فال پی ام سی – از 15 تا 21 آبان 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 15 تا 21 آبان 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : این روزها آنقدر خودتان را درگیر کارهای جانبی کرده اید که متوجه بهبود شرایط نمی شوید اما استوار باشید که برخی تغییرات خوب در زندگی به شما نزدیک است و از دل یه راه سخت به درستی عبور می کنید . در مورد جریانی عاطفی هراسی به دل راه ندهید شما نهایتا باید دست به یک انتخاب بزنید صداقت ویژگی ای است که میتواند شما را نزد دیگران محبوب یا منفور کند خصوصیات خوب شما را هر کسی که مشاهده کند بدون تردید در کنار شما گام برمیدارد. این ماه قبل از این که کاری را به اتمام برسانید همه جوانب را در نظر بگیرید تا از درست بودن تصمیمتان اطمینان حاصل کنید . در امر کسب و کار با شانس خوبی مواجه خواهید شد.

 

 

اردیبهشت : مراقب دورو بری هایتان باشید ، تنگ نظران در اطرافتان بسیارند . در رفتارتان با دیگران تا حدی عمل کنید که به صلاح شما است . این هفته بهترین زمان است تا قید و بندهای بیهوده و دست و پا گیر را از خود جدا کرده و با تمرکز بر روی آنچه واقعا خوشحالتان می کند، هدف و روش جدیدی را در زندگیتان پیش بگیرید. دو اتفاق مهم در پیش دارید ، یکی از آن ها به یک هنر یا فعالیت مورد علاقه تان مربوط است و دیگری در بخش عاطفی زندگی تان خواهد بود و با فاصله زمانی کم رخ خواهند داد.

 

 

خـرداد : مجبورید مدتى را صرف کنار آمدن با شرایط اخیر کنید اما از آرامش بیشترى در زندگیتان برخوردار می شوید . پیشنهاد کاری میان خواهد آمد که آینده خوبی برای شما خواهد داشت . لازم است نسبت به دل رحمی هایتان به نحوه جدى ترى فکر کنید ، اینگونه خودتان از خیلی خواسته ها بی بهره می شوید . در رابطه با یک موضوع عاطفی ، قهر و دلخوری کوتاه مدتی شکل می گیرد. با پیشنهاد مسافرتی که به شما می شود موافقت کنید ، شرایط برایتان فراهم است . فردی در اطرافیانتان در حرف هایش با نیش و کنایه صحبت می کند ، ممکن است برای یک یا چند باری با او دیدار داشته باشید .

 

 

تـیـر : ‌نگرانی را از خودتان دور کنید ، بطور کاملا اتفاقی از مسائلی که در اطرافتان میگذرد آگاه میشوید ، واکنش های خودتان را به گونه ای تنظیم کنید که از این آگاهی بهترین استفاده را کرده باشید . چند خرید در پیش دارید و در مورد آنها سعی کنید آگاهانه عمل کنید. جریان عشق به شکلی ساده وارد زندگیتان می شود و شما را به تفکر و تصمیم گیری وا می دارد. ممکن است اطرافیان و دوستانتان از تصمیم های شما گیج و متعجب شوند. در زندگی مشترک و عاطفی تان اگر منطقی تصمیم گیری کنید، بیشتر احساس خوشبختی خواهید کرد.با وجود آنکه اطرافیان توجه لازم را ندارند اما میتوانید با پشتکار و ایستادگی راه خود را به جلو باز کنید.

 

 

مـرداد: شما سرشار از عاطفه هستید بهره مند کردن دیگران از چنین موهبتی بسیار پسندیده است . فرصت مناسبی برای سفر پیدا میکنید حتما به این سفر بروید . در مورد توقعاتی که از شما دارند احساس ضعف نکنید همین توقعات ظرفیت بالای شما را نشان میدهند . حواستان باشد اجازه ندهید کسی به شوخی یا جدی به افراد خانواده ی شما نیت بد داشته باشد . برای برخی دختران جوان در راه تحصیل اتفاقات خوبی در راه است.برخی آقایان نسبت به درست بودن تصمیمتان خیلی از خود مطمئن هستید و این اعتماد به نفس میتواند دردسرهایی برایتان ایجادکند.

 

 

شهریور : ‌ضعف هایتان در طى انجام کارى جلوه گر میشوند، براى تقویت این ضعف ها بیشتر تلاش کنید، اگر بتوانید به موقع بر احساسات و عواطفتان غلبه کنید، فرصت عالى در اختیارتان قرار میگیرد که میتوانید با بهره گیرى از آن بیشترین تغییر را در زندگیتان رقم بزنید. به جاى اینکه بین ایده هاى جدید و مختلف در ذهنتان گردش کنید، روى طرحى کار کنید که در گذشته آغاز کرده بودید. بیش از حد روی هر مسئله ای تعصب نداشته باشید . از دوستی قدیمی سراغ بگیرید شخصی که مدتهاست ندیده اید و خبری از او ندارید . جرقه ای در فکرتان شما را وادار به تغییری می کند . اگر از رابطه عاطفی فاصله گرفته اید تا مدت کمی وارد یک جریان عاطفی می شوید .

 

 

 

مـهـر : از افراط در انجام کارهایی که قبلا تجربه انجام آنها را داشته اید خودداری کنید . در حال انجام کاری مهم هستید یا به زودی در چنین شرایطی قرار می گیرید از اشتباه کردن ترسی نداشته باشید زیرا مانع موفق شدن شما می شود . در متقاعد کردن فردی نزدیک ناکام خواهید بود . راه عشق در زندگی تان همیشه باز است مهم فردی است که لایق محبت های شما باشد ، اگر یک دل شکستگی کهنه دارید از این راه برایتان خبرهایی می شود. برای خرید یا فروش در این ماه دست پر هستید .

 

 

آبـان : کسی تقاضا و توقع زیادی از شما دارد ، سعی کنید از او دوری کنید . مدتی است نظم خوابتان برهم خورده و انرژی تان به درستی صرف کارهای مهم نمی شود ، از بودن در این وضع پرهیز کنید . تا یک بازه چند هفته ای به اغلب کارهایی که دست بزنید ، موفقیت از آن شماست . طی روزهای آینده اتفاقات خوبی برای شما خواهد افتاد و گره از کارتان باز می شود.‎ بر سر موضوعی احساسات خود را کنترل کنید. اندیشیدن به روش هاى جدید براى بهبود روابط عاطفى تان ایده اى منطقى است.

 

 

آذر : یک نگرانی از فکرتان کنار می رود . شاید خیلی نیاز باشد تا با فردی نزدیک بر سر حرف های مهمتان گفتگو کنید ، نتیجه مثبتی از آن می گیرید . آینده در کنترل هیچکس نیست ، خونسردی تان را حفظ کنید و بی جهت در برابر هر حرفی نگران و نا امید نشوید.‎برای رفع مشکلات دیگران بسیار تلاش میکنید اما متاسفانه خودتان هم به نوعی درگیر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از پس همه کارها برآیید . یک خوشحالی عاطفی در پیش دارید یا شاید یک غافلگیری که از آن خاطره خوشی برایتان به یاد می ماند.

 

 

دی : از یک چشم انتظاری بیرون می آیید و خبر مهمی را از فردی که حتی فکرش را هم نمی کنید دریافت خواهید کرد و برایتان خیلی خوشایند خواهد بود . در حرف هایتان مراقب باشید تا منظورتان نادرست منتقل نشود . فرصتی برایتان به دست می آید ، آن را از دست نداده و از آن استفاده کنید ، تصمیماتِ اتخاذ شده در خانواده را مورد بررسی قرار دهید چرا که به شما در این مورد اطمینان دارند. عاطفه ی خود را در راهی خرج کنید که نتیجه ی موثر داشته باشد. روی کاری که میدانید درست است تمرکز داشته باشد تا دیگران نیز همراهتان شوند. رفتار بی تفاوت شخصی به دلسردی تان منجر میگردد.

 

 

بهمن : تنها بودن بهتر از اینست که همراه خودخواه داشته باشید.‎بازگشت به اصول اساسی می تواند راهکاری حساس و سخت باشد. هر چه زندگی را راحت تر بگیرید، فردا برایتان راحت تر می شود . اگر رازی در دل دارید از افشای آن خودداری کنید . فرصتی طلایی در پیش است. خوتان را آماده ی یک جر و بحثِ پر تنش کنید اما تلاش کنید آرام بمانید تا بتوانید بهترین استفاده را از این بحث ببرید. از روی یک تصمیم قدیمی راهی برای کاری جدید باز خواهد شد .

 

 

اسفند : بر سر یک دو راهی قرار خواهید گرفت ، عجله و نگرانی را کنار بگذارید و تصمیمی درست بگیرید . در بخشی از مسیر زندگی باری را به تنهایی به دوش می کشید و این برایتان خوب نیست .‎بهترین کاری را انجام دهید که در توان دارید و به سخنان دیگران توجهی نکنید. به زور چیزی را به جلو نبرید. مطمئن باشید که برای موفقیت باید صبور و شکیبا باشید. اکنون بهترین زمان است تا از اهدافتان فهرستی تهیه کنید. با کسانی در ارتباط باشید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدمتر می کنند. از لحاظ عاطفی اکنون به شدت نیازمند راهی هستید تا از این مرحله زندگیتان عبور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد