فال روزانه – 21 اسفند

دوست عزیز فالوده ای که 21 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی سخاوتمند، مؤدب، مهربان، مصمم، دارای قدرت تصمیم گیری بالا و همیشه آماده برای کمک به دیگران هستید. این ویژگی ها و رفتار دوستانه ی شما باعث می شوند خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوستی های ارزشمندی را آغاز کنید. امسال این دوستی ها و روابط می توانند در راه رسیدن به خواسته هایتان کمک قابل توجهی به شما بکنند. شاید ایده های خلاقانه ای که برای کسب درآمد بیشتر به ذهنتان می رسند نتایج مورد نظرتان را به همراه نداشته باشند، اما اگر اراده و پشتکار کافی داشته باشید در نهایت به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. امسال از لحاظ حرفه ای بسیار موفق خواهید بود. مسئولیت های جدیدی به عهده تان گذاشته خواهند شد که با انجام آنها به بهترین نحو ممکن تأیید رئیس و همکارانتان را به دست خواهید آورد. این موفقیت ای حرفه ای می توانند پاداش های زیادی از جمله ترفیع رتبه را برای شما به همراه داشته باشند. در اولین ماه از این سال جدید زندگیتان خبرهای بسیار خوبی را از شریک عاطفی خود دریافت خواهید کرد که باعث استحکام بیشتر رابطه ی شما خواهند شد. بهترین ماه های امسال فروردین، خرداد، تیر و شهریور خواهند بود.

 

 

فروردین : امروز از این که واقعیت ها را پذیرفته و حواستان به آنچه دارد در زندگیتان می گذرد آگاه هستید اطمینان کامل پیدا کنید. شاید شما دارید مرحله ی ناخوشایند انکار را پشت سر می گذارید و حاضر به پذیرفتن واقعیت ها نیستید. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنیای اطراف خود با دقت نگاه کنید تا بتوانید خودتان را با واقعیت های زندگیتان تطبیق داده و شادی و رضایت خاطر را بار دیگر تجربه کنید. البته که همه چیز به همین سرعت و راحتی اتفاق نخواهد افتاد، اما نقش شما در این روند بسیار مهم خواهد بود. خودتان را با دلخوشی های موقتی و سطحی سرگرم نکنید و به دنبال خوشحالی و رضایت خاطر واقعی باشید.

 

اردیبهشت : امروز یک جورهایی از آن روزهایی است که چیزهایی می بینید که چندان برایتان خوشایند نیستند و این موضوع هم بیشتر به خودتان برمی گردد تا دیگران! کارهایی که به تازگی و یا حتی در گذشته های دور انجام داده اید ذهنتان را به خود مشغول کرده و باعث می شوند که احساس شرمندگی و پشیمانی کنید. اجازه ندهید که این احساسات ناخوشایند روزتان را خراب کنند و این واقعیت را به خودتان گوشزد کنید که همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم و آنچه اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید. امروز مواظب رفتارتان با عشقتان باشید، اگر صبح که بی حوصله هستید با او بدرفتاری کنید تمام خوش اخلاقی ها و قربان صدقه های بعدیتان بی فایده خواهند بود.

 

 

خـرداد : امروز وقت آن فرا رسیده است که خیلی خوب و دقیق به حد و مرزها توجه کنید. شما باید یک مکالمه ی جدی با خودتان داشته باشید و برای کارتان، سلامتیتان، روابط خود با دیگران و به طور خلاصه هر جایی از زندگیتان که لازم می دانید حد و مرزهایی را مشخص کنید. این که بدانید چه وقت «نه» بگویید و به دیگران اجازه ندهید از حدودی که برایشان مشخص کرده اید فراتر نروند در حال حاضر در زندگی شما بسیار مهم و ضروری است. شما حتی باید «نه» گفتن به خودتان را هم یاد بگیرید و بدانید چه وقت هایی باید در برابر نفس خود و خواسته های غیر منطقی آن بایستید. این کار باعث خواهد شد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود مشاهده کنید.

 

 

تـیـر : شما برای رضایت نفس خود کاری انجام داده اید که حالا از آن پشیمان هستید و به شدت احساس گناه و عذاب وجدان دارید. در واقع ناراحتی شما از این بابت است که با انجام این کار به یک نفر دیگر آسیبی وارد کرده و یا باعث ناراحتی و دل شکستگی او شده اید. به جای این که خودتان را با احساس گناه بیهوده و بی نتیجه شکنجه بدهید بهتر است با طرف مقابلتان صحبت کرده و در صورت لزوم از او عذرخواهی کنید. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید به نفعتان است، چون در غیر این صورت تمام روز ذهنتان درگیر این ماجرا خواهد بود و نخواهید توانست روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید و این موضوع برایتان دردسرساز خواهد شد.

 

 

مـرداد : امروز داشتن دانش و آگاهی ویژگی بسیار مهمی برای شما خواهد بود و نیاز شدیدی به آن احساس خواهید کرد. اگر واقعا به دنبال این آگاهی و دانش هستید باید به جای این که هیاهو راه انداخته و به دنبال جلب توجه باشید ذهن خود را متمرکز کنید تا در سکوت و آرامش آنچه در جستجویش هستید را به دست بیاورید. این کار روی شناختی که دیگران از شما دارند نیز تأثی قابل توجهی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که با انتقال دانسته هایتان به دیگران نه تنها آنها را از دانش خود بهره مند می کنید، بلکه خودتان هم از به اشتراک گذاری این آگاهی با آنها منافع بسیاری به دست خواهید آورد.

 

 

شهریور : امروز به اهمیت عشق در زندگیتان خوب فکر کنید. همه چیز در جنگیدن برای به دست آوردن شخصی که دوست دارید و فتح قلب او با استفاده از استراتژی ها و سیاست هایی که آموخته اید خلاصه نمی شود. عشق می تواند نگرش شما به دنیای اطرافتان را تحت تأثیر قرار دهد و تشکیل دهنده ی بخش مهمی از شخصیت شما باشد. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و مجبور خواهید بود برخی کارهایی که موعد آنها به سر رسیده است را تکمیل کرده و تحویل دهید و این می تواند بهانه خیلی خوبی برای فرار کردن از دست کسی باشد که با داستان هایش فقط وقتتان را هدر کرده و ذهنیتی اشتباه در شما ایجاد می کند.

 

 

 

مـهـر : امروز مدام بعد از هر کاری یک کار دیگر را شروع می کنید و اگر این طور پیش بروید در پایان روز می بینید با وجود این که تمام روز در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید در نهایت کار چندانی را به انجام نرسانده اید. اگر کمی سیاست به خرج دهید می توانید این اوضاع آشفته را به نفع خودتان تمام کنید. هیچ کار تازه ای را پیش از به انجام رساندن کارهایی که در دست دارید شروع نکنید. امروز از آن روزهایی است که اگر یک نفر به شما بگوید ماست سفید است شما مخالفت کرده و می گویید سیاه است! دست از لجبازی بردارید و مواظب رفتارتان باشید، این کارها از شما بعید است، بیهوده دیگران را از خودتان دلخور نکنید.

 

 

آبـان : شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه شما امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.

 

آذر : امروز انگار هیچ کس نمی خواهد به حرف های شما گوش کند و هر چه بیشتر سعی می کنید صدایتان شنیده شود کمتر به شما اهمیت داده می شود. شرایط ایجاب می کنند که وارد عمل شوید و برای تغییر شرایط موجود اقدام کنید، ولی حس می کنید هر کاری که انجام می دهید هیچ تغییری در وضعیتتان به وجود نمی آید. با این حال نگرشتان را عوض کنید، دیر یا زود تغییرات مورد نظرتان ایجاد می شوند. حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون این که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید.

 

 

دی  : دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند بی آن که وضعیتتان را ناگهان به طور کلی تغییر دهید تنها تغییراتی جزئی در آن ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود. بهترین نقشه ها هم اگر در زمان مناسب به اجرا گذاشته نشوند هیچ نتیجه ای نخواهند داشت. اگر عشقتان به اندازه ای که از او انتظار دارید به شما محبت نمی کند بد نیست این موضوع را با او در میان بگذارید.

 

 

بهمن : در حال حاضر مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید. امروز از لحاظ روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، درهای قلبتان را باز کنید و احساساتتان را بیان کنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد و به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

 

اسفند : شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. پذیرفتن این که پیدا کردن راه حل برای این مسئله زمان می برد از فشاری که به شما وارد می شود خواهد کاست. با این حال تحقیقاتتان و جستجو برای یافتن حقیقت ادامه دهید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد