فال هندی راجت نیر – شنبه 14 فروردین

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و می توانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید و نتایج خیلی خوبی را به دست بیاورید. سعی نکنید که تمام مدت در مرکز توجه باشید و به دیگران هم اجازه بدهید که دیده و شنیده شوند.

 

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز از مرکز کارها فاصله بگیرید و کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. به بقیه اعتماد کنید و باور داشته باشید که دیگران هم اگر به آنها اجازه بدهید می توانند حداقل بخشی از کارها را به خوبی شما پیش ببرند. ذهن شما در حال حاضر خیلی آشفته تر از آن است که بتوانید هیچ کاری انجام دهید

 

متولدین خرداد

 

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز کارهای مختلفی از هر طرف به عهده ی شما گذاشته می شوند و مجبور خواهید بود توجهتان را بین چندین کار مختلف تقسیم کنید. مسئولیت زیادی به عهده ی شما گذاشته شده و شما باید به تمام این کارهایتان رسیدگی کنید و به همه ی آنها به اندازه ی کافی توجه کنید. شما برای انجام این همه کار به کمک نیاز خواهید داشت، از اینکه از آنهایی که دوستتان دارند کمک بگیرید خجالت نکشید و یا حداقل در پذیرفتن کارهایی که از توانتان خارج هستند خودداری کنید. امروز روابط شما با عزیزانتان به خوبی پیش خواهد رفت و با هیچ مشکل خاصی روبرو نخواهید بود. در هر جمعی که حاضر شوید گل سرسبد مجلس خواهید بود و این موضوع احساس خیلی خوبی را در شما به وجود خواهد آورد. 

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز فضای اطرافتان پر از تنش و آشفتگی شده است. این طور به نظر می رسد که همه دست به دست هم داده اند و با هم برعلیه شما توطئه کرده اند. وحشت نکنید، به احتمال زیاد چنین چیزی از واقعیت به دور است و این سناریو تنها ساخته و پرداخته ی ذهن خود شماست. سعی کنید به جای اینکه به تغییرات به چشم دشمن خود نگاه کنید آنها را با آغوش باز بپذیرید. راه های قدیمی و تاریخ گذشته ی انجام کارها ممکن است مانع پیشرفت و رسیدن شما به موفقیت شوند. امروز اگر آدم هوشیاری باشید زیاد حرف نخواهید زد، زیرا گفته هایتان می توانند باعث ناراحتی عزیزانتان شوند و یا رازی که قصد مخفی نگه داشتن آن را دارید برملا کنند.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

شما صادقانه فکر می کنید که صحبت کردن در مورد مشکلی که برای مدتی طولانی حل نشده باقی مانده است بهترین راه برای رهایی از آن خواهد بود. در اکثر موارد این تفکر کاملا منطقی و درست است، اما امروز بر خلاف همیشه این کار را به شما توصیه نمی کنیم. در واقع باز کردن این بحث حساس در حال حاضر نه تنها به حل شدن آن کمکی نخواهد کرد، بلکه اوضاع را از آن چه هست بدتر خواهد کرد. در هر صورت اگر آمادگی رویارویی با موقعیت ناخوشایندی که ایجاد خواهد شد را دارید دست به کار شوید. به قول کافکا از یک نقطه ای به بعد دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد و دیر یا زود باید به این نقطه برسید.

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

شاید امروز دیگران در مرکز توجه قرار بگیرند و نوبت به شما نرسد، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث ناراحتیتان بشود. به جای غصه خوردن کمی به آنهایی که مورد توجه دیگران قرار گرفته اند و رفتارهایشان دقت کنید و ببینید چه درس هایی می توانید از آنها بگیرید. لزومی ندارد چیزی را از آنها تقلید کنید، همین که از آنها یاد بگیرید برایتان کافی خواهد بود و به ایجاد تغییراتی ضروری در وجود شما کمک خواهد کرد. سعی کنید امروز در بیان حرف ها و احساساتتان احتیاط بیشتری به خرج دهید، در غیر این صورت خودتان را در میان ملودرامی خواهید یافت که حتی یک ذره هم انتظار قرار گرفتن در آن را نداشته اید. اگر آدم هوشیاری باشید امروز زیاد حرف نخواهید زد.

 

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز پیش بردن روابط عاطفی و حرفه ای برای شما آنچنان راحت و بی دردسر خواهند بود و همه چیز آنقدر طبیعی جلوه می کند که حتی خودتان هم متوجه جذابیت فوق العاده تان و تاثیری که روی دیگران دارید نخواهید شد

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: ناطح   🪐جنس:آتش 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما در مکالماتی که با دیگران دارید آنقدر رک و صریح به نظر می رسید که هر کسی در برابرتان قرار بگیرد فکر می کند هر چه دارید در طبق اخلاص گذاشته اید و هیچ چیزی را پنهان نمی کنید. بر خلاف این تصور اطرافیانتان پی بردن به انگیزه و نیت اصلی شما به این سادگی ها هم نخواهد بود

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما در برخوردهای اجتماعی تان با مشکلات و تنش هایی مواجه خواهید بود که چندان برایتان خوشایند نیستند، اما اگر کمی در برخورد با دیگران دقت کنید و بیشتر به مسائل شخصیتان بپردازید و از درگیر کردن خودتان با مسائل و مشکلات شخصی دیگران پرهیز کنید همه چیز خیلی خوب و بدون دردسر پیش خواهد رفت و از همراهی با دوستانتان و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف لذت خواهید برد. امروز ممکن است کارهای غیرمنتظره ای برایتان پیش بیایند و شما را مجبور کنند که به جای استراحت کردن در روز تعطیلتان به این کارهای غیرمترقبه رسیدگی کنید، اما نتیجه ی تلاشتان احساس رضایت خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز به نظر می رسد که همه به طور غیر قابل باوری لجباز و یک دنده شده اند و هیچکس قصد ندارد از موضع خود کوتاه بیاید. در تمام طول روز با هر کسی که روبرو می شوید گارد دفاعی گرفته و به شکل منعصبانه ای سعی دارد از نظرات خود دفاع کرده و حتی آنها را به شما تحمیل کند. به شما توصیه می شود که در مواجهه با چنین شرایطی خونسردی خودتان را حفظ کنید و وقتی می بینید دیگران با نظراتتان مخالفت می کنند سعی نداشته باشید که آنها را قانع به پذیرفتن حرف هایتان کنید. همه امرز خیلی حساس و احساساتی هستند و عاقلانه ترین کار ممکن این است که از درگیر شدن با آنها تا جای ممکن پرهیز کنید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز اتفاقات پیش بینی نشده در تمام طول روز شما را راحت نخواهند گذاشت و شما هم ظاهرا قصد ندارید به راحتی با این موقعیت های غیر منتظره به راحتی کنار بیایید. شاید بهتر باشد کمی دست نگه داشته و در سیاست هایتان در برخورد با دیگران تا حدودی تجدید نظر کنید. داشتن رفتارهای خودخواهانه و این تصور که تمام دنیا حول محور شما می چرخد تنها باعث ایجاد فاصله ی بیشتر بین شما و افرادی خواهد شد که سعی دارید به آنها نزدیک شوید. کمی بیشتر به کارهایتان و تأثیراتی که روی افرادی که دوست دارید می گذارند فکر کنید، شاید لازم باشد در برخی رفتارهایتان تجدیدنظر کنید و کمی دست از خودخواهی بردارید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما امروز نمی توانید رفتارهای دیگران و برخوردهای تندی که در مواجهه با موقعیت های مختلف از خودشان نشان می دهند را به راحتی درک کنید. این طور به نظر می رسد که دیگران دوست دارند امروز حتی سر کوچکترین چیزها هم دعوا راه بیندازند. حواستان باشد که شما هم تحت تأثیر این جو متشنج قرار نگیرید و رفتارهای غیرمنطقی از خودتان نشان ندهید. اجازه ندهید دیگران شخصیت واقعی شان را پشت نقاب هایی که به صورت خود زده اند مخفی کنند و خودتان هم این کار را نکنید. خیلی راحت در مورد احساسات و نظرات خود صحبت کنید و خود واقعیتان را از آنهایی که برایتان اهمیت دارند پنهان نکنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد