فال پی ام سی – از 24 تا 30 مهر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 24 تا 30 مهر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : در مقابل فرد نادانی که با بی تدبیری هایش برایتان خستگی ایجاد می کند ، ایستادگی کنید. غم مالی از دست رفته را نخورید و فکرتان را برای آن فرسوده نکنید ، خوش اقبالی مجددی به شما رو می کند اگر گذشته را رها کنید . از فردی که دوستش دارید خبری خواهد رسید. جایگاهی را بدست می آورید که در شروع برای حفظ کردنش خیلی نگران خواهید بود . برای خرید زمان خوبی است اما برای فروش فعلا زود است. کمی دست نگه دارید. از خود خوری کردن برای گفتن حرفی دوری کنید. موفقیتی هر چند کوچک متعلق به شماست به شرط آنکه از هوش خود بهره مند شوید. منتظر شنیدن خبر خوشی باشید.

 

 

اردیبهشت : برخی متولدین در این روزها خیلی به ناراحتی طرف مقابلتان فکر میکنید.شاید او سر ناسازگاری با شما دارد ولی شما به او علاقه مند هستید و در این راه بیشتر از خود گذشتگی می کنید .از اصرار بیهوده به یک آشنا صرف نظر کنید که ب ضررتان خواهد بود. طرز فکر زشت بودن یا مراعات کردن را کنار بگذارید . برای عملی کردن ایده ای که در ذهن خود دارید بهتر است به خودتان بیشتر سخت بگیرید.فردی نزد شما با رفتارهایش خود را مضحکه و بی اعتبار کرده است بهتر است او را کنار بگذارید. پول خوبی تا مدتی دیگر نصیبتان میشود.

 

 

خـرداد : پیشنهاد کاری جدید صورت میگیرد تمامی جوانب را در نظر بگیرید بهترین راه این است که مسئله را با کسی که با تجربه و دانا است در میان بگذارید .نیتی در دل دارید که برای انجام کاری حساس است و نمیتوانید بی گدار به آب بزنید .کارتان رونق میگیرد ولی کمی مغرور هستید منتظر نباشید که مسائل عاطفی خود به خود برطرف شوند. اگر در سودای پیشرفتی مهم هستید در دوره آموزشی لازم به آن شرکت کنید شرایط جدیدی برای شما فراهم میکند.

 

 

تـیـر : شخصی شما را بسیار دوست دارد جایگاهش را با احترام و محبت متقابل نگه دارید.چه از لحاظ احساسی چه از لحاظ شغلی باید خودتان در پی بوجود آوردن شرایط مناسب باشید، اینکه با وسوسه های دیگران به راه غلط نمی روید خیلی خوب است برای اجرای نیتی که در دل دارید با شخص عاقلی صحبت کنید به قول و پیمانتان وفادار باشید و به سخنان بیهوده دیگران توجه نکنید هر چه زودتر در اندیشه تهیه مقدمات کار باشید تردید بیماری خطرناکی است که جلوی پیشرفتتان را میگیرد.

 

 

مـرداد: بدون آنکه کسی بداند در آرزوی کسی یا چیزی هستید که به زودی امکان انجام آن فراهم میشود و به خواسته ای مهم دست پیدا می کنید. از کسی انتظار کمک داشتید اما برآورده نشده است. وقوع اتفاقی غیرمنتظره باعث تحولی در زندگی عاطفیتان می شود. همسر یا عزیزتان تا مدتی دیگر از شادی روی ابرها به پرواز در می آید. مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فردی کسب کنید. حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب فرا برسد. ممکن است انجام کاری در این هفته برایتان به تاخیر بیافتد

 

 

شهریور : منتظر خبری هستید، از اضطراب و دلشوره یک لحظه آرام و قرار ندارید؛ نگران نباشید آنچه باید اتفاق بیفتد رخ خواهد داد.شما نمی توانید دیگران را تحت کنترل داشته باشید؛ انتظاراتتان را تغییر دهید تا به رضایت برسید. ثابت قدم باشید در نهایت موفقیت با شماست.قدری در مورد گفتن حرف های دلتان در محیط کاری خوددار باشید.به هر کسی هر چیزی را نگویید. اگر می توانید حتی برای یک یا دو روز در این ماه به سفری بروید.

 

 

 

مـهـر : دکوراسیون خانه تان را عوض کنید و وسایل اضافی را دور بریزید تا جریان انرژی در خانه تان به خوبی اثرگذاری کند . اگر حرف نا گفته بین شما و فردی وجود دارد این روزها هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهید داشت بهتر است خودتان نا گفته ها را در زمان مناسب بیان کنید و باری از دوش خود بردارید . برای برخی متولدین در معامله ای که انجام شده قدری کدورت حاصل شده ولی در جایی دیگر منافع بهتری کسب خواهید کرد . عمر با ارزشتان را با مسائل پیش پا افتاده هدر ندهید.

 

 

آبـان : رنگ سبز در محیط کار یا منزل شما را سرزنده می کند . نیتی در دل دارید که برای به نتیجه رسیدنش باید با حوصله و صبر اقدام کنید. در رابطه با مسئله ای که مستقیما به شما مربوط نمیشود, حواستان باشد حد و مرزها را فراموش نکنید. از مسافری یا فردی در راه دور ، خبر های خوشی میرسد . تغییر شغل یا مکان برایتان محتمل است در این باره بجای تردید عاقلانه عمل کنید . دنبال قضیه ای را نگیرید و خونسرد بمانید حواستان را جمع کنید تا سرتان کلاه نرود

 

 

آذر : ملاقاتی پیش می آید ،حرف هایتان را رک بگویید و چیزی را در دلتان نگه ندارید . اگر از نیتی که در دل دارید فعلا صرف نظر کنید بهتر است. کاری را که شروع کرده اید به موقع تمام میشود و نتیجه بسیار خوبی می گیرید . در مورد مطلبی که مدت هاست مثل خوره به جانتان افتاده بهتر است با فردی مناسب وارد هم صحبتی و مشورت شوید . مراقب باشید که فریب نخورید کسی میخواهد از موقعیت شما استفاده کند که شما زحمت بکشید و او ثمره اش را ببرد.

 

 

دی : از تغییر و تحول اخیر بیقرار نشوید .برخی متولدین بر سر موضوعي كه برايتان از حساسيت و اهميت فوق العاده اي برخوردار است اختلاف نظرهايي در خانواده پيش آمده كه در نتيجه اش اين روزها بشدت احساس تنهايي و انزوا ميكنيد اما گذراست و برایتان خوب می شود .به جایی بروید که بتوانید با خودتان خلوت کنید.از این خلوت گشایش بسیاری حاصل میشود. از کسی که قهر کرده است یا با او در قهر هستید پیغامی دریافت میکنید.فرد بیماری در اطرافتان شفا می یابد.تجارتی سودآور خواهید کرد.به زودی به یک سفر راه دور خواهید رفت.

 

 

بهمن : مقدمات کاری عالی برایتان از مدتی قبل فراهم شده و الان تنها به درایت و سرعت عمل شما نیاز است تا خود را از شرایط فعلی به بالا بکشانید . برای یک رابطه تردید را رها کنید و دل به دریا بزنید . جایی برای نگرانی وجود ندارد زمان حلال مشکلات است. نذر خود را حتما ادا کنید . در رابطه با یک آقا حواس خود را کاملا جمع کنید تا دوباره از یک سوراخ گزیده نشوید . ارزش این روزهای خود را بدانید

 

 

اسفند : شما بسیار خوشرو هستید و طرف مقابلتان هم این خصیصه را در شما بسیار دوست دارد,اما یادتان باشد با زیاده روی گاهی باعث سو برداشت هایی از مهربانی هایتان می شوید .برخی افراد چیزی را از دست داده اید که از فکرتان بیرون نمیرود از این وضع ناراحت هستید این امر تا حدودی بر اثر اشتباه خودتان پیش آمده ولی امیدتان را از دست ندهید ، خداوند نمی گذارد شما زمین بخورید.در محیط کار از موقعیت خوبی برخوردار خواهید شد . این هفته از شما کمتر ایراد میگیرند وبیشتر تاییدتان میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد