فال پی ام سی – از 30 مرداد تا 5 شهریور 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 30 مرداد تا 5 شهریور 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : موضوعی را با او که بسیار دوستش دارید در میان گذاشته اید، لازم است تا کمی صبور باشید، چون او مانند شما فکر نمی کند.به او فرصت بیشتری بدهید مطمئن باشید به زودی واکنش متفاوتی خواهید دید. منتظر شنیدن خبری هستید که فکر می کنید اوضاع تان را از این رو به آن رو می کند، به زودی این خبر را خواهید شنید. دعوت به یک سفر کوتاه را قبول نکنید، برایتان دردسر سلز خواهد شد.

 

 

اردیبهشت : شخصی با حذابیت بالایی که دارد شما را مجذوب خودش می کند، دست به کاری عجیب نزنید. اگر ناخواسته وارد بحث دیگران شدید حتما خود را از آن جمع دور کنید و یا از ادامه صحبت منصرف شوید. شما از سرعت انتقال بالایی برخوردار هستید این فرصت موفقیت و پیشرفتی را در اختیارتان قرار می دهد. حرفی خواهید شنید که بهتر است این گوشتان در و آن گوشتان دروازه باشد.

 

 

خـرداد : اعتدال را رعایت کنید و از افرا و تفریط در تصمیمات کلی خودداری کنید. حواستان به سلامتی جسمتان بیشتر باشد. گذشته را به فراموشی بسپارید و قدر آنچه را که امروز دارید بدانید. در مورد مسئله ای عاطفی با تصمیمی عجولانه ، خودتان را به بن بست نرسانید که پیشیمانی سودی ندارد. یادتان باشد هر حرفی گفتن ندارد.یک دل نگرانی مدتی است در وجود شماست اما بی اثر است.

 

 

تـیـر : باران رحمت به سمت تان خواهد بارید. اتفاقی خوش در راه است. بین همه انتخاب ها آن را که حالتان را بیشتر از همه خوش می کند انتخاب کنید. با همراهی شخصی یک کار را به پایان می رسانید که انجامش برایتان بسیار اهمیت دارد. سکوت کافیست حرفتان را بدون دعوا و عصبانیت بزنید و بعد از آن دیگر بحث را کش ندهید.وسیله ای را به زودی تهیه می کنید که مربوط به بخش خانه تان خواهد بود.

 

 

مـرداد: اگر احساس می کنید کاری درست نیست آن را انجام ندهید. تظاهر کردن فایده ای ندارد. چشم هایتان شما را لو می دهند. صداقت شما را مطمئن تر به مقصد می رساند. اگر حرفی برای گفتن دارید یا می خواهید چیزی جدید را امتحان کنید اکنون زمان مناسب آن فرا رسیده است. بهتر است دست به کار شوید و این فرصت را از دست ندهید.

 

 

شهریور : با انرژی زیادی که این هفته ها در وجودتان احساس می کنید نه تنها می توانید به امور کاری یا تحصیلی تان سرو سامان بدهید بلکه می توانید به امور معوقه هم برسید . با انتقاد هایی که به شما خواهد شد با ملایمت برخورد کنید و تا جای ممکن از بروز واکنش های تند و نسنجیده خودداری کنید. فعالیت جدیدی را تجربه خواهید کرد.برخی از خانم های این ماه به سفری کوتاه خواهید رفت.یک گره عاطفی باز خواهد شد.

 

 

 

مـهـر : اخیرا با شخصی صحبت کرده اید که از اظهارات و درخواست های شما دچار سوتفاهم شده است تا دیر نشده سوتفاهم را برطرف نمایید.در مورد مسئله عاطفی تا زمانی که اجازه ندهید هیچ اتفاقی به خودی خود رخ نمی دهد.دل به دریا بزنید و به جلو بروید، خواهید دید امواج با چه سرعتی شما را به مقصودتان می رساند.یک کار قانونی که مدتی است برای آن دوندگی داشته اید برایتان ثمره خواهد داد.

 

 

آبـان : شک و تردید را از خودتان دور کنید ، حتی اگر اوضاع آنگونه که توقع دارید پیش نمی رود. پای قولی که داده اید بایستید زیرا در غیر اینصورت برای همیشه شرمنده خودتان خواهید شد. شخصی در اطرافتان از بیماری رنج می برد حواستان بیشتر به او باشد . مبلغی که برا معامله ای احتیاج دارید که تا مدت زمان کوتاهی به دست خواهید آورد. برخی متولدین دنباله روی کار فردی که مسافر است خواهید شد.از حضور در جمع های زیاد در این ماه دوری کنید زیرا خطری از این بابت تهدیدتان می کند.

 

 

آذر : هیچ کس نمی تواند با احساسات شما بازی کند، جز اینکه شما این اجاره را به او داده باشید ، اگر فردی از این فضای شما سو استفاده کرده کم لیاقتی اوست. حق گرفتنی است ، گلایه ها را کنار بگذارید و حقتان را بگیرید .در گیر و دار مشغله های روزمره تان ، رفتاری مهربانانه از سوی شخصی مشاهده خواهید کرد.می تواند منجر به یک آشنایی شود.در مورد مسئله کاری بی گدار به آب نزنید. با دقت بیشتری جزئیات برنامه ای را که می خواهید به مرحله اجرا در آورید مرور کنید.

 

 

دی : در اجرای هدف یا برنامه ای که دارید اگر با ملاحظه بیشتری پیش نروید، با شخصی مهم در زندگیتان دچار اختلاف نظر و تضاد خواهید شد. اگر بتوانید بر احساسات خود غلبه کنید و واقع بینانه عمل کنید، می توانید به نحو مطلوبی این اختلاف نظر را برطرف نمایید. اتفاقات خوبی برایتان در راه است، حتی اگر شما باورتان نشود.مدتی است ناراحت شخصی هستید وقت آن رسیده این ناراحتی را کنار بگذارید.یک قدم قانونی برای کاری که سود خوبی برایتان دارد برخواهید داشت.

 

 

بهمن : تماسی با شما گرفته خواهد شد که خبرخوبی را به شما نوید خواهد داد.دست از غروری که مانع از قدم برداشتن تان می شود دست بردارید،فقط باعث می شود از جایگاهتان دور شوید و خودتان را در سکوتی ناخواسته نگه دارید. برخی متولدین در مورد موضوعی عاطفی از اشتباه قابل اغماض طرفتان بگذرید. همه مردم را با یک چوب نرانید،مردم عقاید و باورهایشان با یکدیگر فرق دارد و نباید انرژی خود را صرف آنها کنید.از موضوعی دلگیر هستید و به روی خودتان نمی آورید.

 

 

اسفند : برای انجام معامله یا مسئله ای عادی نکته ای را نادیده گرفته اید، با کسی مشورت کنید تا از ضرر جلوگیری نمایید.قراردادی را بدون اطلاع دقیق از آن امضا نکنید در رابطه عاطفی خود از ندای عقل پیروی کنید. به زودی معما و راز بزرگی را کشف می کنید که بر روی زندگی عاطفی تان سایه گسترده.لازم است صبر و بردباری بیشتری از خودتان نشان دهید.یک رشد فوق العاده در کارتان رخ می دهد به شرط آنکه بدون نگرانی کاری که می خواهید را بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد