فال هندی راجت نیر- جمعه 4 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما امروز در انتظار پاسخ تماس های تلفنی خود و یا پیام هایی هستید که به یک نفر فرستاده اید. شما فکر می کنید که این شخص پیام هایتان را دیده، اما آنها را به عمد بی پاسخ گذاشته است و قصد بی احترامی و بی توجهی نسبت به شما را دارد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
در ابتدای روزتان فردی را ملاقات می کنید که روزتان را می سازد. شاید او حاوی خبرهای خوب باشد، شاید حتی انرژی مثبتش شما را سرحال می آورد یا حتی هدیه ای به شما می دهد، هر چه باشد از آن لذت ببرید.به فکر تصمیم گیری در مورد کاری هستید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز پر از فکر و خیال هستید. می خواهید کاری را آغاز کنید اما دودل هستید. نگران نباشید زیرا نتیجه آن شما را متعجب خواهد کرد. از آنجا که قدرت شهود و درک بالایی دارید، نیازی نیست از دیگران کمک بگیرید. به خودتان اعتماد کنید و پیش روید.در رابطه عاطفی این روزهایتان همه چیز بهم گره خورده اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
برای تصمیمی که از قلبتان گرفته می شود، نترسید. امروز از آن روزهایی ست که باید به جای منطق با قلبتان تصمیم بگیرید. این روزها سرتان شلوغ است و زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانید، به همین دلیل امروز احساس خستگی می کنید. اگرچه این فعالیت های به شما حس زنده بودن می دهد اما نگذارید که این خستگی همیشگی شود زیرا در دراز مدت شما را پا خواهد انداخت.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز در جمعی حضور و با افراد جدیدی تماس برقرار می کنید که در آینده ای نزدیک با آنها ارتباط نزدیک تری خواهید داشت. سعی کنید که از همین ابتدا حرف های دلتان را بزنید تا بعدها تو رودربایستی مجبور به انجام کاری نشوید. شریک زندگی شما به خاطر مسئله ای کمی نگران است.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز نسبت به روزهای دیگر انرژی بالایی دارید. سعی کنید که این انرژی را به جای سروکله زدن با دیگران، روی کارتان صرف کنید. اگر چه ممکن است سر موضوعات کوچک با دیگران اختلاف نظر داشته باشید اما بهتر است به جای ادامه بحث، حرف های آنها را هم بشنوید زیرا در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهند آمد.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
احساس می کنید که اطرافیان تان امروز حال و روز خوبی ندارند. از این رو سعی می کنید که با انرژی تان حال آنها را بهتر کنید. البته در این کار زیاده روی نکنید زیرا انرژی شما نیز از دست خواهد رفت. کارهای مهمی دارید که باید امروز به سرانجام برسانید. آن را به روز دیگری موکول نکنید. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اگر می خواهید تغییراتی به زندگی تان دهید، اول از همه باید فکرتان را تغییر دهید. این کار اگرچه ساده نیست اما غیرممکن هم نمی باشد. مدتی است برای رسیدن به هدف تان، تلاش زیادی کرده اید اما به آن نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما قبل از هر کاری از مشورت با دیگران غافل نشوید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز در زمینه عاطفی همه چیز مطابق خواسته شما پیش می رود. بنابراین وقت بیشتری را با عشق زندگی تان بگذرانید یا اگر مجرید و فردی را در نظر دارید، پا پیش بگذارید.در محیط کار در کارهایی که به شما ربطی ندارد، دخالت نکنید و خودتان را کنار بکشید. البته طوری رفتار نکنید که دیگران آزرده خاطر شوند. بگذارید دیگران خودشان آزادانه تصمیم بگیرند.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز ارتباط با اعضای خانواده تان کمی برایتان سخت است. احساس می کنید که آنها شما را نمی فهمند اما جسارت داشته باشید و خرف دلتان را بزنید. در زندگی تان تغییراتی در حال رخ دادن است که نگران تان کرده، بهتر است از حال غصه آینده را نخورید. مطمئن باشید که همه چیز در زمان و مکان خودش اتفاق خواهد افتاد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز تلفن یا ایمیلی به شما می شود که بی نهایت خوشحال و امیدوارتان می کند. خبری که دریافت کرده اید می تواند آینده شما را دگرگون کند، فقط یادتان باشد که فعلا در مورد آن با هیچکس حرف نزنید. احساس می کنید یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است. حتی از او علت اش را نیز می پرسید اما جوابی نمی شنوید زیرا او ادعا می کند که هیچ اتفاقی نیافتاده است. سعی کنید حرف او را قبول کنید به او فرصت دهید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز وقت تان را صرف کارهای بی اهمیت نکنید. هر قدمی که بر می دارید باید برنامه ریزی شده و در جهت رسیدن به هدفتان باشد. از افرادی که می خواند در کار شما دخالت کنند نیز فاصله بگیرید زیرا جز سنگ انداختن کار دیگری انجام نمی دهند. اگر با یکی از دوستان تان به مشکل برخورده اید، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. این این رابطه را از دست دهید در آینده حسرت های زیادی را در دلتان برجای خواهد گذاشت.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد