ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین آذر

فال ویژه ولنتاین متولدین آذر : اگر تاکنون نیمه گم شده تان را پیدا نکرده اید این اتفاق قرار است همین روزها به وقوع بپیوندد و شخصى با انرژى مثبت بالا و ظاهر آراسته وارد زندگيتان ميشود اگرهم در رابطه اي هستید روزهای خوبی را با هم می گذرانید و احتمال هاى قوى برايتان در رابطه با ازدواج رخ ميدهد و خوشبخت ميشويد، فراموش نكنيد دوستى و رابطه با ازدواج فرق زيادى دارد و شما بايد تمام وقتتان را به عشقتان اختصاص دهيد و از كارهاى دوران مجردى خود پرهيز كنيد.

متاهل هاى آذرماهى در اوايل هفته آينده در موقعیت بسیار حساس رمانتیکی قرار می‌گیرید. آخر اين هفته هم در موقعیتی هماهنگ با عشق بلاشرط قرار داريد.هديه ولنتاين جذابى به دستتان ميرسد و از ديدنش به وجد مى آييد به خانواده خود هديه تان را نشان بدهيد و به آنها از اينكه معشوقه تان شما را دوست دارد ابراز خوشحالي كنيد.آقايان بايد اين را بدانيد كه زن متولد آذر به هيچ عنوان به هيچ کسی آويزان نمی شود .

احتمالا اوخودش زندگی خود را در دنيای کسب وکار می سازد وشايد حتى افراد خانواده خود را نيز حمايت کند .عشق برای او نوعی فرار از واقعيت زندگی محسوب می شود او در روياهای خود به يک پرنس که آرام مودب است می انديشد علی رغم استقلال مالی يک نوع زنانگی خاصی در وجودش هست .

از توجهات کوچک به هيجان می آيد دوست دارد شما درپوشيدن و بيرون آوردن پالتويش به او کمک کنيد در را برايش نگاه داريد هنگام سوار وپياده شدن از ماشين به او کمک کنيد در پس ظاهر با لياقتش موجودی حساس و عاطفی است و خيلی آسان صدمه می بيند شما نبايستی او را برنجانيد و يا با بی ادبی وخشونت با او رفتار کنيد . اوبا هوش ومترقی است واحتمال دارد بيشتر از شما پول دربياورد .

اگر اينطور است خجالت نکشيد زيرا او جاه طلبی شما و تمايلتان برای کاردکردن به منظور پيشرفت را می ستايد. بهتر است محبت خودرا به اون درمکانهای عمومی نشان ندهيد . البته منظور ابراز ادبهای کوچک نيست . او از خودنمايی وتظاهر بدش می آيد.خانم ها هم در مورد مرد متولد آذر بايد بدانيد كه مرد محبوب آذرماهی شما يک موجود احساساتی است .اولين عشق واقعی او جای خاصی درقلب او دارد.

بدست آوردن او آسان است و نگه داشتنش مشکل است ،دانستن اين موضوع بخصوص برای شما مهم است که او به چه چيزهايی علاقه ندارد به اين ترتيب می توانيد خودتان را دقيقا به قالب زنی که او جستجو میکند در آوريد. او کمی بد خلق است و به آسانی افسرده میشود شما به وسيله شادی درونی خود می توانيد به او کمک کنيد.

از نظر هوش بسيار سريع است و فکرش تمام مدت کار می کند او به آسانی خسته می شود و شما هرگز نبايد زمانی که احتياج و ميل به استراحت دارد اورا وارد به کار کنيد او از شنيدن جزئيات درمورد هر موضوعی متنفر است ومردمی را که به نحو خسته کننده ای راجع به خودشان صحبت می کنند دوست ندارد.

برايش ناخوشايند است که دراجتماعات بزرگ شرکت کند وبخصوص از جو اغتشاش وهرج ومرج درخانه خشمگين می شود .

به هر حال او مهمانی های کوچک رادوست دارد جايی که بتواند تمرکزش را روی شما حفظ کند او لباسهای جالب را که از پارچه های خوب با طرحهای هنرمندانه درست شده است را دوست دارد.ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند آذرماهى ها در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد كه متولد آذر خوش بین است و راستگو و شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد.سلامتى آذرماهى ها كه درد و دل همه رو گوش دادن ولى هيچ وقت معلوم نشد درد و دلشون و كجا گفتن!!
مغرور هاى پيج ولنتاينتون مبارك باشه از طرف فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد