طالع مِری تی تِسْ برای نام های با حرف دوم ” چ,ک,ض,س,خ”

طالع بینی مصری مری تی تس: یک آشنایی دوستانه در بازه زمانى 6 تا 12 روزه برای شما برقرار می شود که این یک رویای جدید در زندگی شماست و دیدارها و ملاقات های زیادی از این بابت خواهید داشت براى تعداد محدودى از خانم هايى كه حرف دوم اسمشان در بالا ذكر شده توسط آزيرس (الهه عشق آفرينى) موقيعت مناسبى برقرار ميشود و مسير زندگى اين چندخانم به سمت خوشبختى ميروند و طورى به ثروت ميرسند كه تمام اطرافيانشان به آنها غبطه ميخورند ،طبق طالع مِرى تيتِس اين خانم ها قد و قامت متوسط يا كوتاه ولى مناسب دارند و تعداد بيشترشان چشم و ابرو مشكي هستند .
مردان متاهلى كه حروف ذكر شده بالا در دوم اسمشان است يا با خانواده و يا به تنهايى به تفريحى دسته جمعی با دوستانتان می روید که خاطره شیرینی برای شما به جا   می ماند. سِث ( الهه رعد و برق و بارش) اين مسافرت را برايتان آغشته به بركت و رحمت خود ميكند پس آمادگى داشته باشيد.

تعداد از افرادى كه شكست عشقى داشته ايد(على الخصوص جنسيت مذكر) از یک قطع رابطه یا پشیمان هستید یا پشیمان می شوید و مدتهاست كه به شخصى كه رفته فكر ميكنيد اگر خواهان بازگشت فرد مورد نظر هستيد خودتان را از چند رفتار اشتباه نجات دهيد ، همين تغيير باعث اتفاقات بزرگى براي شما خواهد شد.به دنبال هدفی هستید و بخاطر ميدان انرژى بالايي كه دور شماست به آن هدف می رسید فقط پشت کارتان را تقویت کنید .

در یک تردید به سر می برید ولی برطرف می شود. شخصی احساساتی هستید و ضربه های زیادی در گذشته خوردید خيلى حرف ها شما را آزار داده اما نگران نباشيد ماعات (الهه حقيقت) دست خيلى هارا براى شما رو ميكند و به شما نشان ميدهد سه زن و يك مرد حسود كه چشم ديدن شادى شما را ندارند چگونه براى شما بد ميخواستند ولى نگران نباسيد فركانس قلب پاكتان ،شما را از بدى ها محفوظ نگه ميدارد.

اطرافیان شما را درک نمی کنند.یک اختلاف خانوادگی در این هفته دارید که در این اختلاف یک دروغ به شما گفته می شود که ناراحت میشوید احتياط كنيد و با كسى كه اين دروغ را گفته مجادله نكنيد چون اين شخص ، شما را همانند خود به پايين ميكشد و برچسب بدنامى به شما ميزند.

تعدادى از مردان و زنان كه در دومين حرف اسمشان س دارند اگر درخواست پول از کسی کردید امروز و فردا می شود ولی این پول به دست شما می رسد و از طرف         باستت ( الهه شانس ) به شما پيغام ميدهم كه دوران سختی های شما رو به پایان است.در چندبلاتکلیفی قرار دارید که چه کاری چه مالی و چه احساسی باشد فعلا در این بلاتکلیفی هستید و باید صبر بیشتری کنید.

چند نفر از افراد جوان از ناحیه گلو گاهی اوقات احساس ناراحتی می کنید حتما نزد فرد حاذق يا همان طبيب برويد و این درد را ساده نگیرید. تعداد كمى نزديك به 4 تا 6 فرد با جنسيت مذكر كه در دومين حرف اسمتان حروف ذكر شده بالا است می خواهيد فردی را از زندگیتان کنار بگذارید كه این کار نیاز به تلاش زیادی دارد و یک مقدار حرص و جوش خواهيد خورد ولی امکان پذیر است و رفتن این فرد از زندگی شما باعث آرامش روح و روان برای شماست. افرادى كه صاحب كارى هستند يا در حال كار كردن هستيد چند تا موفقیت پی در پی در کارتان دارید که اصلا فکرش را نمی کنید و این موفقیت هاغیرمنتظره است.

تعدادى از خانم هاى متولدين ماه هاى هاتور(خرداد) و هنت هاوج (دى) یک تغييرى در صورت خود در پیش داريد که این تغيير يك زیبایی ميباشد و هرچه كه هست به نتیجه مثبت می رسید و به خیروخوشی این تغيير صورت می گیرد و همه چیز طبق میل شما خواهد شد و اعتماد به نفس بالايي براى شما خواهد داشت.

متولدين بارامودا (آبان) و اَمشير (شهريور) به یک مقام خوبى در جايگاهى كه هستيد به زودی دست پیدا می کنید. افراد زیادی دور و اطراف شماهستند که برخوردهای این افراد گاهی برای شما سرنوشت ساز است.يك مرد مسن سال در نزديكى شماست كه مورد زخم زبان قرارتان داده. يا ميدهد ، شما چشم پوشى كنيد.

متولدين هفيفى (بهمن) و فائوفى (ارديبهشت) در علاقه واحساس کسی نسبت به خودتان شک دارید ولی او شما را دوست دارد و به شما علاقه مند است پس شک و تردید را از خودتان دور کنید. جابجایی در پيش داريد که برای این جابجایی مشکلاتى را پشت سر می گذارید ولی جابجا می شوید و راحتى مكان را خواهيد داشت.

متولدين كاهركا (تير) و تِخ (فروردين) و طوبِه ( مرداد) از دست دو نفر طى 10 تا 14 روز آينده میرنجید که شاید این رنجش روی دل شما بماند. يك شخص جوان كه معلوم نيست زن است يا مرد شما را اصرار به کاری می کند که باید با فکر و عقل جلو بروید و روی تصمیمتان سعی کنید با دیگران مشورت کنید و به تنهایی جلو نروید.

فراموش نكنيد مرى تيتس براى شما تعبير بدى ندارد ولى فكر و مشورت را فراموش نكنيد.خانم هاى جوان مجرد اين ماه كه حرف هاى ذكر شده بالا در دوم اسمشان است به زودى گشايش بخت در پيش دارند،آزيرس (الهه عشق آفرينى) پيوند محكمى را برايتان ميبيند.. یک خطر از ناحیه پاشمارا تهدید می کنداگر موتورسوار هستید یا در حال رفت و آمد زیادی هستید مراقب پایتان باشید ممکن است یک آسیب از این ناحیه داشته باشید.

اگر فردی در گذشته از زندگی شمارفته است و یا جدایی با کسی در گذشته داشته اید این فرد سرو کله اش به زودی در زندگی شما پیدا می شودوبرگشت این شخص قطعی است ولی این که شما پذیرای او باشید یانه به خودتان بستگی دارد. یک معامله دارید که خرید یا فروش است ولی این معامله برای شما دردسرهای زیادی دارد تا جفت و جور شود ولی جفت و جوربی می شود و به یک هدف خواهید رسید. فردی دست به خیر هستید بچه باهم و اطرافیان زیادی دعاگویتان هستند.

 

راهنمای ماه ها و الهه های مصر باستان

طالع بینی مصری مری تی تس

طالع بینی مصری مری تی تس

طالع بینی مصری مری تی تس

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

طالع بینی مصری مری تی تس

2 پاسخ به “طالع مِری تی تِسْ برای نام های با حرف دوم ” چ,ک,ض,س,خ””

  1. mahsa گفت:

    بهترینید شمااااا❤❤❤❤❤❤ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد