتایج خوب باشید. این کار هم شما را شاداب می‌کند و هم دلتان را خوش می‌کند.

 

فال هفتگی متولدین مهر

خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید قصدتان خیر است اما شما از تمام جریان باخبر نیستید، نهایتا” پشیمان می شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی توجهی بیش از حد به خودش را ندهید. قولى براى همکارى داده اید پاى حرف و قول تان بایستید و تا جایى که می توانید او را کمک کنید دست از لجبازى بردارید و با مسائل جدى تر برخورد کنید.شما قادر خواهید بود اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورید. در برابر زورگویی و خودخواهی طرف مقابل خود ایستادگی کنید و ترس و نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید. وضعیت زندگی شما نمی‌تواند بدتر از آنچه که در حال حاضر برای خودتان ایجاد کرده‌اید باشد. شما با یک مشکل حقوقی مواجه هستید و کارهایتان به هم گره خورده است. این گره را نمی‌توان با دندان باز کرد، بنابراین بهتر است از یک مشاور حقوقی راهنمایی بخواهید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

متولدین 23 تا 29 آبان ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید.بعد از مدتی تفکر و تردید، درباره نیتی که در دلتان است، شما تصمیم مهمی خواهید گرفت. به خاطر داشته باشید که اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی‌ها آن را عملی کنید، بهتر است که راه ساده‌تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید. هر چیزی میزانی خاصی دارد، سکوت بیش از حد می‌تواند در نظر دیگران شما را نادان بنماید.برای انجام یک کار اداری، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید. از دست دادن فرصت و تأخیر باعث پشیمانی می‌شود. رویاهایی که در ذهنتان پرورش می‌دهید، به واقعیت تبدیل می‌شوند. برای دریافت مدرکی که احتمالاً به آن نیاز دارید، بیشتر صبر کنید. به زودی دلتنگی‌های شما به پایان می‌رسد و شما به دیدار کسی که مدت‌هاست دور از شماست، می روید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

 درحالی که روزهای خوب و آرامی رو سپری می کردید یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی تان را بهم می ریزد باید این حقیقت رو بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید، اگر به گوشه گیری ادامه بدهید نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید.تلاش کنید از اظهار نگرانی‌های زیاد خودداری کنید و آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با حرف زدن بیان کنید. هر حرفی که می‌شنوید را به راحتی باور نکنید. فردی شما را در جریان یک خبر قرار می‌دهد که قصد آن ایجاد هیجان و تحریک شماست، بنابراین سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید و به این خبر اهمیت زیادی ندهید. 

 

فال هفتگی متولدین دی

با آه و ناله و گله گذاری کاری از پیش نمی‌برید بلکه فقط خودتان را بیشتر دلسرد می‌کنید، امید داشته باشید. به مشکل مالی برخورده‌اید که ریشه دار نیست و بزودی برطرف می‌شود با این حال لازم است که از همین حالا با هوشیاری بیشتری پیش بروید و جلوی مشکلات در آینده را بگیرید. بهتر است با کسی که مدتهاست مبلغی را به او قرض داده‌اید تماسی بگیرید.اخیرا کمی خود را در خودتان گم کرده‌اید و از بودن جمع‌های دوستانه دوری می‌کنید. ناراحتی‌های گذشته را با خودتان حمل می‌کنید و از لحظات حالتان لذتی نمی‌برید. هیچ‌کس به جز شما خودتان نمی‌تواند به شما کمک کند. برای بهبود وضعیت خود، لازم است همین الان شروع به اقدام کنید، زیرا فردا برایتان دیر است. کاری را در نیمه‌ای رها کرده‌اید. با صرف کلمات شیرین، دهان شما شیرین نمی‌شود؛ بنابراین همین امروز شروع کنید و آن کار را به اتمام برسانید.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

اگر احساس می‌کنید مثل کبکی زیر برف فرو رفته‌اید و دیگران شما را نمی‌بینند، در واقع در اشتباه هستید. بهتر است با خودتان روراست باشید و همین امروز برای ایجاد تغییر اساسی در رفتار و روش زندگی‌تان فکری کنید؛ در غیر این صورت، دوستان را از دست خواهید داد. همیشه آماده کمک کردن و یاری رساندن به دیگران باشید.پاسخ درخواستی که ارسال کرده‌اید را به زودی دریافت خواهید کرد. لطفاً کمی صبر کنید و هیچ اقدام دیگری را انجام ندهید. چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده‌اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید.نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی ارائه داده بودید، به زودی دریافت می کنید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

در بین اهل خانه بسیار عزیز هستید. از لحاظ کاری انتظار موقعیت بهتری را داشته باشید و برایش تلاش کنید، شما شایستگی‌اش را دارید. در حفظ سلامتی‌تان کوشا باشید. حسودی را از اطراف خود دور کنید تا به آرامش برسید. یکی از نزدیکان‌تان از شما درخواست کمکی کرده، با هم‌فکری مشکل او حل خواهد شد.اگر اراده‌تان را تقویت کنید بر امور اطرافتان مسلط می‌شوید. کاری نیمه تمام دارید که وقت و انرژی شما را گرفته است، تمام توان خود را به سر و سامان دادن این کار معطوف کنید، این روزها وقت کار و تلاش است، برای تفریح وقت زیاد دارید به سرانجام کار بیندیشید، اگر دیر اقدام کنید هر آنچه که ساخته‌اید تباه می‌شود، از هوای نفس پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد