فال هفتگی فالوده – 21 تا 27 آذر

 

 

 

فال هفتگی متولدین فروردین

باید سعی کنید در مورد تصمیمی که می‌خواهید بگیرد خوب فکر کنید تا دچار اشتباهی نشوید و در زندگی تان با مشکلات زیادی روبه رو نشود همیشه سعی کنید با دیگران مشورت کنید تا به پیروزی و موفقیت برسید.به زودی از راه دور شخصی به دیدارتان می آید بهتر است به خوبی از او استقبال کنید تا احساس خوش‌ بینی نسبت به زندگی خود داشته باشید و آرامش و آسایش را به دست بیاورید. به زودی اوضاع پولی و مالی شما فروردین ماهی ها رو به راه خواهد شد و مشکلات از سر راهتان برداشته می شود بهتر است استرس و اضطراب را کنار بگذارید و با شجاعت جلو بروید. در رابطه عاشقانه و عاطفی مشکلاتی دارید که ان شاالله به زودی حل خواهد شد و آگاه باشید که هیچ عشق و رابطه ای بدون مشکل و گرفتاری نیست.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

شما انرژی فراوانی خواهید داشت، اما به نظر می رسد فشار کاری شما را عصبانی می کند.فردی سعی می‌کند با استفاده از قدرت و خشونت، دیگران را مورد فشار قرار دهد تا اهداف خود را به دست آورد. اما شما نباید درگیر این شخص شوید، راه‌های دیگری برای مقابله با او وجود دارد و شما باید آن راه را پیدا کنید. همه چیز و همه کسی ارزش جنگیدن را ندارند، بنابراین باید تمرین کنید که در برخی مواقع بتوانید آن را رها کنید و از تلاش بی‌جایی خود دست بکشید.به خودتان و خواسته‌هایتان بیشتر اهمیت بدهید و از خودتان مراقبت کنید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

ز روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید، بهتر است با او روبرو شوید نتیجه هرچه که باشد از اینکه این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید بهتر است. طرح‌ها و نقشه‌های که در ذهن دارید کاملا سود بخش هستند، مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید، در اطرافتان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند.اگر درباره انجام یک کار مردد هستید، بهتر است با یک نفر مشورت کنید. شما پیشنهاد خود را ارائه کنید تا دیگر برای همیشه درباره آن فکر نکنید، اگر اتفاق بیافتد، بهتر است و اگر نیفتد، حداقل خودتان را سرزنش نخواهید کرد. هر روز در آینه به خودتان بگویید که شما یک شخصیت خوب و دوست داشتنی هستید.

 

فال هفتگی متولدین تیر

شخصی سعی دارد با مطرح کردن بعضی از مسائل شما را نسبت به تصمیم‌تان دل‌سرد کند اما شما در عوض دوستی واقعی را که با انتقاد اصولی می‌خواسته راهنمایی‌تان کند تا در مسیر صحیح و درست قدم بردارید از خود می‌رنجانید، سعی کنید دوباره با او ارتباط را برقرار کنید. در مورد مسائل عاطفی بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد.شما در حال یادگیری یک مهارتی هستید که فکر می‌کنید می‌توانید از آن پول زیادی دربیاورید. این یادگیری به شما احساسی جدید را می‌دهد و روحیه‌تان را تغییر می‌دهد. نیتی در دل دارید که نیاز به زمان دارد و ممکن است حتی نظر خودتان نیز درباره آن تغییر کند. به خودتان اجازه دهید زمان بگذرد و با افراد بیشتری مشورت کنید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

دست از خودخواهی بردارید برازنده‌ی شما نیست، شک نیست که زندگی فراز و فرود و بالا و پایین دارد، شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می‌برید سختی‌ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته‌اید، یک شکست جزئی دیگر نباید این همه بر شما و احوالات‌تان تاثیر بگذارد کمی خوددار‌تر باشید و به مسایل از زاویه ی دیگر نگاه کنید.هر حرفی که می‌شنوید، به خودتان نگیرید و نرنجید. این کار باعث می‌شود زندگی خود را سخت تر کنید. بخش عمده‌ای از حرف‌هایی که مردم می‌زنند، به خاطرشان حفظ نمی‌شود. شخصی ممکن است به شما سر بزند و از احوالتان بپرسد، اگرچه مدتی است که از او بی‌خبر بوده‌اید.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

شخصی بی‌ملاحظه خبری را به شما می‌رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد، خودتان را نبازید همه‌چیز به برخورد شما با این خبر بستگی دارد، اتفاقی که افتاده می‌تواند به نفع‌تان هم باشد، همین روزها کسی به سراغ‌تان می‌آید که قدم بسیار سبکی دارد، مشورت با او می تواند شما را در مسیر صحیح و اصولی قرار بدهد و در تصمیم‌گیری برای کاری کمک‌تان کند.مبلغی به دست‌تان می‌رسد در خرج کردن آن دقت کنید و بی‌گدار به آب نزنید.شروع به کار جدیدی خواهید کرد و به یاد داشته باشید که همیشه در آغاز کار، همه چیز با یک سرعت کندتر حرکت می‌کند. از حالتان لذت ببرید و در لحظه زندگی کنید، در غیر این صورت این لحظه‌ها را از دست خواهید داد.

 

فال هفتگی متولدین مهر

 در مواردی که در آنها صاحب تخصص نیستید، بهتر است دخالت نکرده و نظر خود را اعلام نکنید. بدون جهت، خودتان را با دیگران بد نکنید و سعی کنید با مهربانی با اطرافیانتان صحبت کنید. برای فرار از وضعیت فعلی، بهتر است شرایط را از ابتدا و از زاویه‌ای بهتر بازبینی کنید.در محیط کار، ممکن است دچار یک مشکل بزرگ شوید. در روابط عاطفی، به خاطر داشته باشید که این یک مسابقه نیست. حضور در یک گروه دوستانه، آرامش و شادی را به شما می‌بخشد و شما را برای چند ساعتی از دنیای بیرون جدا می‌کند. شما در حال امتحان چیزی یا انجام کاری برای اولین بار هستید، سعی کنید از آن لذت ببرید.از شخصی خبرچین در اطرافتان دوری کنید، اگر فکر می کنید او فقط برای شما خبر می‌آورد و اخبار مربوط به شما را به دیگران نمی‌گوید سخت در اشتباهید، برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی بی مورد نکنید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

 درحالی که روزهای خوب و آرامی رو سپری می‌کردید یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی‌تان را بهم می‌ریزد باید این حقیقت رو بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید، اگر به گوشه گیری ادامه بدهید نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید.این روزها کمک دیگران را برای انجام کاری می‌خواهید ولی متأسفانه هیچ‌کس به شما کمک نمی کند. ناامید نشوید و عدم توجه دیگران را به دل نگیرید. راه‌های جدیدی را برای رسیدن به هدف خود پیدا کنید.در انتظار یک چیزی هستید، اما هر بار یک اتفاقی رخ می‌دهد که شما به آرزویتان نمی‌رسید. برخی از چیزها ارزش صبر کردن دارند، بنابراین به صبر و پشتکار خود ادامه دهید و از ناامیدی دوری کنید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

متولدین 14 تا 20 آذر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد.زودی کاری برایتان پیشنهاد میشود که از بیکاری و حالت کسالت شما را بیرون می آورد و باعث شادی و خوشحالی شما میشود.این اواخر خودتان را بیش از حد خسته کرده‌اید، قدری استراحت کنید، استراحت به منزله رها کردن کار و زندگی نیست بلکه اتفاقا به منظور یافتن انرژی بیشتر و بهتر برای انجام کارهاست.در جمعی با شخصی آشنا می شوید که با خودش به زندگی‌تان برکت می‌آورد، مراقب باشید این هفته ممکن است هزینه یک اشتباه را بپردازید. خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید قصدتان خیر است اما شما از تمام جریان باخبر نیستید، نهایتاً پشیمان می‌شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می‌کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی‌توجهی بیش از حد به خودش را ندهید.

 

فال هفتگی متولدین دی

قولی برای همکاری داده‌اید پای حرف و قول‌تان بایستید و تا جایی که می توانید او را کمک کنید. دست از لجبازى بردارید و با مسائل جدی تر برخورد کنید. در رانندگی احتیاط کنید خصوصاً اگر جایی را با عصبانیت ترک کرده‌اید. پرونده یا مسأله ای که فکر می کردید بسته شده، دوباره باز خواهد شد حواستان را معطوف به جزئیات کنید تا گرهِ کار را پیدا کنید.شما می توانید با توجه به مسائل مالی و عاطفی خود انتظار یک هفته مطلوب را داشته باشید. شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خوشحال خواهید شد.در عشق به کم اکتفا نکنید، کسی که منتظرش هستید سرو کله‌اش به‌زودی پیدا می‌شود و انتظارتان به پایان می‌رسد.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

برای رسیدن به خواسته‌تان باید خانواده و اطرافیانتان را توجیه و تفهیم کنید تا شما را در عملی کردن خواسته‌تان همراهی کنند.به شخصی که بسیار دوستش دارید شک نکنید، صبور باشید و به او کمی وقت بدهید. نوری در دلتان روشن می‌شود.در خصوص مسائل مالی و اقتصادی با یک وضعیت حساس مواجه می‌شوید، نگران نشوید با درایتی که دارید و با همان روشی که الان در ذهنتان است بر آن غلبه می‌کنید.شما دارای وجدان آگاهی هستید و همین درونتان را نسبت به بسیاری از مسائل که پیرامون شما می‌گذرد آرام نگه می‌دارد. از مال و اموالتان مراقبت کنید.با شخصی که هرطور دلش می‌خواهد با شما رفتار می‌کند برخورد کنید و او را برای یکبار سرجایش بنشانید. بی‌منت و امید بازگشت به یک شخص کمک خواهید کرد.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

از شنیدن خبری و یا دیدن تصویری دلتان یخ زده و از غم فشرده شده‌است، این رنج گرچه سنگین، تمام می‌شود.سعی کنید احساساتتان را برای دوستان مورد اعتمادتان بازگو کنید، دائم نترسید از اینکه شاید رازی برملا شود. مدتی است به فکر کار و شغل درست حسابی در زندگیتان هستید بهتر است با بزرگان تان مشورت کنید و تصمیمات مهمی برای زندگی خود بگیرید تا بتوانید به اهداف خود نزدیک شوید. شما تحت قضاوت های  بی مورد قرار می‌گیرید و باید زمان بدهید تا این مشکلات با آرامش و خونسردی حل شوند. 

 

برای گرفتن فال شخصی به  شماره زیر در واتس اپ:

 

 

یا به این آیدی در تلگرام پیام دهید:  faaloodehadmin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد