ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین تیر

فال ویژه ولنتاین متولدین تیر :

افرادى كه شكست عشقي خورده ايد هنوز در زمان های گذشته سیر میکنید و خودتان را می آزاريد…. اکیداً توصیه میکنیم که دست از این کار بکشید و اکنون زندگی کنید زیرا غصه برای امری که اتفاق افتاده گرهی از مشکلتان نميگشايد، در طالعتان چند موقعيت طلايى عاشقى داريد كه بايد با آرامش بهترينش را انتخاب كيد.

براى بعضى افرادى كه هنوز عاشق نشده اند طالعشان اين است كه چرا چیزی را طلب میکنی که هنوز آمادگی پذیرفتن آن را نداری اگر واقعا عشق میخواهی باید واقعا عاشق شوی پس به جای گله از خداوند خودت را تغییر بده!عشق تمام آن چیزی است که در زندگی کم دارید و خلا آن را بسیار احساس میکنید پس چرا خودتان را از این حس خوب و زیبا دور میکنید و او را از خود ميرانيد.عشق را دريابيد که راه نجات شما در این است.

افرادى كه در شرف ازدواج هستند در خصوص رابطهى عاشقانه شان بايد بگوييم كه روی نیت عشقیتان فعلا صبر افتاده ممکن هستيند حتی مجبور بشويد يك فصل دیگر هم صبر کنید ولی رفته رفته با پایان این دوره گفته شده راه برايتان باز میشود و اگر هم مدتى ميشود كه تنها هستيد ورود عشق جدید تا زمان گفته شده برايتان انجام میشود.

متأهل هاى تير هم اين روز ها در رابطه شان نوسان هاى زيادى دارند، اما تير يعنى تعهد و وفادارى ،تا چند روز آينده معشوقه شما به شما توجه می كند و به شما احساس بی نظیر ، شگفت انگیز و سرشار از خوشبختی القا می شود و اين یعنی خوشبختی ; خوشبختي در نگاه شما و اوست. لحظه ای وصف ناشدنی.

آقايان در مورد ارتباط عاشقانه با زن متولد تير بايد بدانيد كه اگر شما جذب يك زن متولد تيرماه شده ايد يا ميشويد بايد خيلى زحمت بكشيد تا توجهش را به خود جلب كرده و آن را حفظ كنيد.او بسيار رمانتيك و احساساتى است.

مى تواند خود را وقف كسانى كه دوست دارد بكند و وفادار و صادق باشد.او جوابگوى محبت بوده و در جستجوى حمايت مردى است كه لايق,پرتكاپو و حتى كمى سلطه جو باشد.اگر در زمانى كه براى تصميم گيرى مردد است,به او كمك كنيد تا بتواند تصميمش را بگيرد و خودتان موجودى صبور و بردبار باشيد,نتايج خوبى بدست خواهيد آوريد.

در مورد علاقه اش هم بد نيست بدانيد زن تيرماه به خانه خود و هر آنچه كه با خانه در ارتباط است,علاقمند است ،از مرتب كردن خانه و مبلمان كردن آن تا آشپزى و تمام جزييات مربوط به خانه دارى.او بچه ها را دوست دارد و به طور كلى علاقمند به آسايش و رفاه كودكان است ، بيشتر به وسايل خانه و مانتوهاى خاص و شيك علاقه دارد .آقايان يادتان باشد در مورد زنان اين ماه لاابالي و نامرتب نباشيد و نسبت به سر و وضع و رفتارتان بي توجهي نشان ندهيد.

مهمتر از همه اينكه از جر و بحث در مورد مسائل شخصي خودتان با او در انظار عمومى خودداري كنيدخانم ها هم بايد در مورد مرد هاى اين ماه بدانيد كه مرد متولد تير شما همانقدر متغيير است كه زنى كه دراين ماه متولد شده است,ولى او را كمى آسانتر مى توان اداره كرد,بشرطى كه به طرز مناسبى با او رفتار كنيد.

ذهن او بيشتر روى حرفه و موقعيتهاى مادى متمركز است تا تفريحات و سرگرميها.او به آسانى خوشنود مى شود و به دنبال سرگرمى دائمى نمى گردد.اگر شما از جهت فكرى با او برابر باشيد بهتر مى توانيد او را جلب كنيد.

او زيبايى را در زنان دوست دارد ولى قطعا كسى را ترجيح مى دهد كه اگر از جهت ظاهرى به طور معتدلى جذاب باشد,همينطور باهوش,قابل مصاحبت,شوخ و خوش صحبت باشد.يادتان باشد سعي نكنيد بر او مسلط شويد…ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند تيرماهى ها در عشق چگونه هستند، فالوده به شما ميگويد كه دلی نازک و پر از محبت دارند و ازينكه كسى دل سوختن برايشان داشته باشد به شدت ناراحت ميشوند و می هراسند.خداوند در كلام تير ماهى ها آرام بخش تزريق كرد تا ديگران را آرام كنند.ولنتاينتون مبارك تيرماهى ها از طرف فالوده

2 پاسخ به “ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین تیر”

  1. تنها گفت:

    ميتونيم بقيت رواروم كنيم ولي كسي نيست ك خودمون رواروم كنه☺

  2. Mm گفت:

    وفاداری تا حد نابود شدنمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد