ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین مرداد

فال ویژه ولنتاین متولدین مرداد :

اگر منتظر شخصى هستيد و چند وقتى است كه عشق را ميخواهيد بايد بگوييم كه اين شخص كسی است كه در موردش داريد فكر می كنيد، يا كسی است كه خيلی با مسئله مورد نظرتان مرتبط است يا كسی است كه در آينده نزديك وارد زندگی تان خواهد شد. این طالع نشان دهنده يك شخص مو تيره است كه محبوب، مهربان و شوخ طبع می باشد. ممكن است يك ستايشگر داشته باشيد و اين اتفاق خوبى است .

متاهل هاى مرداد در دراز مدت روابطتان مستحكم تر خواهد شد ، كمى اختلاف نظر با معشوقه تان طبيعى است ، ازينكه بين شما بحث ميشود نترسيد و سعى كنيد فعاليت هاى خودتان را در زندگي مشترك بيشتر كنيد و از كلمه هاى محبت آميز زيادى استفاده كنيد و سياست عشقى خود را لو ندهيد .

عشق اولى هاى مردادى در دوسته قرار گرفته اند اول يا با شخصى اشنا شده ايد كه علاقه اش نسبت به شما غير قابل اطمينان است يا به معنای شخصی است كه محبت هايش در قبال شما ناپايدار است. ممكن است زمان تغيير اين شخص فرا برسد و بايد شخصی را انتخاب كنيد كه قابل اطمينان تر و پايدارتر باشد! و دوم با شخصي اشنا شده ايد كه عاشق شماست ولى قدرت بيان كردن و به زبان آوردن آن را ندارد و شما بايد به اين شخص كمك كنيد و متوجه خواهيد شد كه زندگيتان به نتيجه هاى خوب ختم ميشود.

آقايان در مورد زن متولد مرداد بايد بدانيد كه او عاشق چيزهاى غير منتظره است.هدايايى كه به درد كار خاصى نمى خورند براى او بيشتر از(يك چيز براى خانه)اهميت دارند,زيرا آنچه براى او ارزش دارد احساسى است كه درآن هديه نهفته و شاهد اين ادعاست كه شما به او فكر مى كنيد.يادداشتها,پيام هاى سلام و احوالپرسى, و يا تلگرامى كه به مناسبتى زده مى شود و يادآور چيزى است,در نظر او يك هديه محسوب مى شود.

اگر از او دور هستيد اغلب اوقات برايش پيام بدهيد و البته اين پيام بايد نشانه دهنده اين باشد كه او را عزيز مى داريد. گرچه او ممكن است براى خودش شغلى داشته باشد,اما اگر به درون او بنگريد,او يك زن خانه است.او موجود دست و دلبازى است.عاشق اين است كه در تعطيلات,اشخاص مورد علاقه اش دوروبرش باشند.

از اينكه براى شما آشپزى كند لذت مى برد و بشتر تفريحات و سرگرمي هاى او در مسايل مربوط به خانه متمركز شده است.بهتر است اوقات زيادى را با يكديگر در خانه بگذرانيد,با هم به خريد و ديدن مغازه ها برويد,در مورد برنامه ريزى براى خانه اى كه ممكن است روزى مشتركا در آن زندگى كنيد و مبلمان آن,با او حرف بزنيد,او ميل دارد در مشكلات شما,غمها و شاديهايتان شركت كند.او زن مقتصدى است و مى داند چگونه پول پس انداز كند و از همه مهمتر هرگز با او دعوا و غرغر نكنيد.

از آنجايي كه او از طفره رفتن عصباني مي شود هميشه با او صادق و راستگو باشيد.خانم ها هم در مورد مردان اين ماه بايد بدانيد كه مرد مردادى از آنجايى كه دلش مى خواهد فكر كند كه مشغول فتح كردن شماست,شما نبايد زياد حالت تهاجمى يا پيشرو داشته باشيد.

ذات او يك فرد سلطه جوست,ولى بگذاريد احساس كند به او اين امتياز داده شده است كه اعتماد به نفس خودش را با شما تقسيم كند.شما زياد پر حرف نباشيد,بگذاريد خودش اوضاع و احوال را تنظيم كند.

به دنبال راهنماييهاى او برويد و خودتان را حرف گوش كن و تابع نشان دهيد.البته بايد به آنچه كه فالوده ميگويد معتقد باشيد زيرا حس غريزى او باعث مى شود كه از عدم صميميت آگاه بشود.به طور كلى فردى مورد علاقه است و زنها او را جذاب و دوست داشتنى مى يابند.

اگر مى خواهيد برايش جاذبه داشته باشيد بايد شاد,سرحال,اجتماعى و موجودى اهل شوخى و طنز باشيد. و از همه مهمتر هرگز از اينكه در حضور جمع مورد بحث واقع شود و يا از او انتقاد بشود خوشش نمي آيد پس اينكار را نكنيد.

در نظر داشته باشيدكفش يا پوشش شيك هم هديه مورد علاقه اوست.ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند مردادى ها در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد كه يك مردادى عاشق پیشه است و بی عشق زندگی نمیکند.فقط يه مردادى ميتونه هزار بار بشكنه و باز با لبخند بگه : ممنون، خوبم
ولنتاينتون مبارك مغرور هاى جذاب، از طرف فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد