ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین آبان

فال ویژه ولنتاین متولدین آبان : متاهل هاى آبان چند روز آينده بحث هایي عمیق و الهام بخش با محبوبتان خواهید داشت و با نظرات و جملات مثبت به یک دیگر روحیه و اعتماد به نفس میدهید.هیچ نوع دیدگاه منفی بین شما وجود ندارد بهمین دلیل روابط عاشقانه بین شما بسیار محکم و استوار است. در روز پنجشنبه تصمیمی بسیار مهم با یک دیگر می‌گیرید به طوری‌كه هیچ توجهی به سختی شرایط نخواهید داشت.

مجرد ها و افرادى كه از رابطه قبل خود شكست داشته اند روى مدار آرامش هستند و در چند ماه آينده آشنايي با شخص محبوب خودشان را دارند،فراموش نكنيد اين رابطه بسيار عالي خواهد بود پس از همان ابتدا با صداقت و رو راستي جلو برويد و طعم عشق واقعى را بچشيد.

عشق اولى هاى آبانى خيلى تفاهم دلخواه را با اولين عشقشان در ديدار اولشان ندارند شايد در ابتدا جا بخوريد ولى اين بهترين اتفاق است هم براى شناخت طرفتان و هم اينكه همه چيز از اول بين شما گفته خواهد شد و به دراز مدت نميكشد تا زياد اذيت بشويد، پيوندتان ميتواند محكم باش. و اين به دو طرف شما بستگي دارد.

آقايان بايد در مورد زنان آبانى بدانند كه متولد آبان به طور استثنايي پرتكاپو و فعال هستند و شخصيت با قدرتي دارند.اين زن به درد يك آدم ضعيف النفس نمي خورد.براي اينكه براي طبيعت دروني او جاذبه داشته باشيد بايد يك جنگجو بوده و از عهده هر مشكلي برآييد.هرگز در هيچ چيز شكست را نپذيريد, درست مثل اينكه مسئله مرگ و زندگي مطرح باشد.او به پول علاقمند است و خودش هم اين را قبول دارد و اعتراف مي كند.

البته او تشخيص مي دهد كه هر كسي بايستي از جايي شروع كند ولي فقط در صورتي شما را تحسين خواهد كرد كه براي رسيدن به موفقيت مالي سخت بكوشيد.شما بايستي تمام انرژي خود را به روي او و زندگي اش متمركز كنيد.او علاقمند به توجه متمركز شده است و هر چقدر شما بيشتر مشتاق او و رفاه او باشيد,تصويري كه از خود مي سازيد عميق تر و تحسين انگيزتر خواهد بود.گرچه او از نظر شخصيتي موجودي روحي و معنوي است ولي به دنياي مادي تمايل دارد.

او موجودي عاطفي است و بعضي اوقات مي گذارد كه عواطفش او را به جاهاي دور ببرد.خانم ها هم بايد در باره مرد متولد آبان بدانند كه او بسيار با هوش است و در مورد كسي كه دوستش دارد با ملاحظه ترين فرد مي باشد.با او با عشق و مهرباني رفتار كنيد و او هر چه را كه شما آرزو كنيد انجام خواهد داد.مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تيزي است.عاطفي و احساساتي است ولي به اين موضوع توجه داشته باشيد كه اغلب اجازه مي دهد احساساتش به هوسراني تغيير شكل بدهد.

اگر اين موضوع شما را مي رنجاند,به آمادگي او در اين مورد تدريجا و با مهارت غلبه كنيد.خودداري را به طرز ماهرانه اي به او بياموزيد.خوشبختانه اين حالت هوسراني محدود مي شود به كسي كه او را دوست دارد,زيرا احساس فطري و ذاتي درستكاري,او را در جاده مستقيم و باريك عشق نگاه مي دارد.

او دوست ندارد يك رابطه عاشقانه را بهم بزند و هنگامي كه عشق او را بدست آورديد,تقريبا به طور قطع مي توانيد او را نگهداريد.ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند آبانى ها در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد براى متولد آبان هیجان عشق زیبا و پر از جاذبه است و در عشق صادق است.قانون آخر نيوتون ميگه : زمين اصلاً جاذبه ندارد، سيب ها به عشق آبانى ها مى افتد.
ولنتاينتون مبارك بهترين مخاطبان فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد