فال نستراداموس – 4 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

یک دوست
وفاداری
فردی قابل اعتماد
حیوانی خانگی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

شك و تردیدها را باید از خود دور كنی. برای رسیدن به چیزی یا كسی كه دوستش داری باید تلاش كنی.افکار منقی،کینه  و حسادت را تا جایی که می توانی از خودت دور کن تا اتفاق های مثبت در زندگی تو جاری شود.برای كسب یك موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و كوشش كرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به كوشش بیشتر متوسل شوی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
فردی که شما می شناسید
راهنمایی یا کمک
صمیمیت
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.تمركز در هركار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط كار یا در امر تحصیل با تمركز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین كن.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
حرکت به سمت جلو
اهداف
خوش بینی
الهام
📝 نستراداموس به تو می گوید:
یك مكالمه حضوری  تو را ناراحت می‌كند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته كه تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی كرده. احساس می‌كنی كه فقط تو بودی كه توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی كه اینطور نیست و باید مراقب باشی كه با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
الهام
آرمان
روح و روان
شهود
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری كن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب كنند. روزهای خوبی در پیش داری.وقتی مشكلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سكوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فكر راه‌حلی برای رهایی از این مشكل باشی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
خانواده
خانه
امنیت
آسایش و راحتی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به كسی كه دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اكنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.از این سكوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود كوشش كنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و كوشش رسیده استدر برخورد با مشكلات كاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتكار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشكلی نیست كه غیرقابل حل باشد.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
ثبات و سکونت
مکانی گرم
آشنایی
آرامش خاطر
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 وقت كشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا كرده‌ای، دیگر نباید دست دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد كنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.كسی در اطراف تو هست كه از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌كند.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

مسائل و امور داخلی
املاک و مستغلات
مکانی که در آن زندگی می کنید

📝 نستراداموس به تو می گوید:
در این شرایط خاص باید با عقل و فكر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان كاری از پیش برد. برای رسیدن به كسی باید با فكر و تدبیر رفتار كرد نه با حرفهای دهان پر كن.قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور كرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
مذاکره
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
سرزنش خود
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
فعالیت بدنی
سوء استفاده و آزار
خشونت
رنج و عذاب

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یك توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است كه آرامش برقرار خواهد شد. تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد كه انتظارش را نداشتی. با كار و كوشش می‌توان بر موانع و مشكلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.بیشتر دغدغه كار و درآمد خودت را داری و تقریبا اكثر وقت‌های خود را صرف آن می‌كنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست كه باید به آنها توجه كرد و برایشان وقت گذاشت.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
نیرنگ و فریب
گول زدن
زنی با موهای سیاه
فردی باهوش
📝 نستراداموس به تو می گوید:

چراغ یك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف كرد. نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی كنی. ممكن است تغییرات هوا كمی تو را دچار مشكل كند پس مراقب سلامتی‌ات باش.شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنكه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف كنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
منتظر اتفاقات زیادی هستی كه ممكن است هیچ كدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این كار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی كرده و براساس آن حركت كنی. این راه مطمئن‌تر است.خودت را برای شنیدن یك خبر مسرت‌بخش آماده كن. با یك دوست قدیمی كه مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌كنی. باید از كسی دلجویی كنی تا روز خوبی داشته باشی. باید به طور جدی فكر كنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط كاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد كه وقت تو را آزاد كند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
توافق
انعطاف پذیری
فردی خودخواه
فردی بد اندیش

📝 نستراداموس به تو می گوید:

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتكارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است كه برای آنهم خودت باید دست به كار شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد