فال هندی راجت نیر- سه شنبه 2 دی

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

 

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

اطلاعاتی که امروز به دست می آورید شما را به این فکر خواهد انداخت که باید خودتان به دنبال یافتن حقیقت بروید. شاید این مسئله مربوط به مسائل کاری و حرفه ای و شاید هم مرتبط با مسائل معنوی باشد، به هر حال ذهن هوشیار شما برای هر گونه فعالیتی آماده است. احساس می کنید زندگی دارد روز به روز سخت تر و بیرحن تر می شود. 

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۴٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

با وجود این که شما معمولا احساس مسئولیت بالایی دارید و سعی می کنید بین مسائل شخصی و حرفه ای تعادل مناسبی برقرار کنید، امروز ذهنتان بیشتر درگیر مسائل شخصی و خانوادگیتان است. خوب البته در یک روز تعطیل زیبا مثل امروز این عاقلانه ترین انتخاب ممکن می تواند باشد. دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان را دور هم جمع کنید و از یک بعدازظهر گرم و صمیمی لذت ببرید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان در حال حاضر از عدم تعادل بین احساسات شما و طرف مقابلتان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی به نظر می رسد عشقتان فعلا ترجیح می دهد زیاد احساساتی رفتار نکند.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

به واسطه انرژی های مثبت امروز، روابط شخصی و کاری شما بهبود می یابند؛ البته تمام این ها به شرطی هستند که تمام تلاشتان را به کار گرفته و مواظب حرف ها و رفتارتان باشید. امروز یکی از مناسب ترین زمان های ممکن برای درست کردن روابط خود با دیگران به ویژه دوستانتان است. شاید دوست داشته باشید برای این منظور همه دوستانتان را دور خود جمع کنید و یک مهمانی کوچک بگیرید. خوش بینی و مثبت گرایی امروزتان باعث می شود تادیگران دوستتان داشته باشند. امروز ناگهان جذب و شیفته فردی می شوید که تاکنون در کنارش احساس خجالت و معذب بودن داشته اید. فکری به حال تپش های قلب خود و گل انداختن گونه هایتان بکنید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان:سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شاید چند روز اخیر در انتظار دریافت مبلغی پول بوده باشید که هنوز به دستتان نرسیده و این موضوع شما را خیلی ناراحت کرده است. نگران نباشید، امروز این پول بالاخره به دستتان خواهد رسید. در حال حاضر هر گونه تاخیری در رسیدن به اهدافتان از بین رفته است و اگر به دنبال تکمیل پروژه ای بوده اید امروز همان روزی است که در انتظارش بودید. امروز روز خوبی برای درگیر شدن و رقابت با دیگران نیست، تا جای ممکن حس همکاریتان را به کار بگیرید تا کارهایتان با موفقیت بیشتری همراه شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی دنیا چیز بهتری می خواهد به شما هدیه کنید روی به دست آوردن همان چیزی که قبلا در ذهنتان بوده است اصرار نکنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس: آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز برای شما روز گیج کننده ای خواهد بود. مسائل و مشکلات مادی به دلیل مشکلات فنی و کامپیوتری خیلی پیچیده تر از آن که در واقع هستند به نظر می رسند و همین باعث نگرانی شما شده است. به جای اینکه تسلیم شوید و مضطرب و پریشان باشید سعی کنید ریشه ی این مشکل را پیدا و حل کنید یا اگر خودتان نمی توانید آن را حل کنید با خیال راحت تا زمانی که یک نفر پیدا شود که بتواند این کار را انجام دهد دست نگه دارید. امروز فرصت امتحان تواناییتان در انجام کاری که پیش از این هرگز تجربه نکرده اید برای شما به وجود خواهد آمد. در توانایی خود تردیدی نداشته باشید و با اعتماد به نفس تمام جلو بروید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: دبران   🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز مسائل مادی باعث شده اند فضایی تنش آمیز بر خانه تان حاکم باشد و شما و همسرتان بی دلیل عصبی و پرخاشگر شده اید. شاید اوضاع مالیتان به خوبی همیشه نباشید و مجبور شده باشید برخی از چیزهایی که قصد خریدشان را داشته اید از لیست خریدتان خط بزنید، اما این وضعیت موقتی است و زیاد طول نخواهد کشید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی در ارتباط با مسائل مادی روی رابطه تان سایه بیندازد سعی کنید در مورد این وضعیت با هم صحبت کرده و راه حل مشترکی برای آن بیابید. امروز روز بسیار خوبی برای پیدا کردن نقاط مشترک در هر زمینه ای می تواند باشد، اما همه چیز به خودتان بستگی دارد.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز میزان هوش و ذکاوت شما بیش از هر زمان دیگری به نظر می رسد. ایده های جدیدی در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی به ذهنتان رسیده اند که شما را به هیجان آورده و با تحریک کنجکاویتان باعث شده اند که دلتان بخواهد ساعت های زیادی را به مطالعه در این مورد بگذرانید. با این حال امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام شوند. شاید لیست کارهایی که در انتظارتان هستند زیاد هیجان انگیز نباشد و با دور کردن شما از آنچه قصد انجامش را دارید شما را ناراحت و عصبانی کنند.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز اتفاقاتی که در محل زندگیتان می افتند اطلاعات جالب و جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت. پیامی که از یکی از آشنایانتان دریافت می کنید می تواند شما را در مسیری جدید به سوی هدفی متفاوت قرار دهد. روابط شما با تمام اطرافیانتان از عشقتان گرفته تا آشناهای دور خیلی خوب و با هماهنگی تمام پیش خواهد رفت و در هر موردی که صحبت کنید می توانید باهم کنار آمده و به توافق برسید. اگر در حال حاضر پله های ترقی را به سرعتی که انتظار داشته اید طی نکنید، ممکن است فکر کنید که یک جای راه را اشتباه رفته اید و تصمیم اشتباهی گرفته اید. با این حال با همان نظم و اراده همیشگی به تلاشتان ادامه دهید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۱% لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز بین مسئولیت هایی که نسبت به خانواده تان دارید و وعده هایی که به دوستانتان داده اید بر سر یک دوراهی گیج کننده قرار گرفته اید. از طرفی دلتان می خواهد در یک مهمانی دوستانه که از مدت ها قبل قرارش را گذاشته اید شرکت کنید و از طرف دیگر هم مسائلی در خانه و خانواده تان پیش آمده اند که ایجاب می کنند در کنار عزیزانتان باشید. در چنین شرایطی حفظ خونسردیتان کار ساده ای نخواهد بود، اما با کمی سیاست خواهید توانست راهی پیدا کنید تا هم به اندازه کافی در کنار خانواده باشید و هم به دیدن دوستانتان بروید. در پایان روز با فکر کردن به عملکردتان خودتان را تحسین خواهید نمود!

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز نارضایتی شما در ارتباط با برخی شرایط در خانه و یا در محل کارتان به اوج خود خواهد رسید. اگر می خواهید این مشکلات را حل کنید باید هر چه سریعتر با افراد و شرایطی که باعث بروز آنها شده اند روبرو شوید، در غیر این صورت این نارضایتی خود را به شکل خشمی غیر قابل کنترل نشان خواهد داد. برای جلوگیری از پیش آمدن چنین شرایطی باید مکالماتی صریح و صادقانه شکل بگیرند و دلایلی که کار را به اینجا کشانده اند به صورت دو جانبه مورد بررسی قرار بگیرند. سعی کنید بدون تعصب و خودخواهی به این قضیه نگاه کنید تا بتوانید با همکاری طرف مقابلتان راه حلی پیدا کنید که هر دو طرف از آن راضی باشند.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز فعالیت های اجتماعی و گروهی زیادی را در برنامه روزانه خود دارید و در میان این دیدارها ممکن است با فردی آشنا شوید که می تواند در زمینه حرفه ای کمک زیادی به شما کرده و روی آینده کاریتان تاثیرگذار باشد. پیام و یا ایمیلی از یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان دریافت خواهید کرد که حاوی خبرهای خوبی برای شما خواهد بود. هر فعالیتی که در حال حاضر در زمینه به دست آوردن منافع مادی آغاز کنید به شرط آن که آن را تا آخر راه ادامه داده و به صورت حرفه ای با آن برخورد کنید به احتمال زیاد برای شما موفقیت زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر متوجه حرف ها و برخوردهای کسی که دوست دارید نمی شوید با او در مورد این موضوع حرف بزنید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما بسیار خسته تر و عصبی تر از آن هستید که بتوانید روی اهدافی که برای خود تعیین کرده اید تمرکز کنید، مخصوصا اگر این اهداف در ارتباط با مسائل مادی باشند. شاید یاد برخی ناکامی های گذشته هم در خاطرتان زنده شده و اوضاع را حتی از آنچه بوده است هم سخت تر کرده باشد، اما شما باید دست از سرزنش کردن خودتان به خاطر شکست های گذشته بردارید و به فکر این باشید که چطور می توانید آینده تان را بسازید. اگر در این مورد احتیاط کافی نداشته باشید این احساس سرخوردگی و پشیمانی در هر کاری که بخواهید انجام دهید سر راهتان سبز خواهد شد و جلوی پیشرفتتان را خواهد گرفت.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد