فال هفتگی فالوده – از 7 تا 13 اسفند

 

 

 

فال هفتگی متولدین فروردین

پیشنهادی به شما شده یا خبری به شما گفته می‌شود، منتظر جواب از طرف شما هستند در پاسخگویی عجله نکنید نکات مهمی است که باید به آن درست فکر کنید. از گذشته درس بگیرید و آینده را هم در نظر داشته باشید. ممکن است اشتباهات شخصی شما را به یک دردسر بیندازد، به جای بدتر کردن اوضاع همان کاری را انجام بدهید که درست‌تر است.در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید، خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

با وجود آنکه در ابتدا همه‌چیز خوب به نظر می‌رسد به زودی متوجه خواهید شد که تصویر نادرستی داشته‌اید، حتی احساس می‌کنید استدلال‌هایتان نادرست بوده‌اند لازم است همین حالا توقف و فکر کنید تا زمانی که به شرایط آرام برنگشته‌اید هیچ قدمی برندارید. در حین انتخاب راه از فردی کمک بگیرید. حواستان به باز شدن در بسته‌ی روبرویتان باشد.این هفته یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد، این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید.از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید، برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

شما آنقدر بر خود مسلط هستید که احساسی را که در رابطه با شخصی در ذهن دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در شرف پایان است. قدرت تصورتان شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید. این روزها مضطرب هستید نمی‌دانید باید از ندای دلتان پیروی کنید یا ندای عقلتان، به احساساتتان اعتماد کنید.در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد.

 

 

فال هفتگی متولدین تیر

اطلاعات و اخباری دریافت می‌کنید که چندان محکم و قابل اعتماد نیستند، ممکن است چیزی که امروز فکر می‌کنید درست است فردا اشتباه از آب دربیاید بهتراست وقت‌تان را تلف نکنید هرچه زودتر خودتان دست به کار شوید و اطلاعاتی که می‌خواهید به دست بیاورید. به خاطر برخی مشکلات و موانع پیش‌بینی نشده به اجبار تغییراتی در برنامه‌هایتان ایجاد می‌شود.در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید،  در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

به دنبال آرزوها رفتن جسارت و پشتکار می‌خواهد که شما هر دو را دارید، کافیست اندکی صبورتر باشید و شکایت نکنید. با دیگران روراست باشید و خواسته‌هایتان را بی‌پرده و شفاف بیان کنید. ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید بیهوده شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان دور می‌کند. حواستان باشد به کم راضی نشوید.نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود؛ شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

به دنبال راه فراری هستید تا از این مرحله ناآرام زندگی‌تان بگذرید. به یاد داشته باشید زندگی عاری از عشق، پوچ و غیرقابل تحمل است. برای آگاهی از میزان صداقت و دوستی دیگران آن ها را بیآزمایید، با هر فردی که ادعای دوستی و رفاقت دارد معاشرت نکنید. به امید دیگران فرصت‌های ناب زندگی‌تان را از دست ندهید.از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند.

 

فال هفتگی متولدین مهر

قرار ملاقات بسیار مهمی پیش‌رو دارید، ممکن است شرایطی را تجربه کنید و مجبور شوید اجرای برخی تصمیماتتان را به وقت دیگری موکول کنید. زندگی‌تان دستخوش تغییراتی‌ست و مجبور به برنامه‌ریزی دوباره خواهید شد، نگرانی به دل راه ندهید بسیار خوب است اگر به خودتان اجازه دهید که کارهای جدید را امتحان و تجربه کنید، به جای حرف زدن عمل کنید.از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید، به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

در حال حاضر اهدافتان فراتر از دسترس‌تان قرار دارند بهتر است برای مدتی فکر تفریح را از ذهن خود بیرون کنید شما کارهای مهم‌تری دارید که باید انجام دهید و زمان به سرعت در گذر است. شما از پس کارها به خوبی برخواهید آمد علی‌رغم آنکه اندکی به تعویق افتاده‌اند. بهتراست با جریان تغییرات زندگی همگام پیش برویداوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید، دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

مشغله کاری‌تان بیشتر می‌شود و دیگر وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت، این مقدمه‌ای برای حرکت در مسیر دلخواهتان است. تصمیم‌گیری‌ها خود در رابطه با فعالیت‌های اقتصادی را با اطلاعات کافی و محکم اتخاذ کنید. دچار حس درماندگی نشوید و به خود شک نداشته باشید مطمئن باشید که از حمایت اطرافیان بهرمند خواهید شد. به عقب برنگردید.برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

 

فال هفتگی متولدین دی

این روزها آرامش خاصی در رفتار و کلامتان موج میزند که نشات گرفته از سلامت نفس شماست. دلتان می‌خواهد وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید و از کم کاری و تقلب گریزانید. اگر کمی بلندپرواز نبودید شاید زودتر به اهدافتان میرسیدید. حالا وقت آن رسیده که به خودتان کمی آسان‌تر بگیرید. با دوستانتان بیشتر وقت بگذرانید.برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

به آینده خوش‌بین باشید از دوستی قدیمی که به گردن شما حق دارد یاد کنید. به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. غرور بی‌حد بزرگترین اشتباهتان است، از لجبازی دست بردارید و با فکر و اندیشه کارها را سامان بدهید. از خطر کردن در امور مالی بپرهیزید جبران آن از شما نیرویی دوچندان می‌گیرد که حالا در توانتان نیست.این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

نوزادی در راه است که با خودش برکت و شادی می‌آورد. روزهای خوش در انتظارند این روزها بدون وقفه از خودتان کار کشیده‌اید کمی به خودتان استراحت بدهید. برای رفتن به یک سفر برنامه‌ریزی می‌کنید. طلبی که دارید گرچه با تاخیر اما وصول خواهد شد. برای یک مشکل قانونی به دادگاه خواهید رفت و شما برنده خواهید بود.اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید، شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

 

 

برای فال شخصی به این آیدی در تلگرام پیام دهید:  faaloodehadmin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد