فال پی ام سی – از 29 تا 5 آذر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 29 تا 5 آذر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی برای تان رقم می خورد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد. مسافرانی میهمان شما خواهند شد . در حال دست و پنجه نرم کردن با یک مشکل هستید ، این مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست. حجم کارهای اضافی خود را کم کنید.

 

 

اردیبهشت : جملات را به نحوی سنجیده در کنار هم قرار دهید تا بتوانید دنیای دیگری را متحول سازید. این روزها احساس خستگی زیادی میکنید . حسرت گذشته را نخورید.قصد انجام یک کار پر مخاطره را دارید که شک و دودلی مانع انجام آن شده است. شانس این روز ها با شماست دل به دریا بزنید و با امید به جلو بروید. با اخبار جالبی روبرو میشوید که موجب شادیتان می شود. نیازمند یاری شخصی هستید. شما سرشار از زندگی هستید. شخصی را که نگران احساسش هستید در مقابل محبتتان خلع سلاح می کنید.

 

 

خـرداد : مجبورید مدتى را صرف کنار آمدن با شرایط اخیر کنید اما از آرامش بیشترى در زندگیتان برخوردار می شوید . پیشنهاد کاری میان خواهد آمد که آینده خوبی برای شما خواهد داشت . لازم است نسبت به دل رحمی هایتان به نحوه جدى ترى فکر کنید ، اینگونه خودتان از خیلی خواسته ها بی بهره می شوید . در رابطه با یک موضوع عاطفی ، قهر و دلخوری کوتاه مدتی شکل می گیرد. با پیشنهاد مسافرتی که به شما می شود موافقت کنید ، شرایط برایتان فراهم است . فردی در اطرافیانتان در حرف هایش با نیش و کنایه صحبت می کند ، ممکن است برای یک یا چند باری با او دیدار داشته باشید .

 

 

تـیـر :نگرانی را از خودتان دور کنید ، بطور کاملا اتفاقی از مسائلی که در اطرافتان میگذرد آگاه میشوید ، واکنش های خودتان را به گونه ای تنظیم کنید که از این آگاهی بهترین استفاده را کرده باشید . چند خرید در پیش دارید و در مورد آنها سعی کنید آگاهانه عمل کنید. جریان عشق به شکلی ساده وارد زندگیتان می شود و شما را به تفکر و تصمیم گیری وا می دارد. با وجود آنکه اطرافیان توجه لازم را ندارند اما راه شما جلوتر از خيلى ها است و سر و صداهاى زيادى برايتان در راه است.

 

 

مـرداد: شما سرشار از عاطفه هستید بهره مند کردن دیگران از چنین موهبتی بسیار پسندیده است . فرصت مناسبی برای سفر پیدا میکنید حتما به این سفر بروید . در مورد توقعاتی که از شما دارند احساس ضعف نکنید همین توقعات ظرفیت بالای شما را نشان میدهند . حواستان باشد اجازه ندهید کسی به شوخی یا جدی به افراد خانواده ی شما نیت بد داشته باشد . برای برخی دختران جوان در راه تحصیل اتفاقات خوبی در راه است.برخی آقایان نسبت به درست بودن تصمیمتان خیلی از خود مطمئن هستید و این اعتماد به نفس میتواند دردسرهایی برایتان ایجادکند.

 

 

شهریور :ضعف هایتان در طى انجام کارى جلوه گر میشوند، براى تقویت این ضعف ها بیشتر تلاش کنید، اگر بتوانید به موقع بر احساسات و عواطفتان غلبه کنید، فرصت عالى در اختیارتان قرار میگیرد که میتوانید با بهره گیرى از آن بیشترین تغییر را در زندگیتان رقم بزنید. به جاى اینکه بین ایده هاى جدید و مختلف در ذهنتان گردش کنید، روى طرحى کار کنید که در گذشته آغاز کرده بودید. جرقه ای در فکرتان شما را وادار به تغییری می کند . اگر از رابطه عاطفی فاصله گرفته اید تا مدت کمی ديگر وارد یک جریان عاطفی می شوید .

 

 

 

مـهـر : ‎طی کوتاه مدت آتی فرصتی طلایی برایتان حاصل می شود. حالا زمان مناسب برای سازماندهی امور زندگی تان فرا رسیده. شما توانایی بالایی در شاد کردن و روحیه دادن به افراد دارید اما این روزها خودتان به شدت به حضور شخصی برای کمک نیاز دارید. ارزش دوستان نزدیک خود را بشناسید و از محبت کردن نسبت به خانواده نیز غافل نشوید. با شنیدن خبری غیر منتظره موجی از امید به قلبتان راه پیدا میکند. در هنگام مواجهه با لیست بلند وظایف تان بجای نگران شدن سعی کنید با اولویت بندی صحیح و اختصاص وقت کافی برای انجام کار ها راه خود را بگشایید. برای گرفتن یک تصمیم مهم تسلیم و مطیع دیگران نباشید وگرنه پشیمانی هرگز رهایتان نخواهد کرد. شخصی را درک کنید تا بتوانید به آرامش برسید.

 

 

آبـان : ‎به اطلاعات نو و جدیدى دست پیدا مى کنید که نظرتان را به طور کل تغییر خواهد داد . خودتان را براى تغییرات مثبت آماده کنید. رفتاری اشتباه از سوی شخصی پریشانتان مى کند. در مقابله با این مسأله خودتان را نبازید. روزگار مثل دریاست. دریا گاه طوفانى و گاه آرام است. اگر نگرانی هایتان بر وجودتان غلبه کنند آرامش را از شما دور میکنند.  اگر قصد انجام معامله ای را دارید این هفته فرصت خوبی برای انجام آن است . تلاشهایتان در جهت ایجاد روابط عاطفی شما را خیلی زود به جایی نمی رساند، صبر پیشه کنید. این روزها بهترین زمان برای خودشناسی است. به زودی پذیرای یک مهمان خواهید شد

 

 

آذر : ‎پروژه مهمی را در ذهن مرور می کنید که هنوز بستر لازم برای اجرای آن فراهم نشده است اما دور از عملی شدن هم نیست. عجول نباشید. دوست جدیدی به جمع دوستان تان افزوده می شود که به لحاظ کاری برای تان بسیار مفید است . همراه خوبی که بتواند نقش یک همدم را هم برای تان ایفا کند به این سادگی ها و بدون تلاش پیدا نمی شود. در حال و هوایی متفاوت بسر میبرید و آنچنان سرشار از انرژی خواهید شد که احساس میکنید قادرید تمام دنیا را فتح کنید. بعلت تغییر و تحولاتی که در قالب فکری تان ایجاد شده به سمت یک ماجراجویی سوق داده میشوید. قبل از آغاز هر کار جدیدی بهتر است جوانب امر را با دقت بسنجید.

 

دی :نگرانی شما درمورد مسائل مالی به زودی برطرف می شود. خبری به شما می رسد که خیال تان را آسوده می کند. اینک زمان آن فرا رسیده تا فعالیتی را که از قبل در ذهن داشته اید انجام بدهید. تحولی در زندگی تان پیش می آید که خود به خود به سمت رویدادهای خوش می روید. یک ملاقات غیر منتظره شما را به فکر فرو خواهد برد.  این روزها درگیری احساسی زیادی دارید.به شیوه ای جدید و موثر برای بهبود وضعیت کاری و مالی خود و ایجاد تعادلی مناسب دست پیدا خواهید کرد. در هنگام اتخاذ یک تصمیم مهم بهتر است به ندای قلب خود گوش کنید. به یاد داشته باشید که زندگی همواره سیری رو به جلو طی می کند. به عقب برنمی گردد. به سعادت خود فکر کنید و تصمیم بگیرید،اجازه ندهید سخنان و یا قضاوت دیگران شما را از پیشروی به جلو منع کند

 

 

بهمن : ‎فعالیت جدیدی را تجربه و امتحان می کنید که به موجب آن ایده های جدیدی به ذهنتان می رسد. بسیار پر تلاش و مصمم هستید و همین عزم راسخ پیشرفت های بزرگ کاری برای شما رقم میزند. شخصی در اطراف تان روی شما خیلی حساب میکند، سعی کنید این احترام و عزت را همیشه برای خودتان حفظ کنید. برای تجدید روحیه به دامان طبیعت بروید. بزودی به یک میهمانی و محفل دوستانه دعوت میشوید. فراموش نکنید که زمانی برای هدر دادن ندارید. با وجود آنکه همیشه در برقراری روابط اجتماعی موفق هستید ممکن است این روزها به دلایلی احساس کنید که با مشکلاتی در این رابطه مواجه هستید. برای مدتی در روابط خود تامل کنید تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید. در مورد مساله کاری از فرصت ناب و طلایی تان به موقع استفاده کنید و گرنه بعدا دچار پشیمانی خواهید شد

 

 

اسفند : ‎برای کسب موفقیت در رقابت های جدیدی که پبش رو دارید باید بیشتر انعطاف پذیر باشید. این روزها موضوعی حس کنجکاوی شما را تحریک میکند، سعی کنید زیاد در موضوعی که خیلی از علاقه شما فاصله دارد کنکاش نکنید، سرانجام خوشی ندارد و فقط برایتان موجب دردسر میشود. در حال حاضر موفقیت شما در گرو یک نکته مهم است، آنچه را شروع کرده اید به پایان برسانید. شور و انرژی تازه ای در وجودتان شکل می گیرد که سرانجام قادر خواهید بود زندگی و دنیای پیرامون خود را از دید متفاوتی نگاه کنید و از قدرت اراده خود در جهت ممکن ساختن غیر ممکنی استفاده کنید که میتواند در آینده شما نقش تعیین کننده ای را ایفا کند. شهامت و مبارزه برای آنچه باور دارید کلیدهای راهگشای شما محسوب میشوند. موقعیت و سن خود را هم در نظر بگیرید.یک تماس تلفنی شما را شاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد