فال هندی راجت نیر – سه شنبه 17 فروردین

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۹٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما امروز با یکی از اعضای خانواده تان اختلاف نظرهایی خواهید داشت. شما سعی در حل آنها و کنار گذاشتن مشکلات دارید اما به نظر می رسد که طرف مقابلتان هیچ تمایلی به حل مشکلات ندارید. شما از وضعیتی که بینتان به وجود آمده است ناراحت هستید و احساس می کنید که رابطه تان برای همیشه تحت تأثیر این اختلافات قرار گرفته است. 

 

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

شما شخصی احساساتی هستید و خیلی راحت، تنها با دیدن صحنهای دلخراش در تلویزیون یا خواندن خبری ناخوشایند در روزنامه، حالتان دگرگون و ذهنتان آشفته می شود. چرا خودتان را تا این حد درگیر مشکلات دنیای اطرافتان می کنید؟ اگر برای کاهش خشونت دنیای بیرحم امروز کاری از دستتان ساخته است آن را انجام دهید، حتی اگر می توانید همین امروز دست به کار شوید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا حس بهتری نسبت به خودتان و دنیای اطرافتان پیدا کنید. 

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

آیا برای رها کردن آنچه که مدتی است شما را عقب نگه داشته است آماده اید؟ شاید تا بحال حتی متوجه این موضوع نشده باشید که چه چیزی مانع جلو رفتن شما شده است. کمی دست نگه دارید و به ندای درونیتان که سعی در راهنمایی کردن شما دارد گوش کنید. خودتان را به دقت بررسی کنید تا به کشف شهود رسیده و به موانع درونیتان پی ببرید. مجردها باید در مورد آنچه که از یک رابطه عاطفی انتظار دارند با دوستانشان حرف بزنند. این کار به آنها اطلاعات کافی را می دهد تا از خواسته های شما با خبر شده و اگر کسی را با مشخصات مورد نظرتان می شناسند به شما معرفی کنند؛ باور کنید این روش ارزش امتحان کردن را دارد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: دلتابادبان   🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کار و مسائل مربوط به آن را کاملا کنار گذاشته و بدون هیچ فکر و دغدغه ای کمی استراحت کنید

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۹% لايه روحي 

🧿پيشگويي :

تمام هفته گذشته دلتان خواسته که با دوستان نزدیکتان وقت بیشتری بگذرانید و دور دوستانی که صمیمیت کمتری با آنها دارید را خط بکشید. الان وقت مناسبی برای بررسی دوستان و اطرافیانتان است. شما می توانید کسانی را که فکر می کنید دوستان واقعی شما نیستند را از لیست دوستانتان خط بزنید تا بتوانید وقت و انرژی بیشتری برای دوستان حقیقی خود بگذارید. در واقع الان بهترین فرصت است تا با عزیران و نزدیکان خود باشید و از مصاحبت آنها لذت برده و به آنها نشان دهید چقدر دوستشان دارید. اگر با همسرتان مشکلی دارید از همین حالا دست به کار برنامه ریزی شوید و سعی کنید این آخر هفته همه چیز را فراموش کرده و تعطیلات خوبی را بگذرانید.

 

متولدین شهریور

 

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸٤٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

در حال حاضر فرصت خوبی برای رسیدن شما به اهدافتان فراهم شده است. یک سرمایه گذاری مناسب می تواند برای شما سود بسیار زیادی به همراه داشته باشد. اخبار را دنبال کنید و فرصت هایی که در محل کارتان پیش می آیند را بررسی کنید. اگر فرصت کاری جدید و یا شراکت قابل قبولی به شما پیشنهادشده است که فکر می کنید ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری کنید فرصت را از دست نداده و دست به کار شوید

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

هفته های آینده در زندگی شخصی شما اتفاقات بسیار زیادی خواهند افتاد و شاهر تغییرات زیادی خواهید بود. روابطتان به میزان قابل مشاهده ای متحول خواهند شد و احساس نزدیکی بیشتری به دوستان و اعضای خانواده تان خواهید داشت. فقط باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که سعی نکنید بیش از اندازه دیگران را تحت کنترل گرفته و روی آنها اعمال قدرت کنید

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

بعضی افراد بیش از اندازه خجالتی هستند و حتی برای زنده بودن و نفس کشیدنشان هم احساس خجالت و شرمساری می کنند، به همین دلیل هم سعی دارند تا جای ممکن خودشان را از چشم بقیه و مرکز توجه دور نگه دارند

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز اوضاع برای شما روبراه خواهد بود و می توانید به سادگی از روی هر مانعی که در سر راهتان قرار بگیرد پریده و به راهتان ادامه بدهید، پس نگران هیچ چیزی نباشید. شما ذهنی تیز و حس ششمی قوی دارید. به جزئیات توجه کرده و آنها را مورد بررسی قرار داده و حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید. چیزهایی که دیگر به دردتان نمی خورند را سر و سامان داده و دور بیندازید. با گرفتن کمک از دوستان و نزدیکانتان بار خود را سبک کنید. به جای این که با دوستان مجردتان بیرون رفته و عشقتان را ناراحت کرده و تنها بگذارید، سعی کنید با دوستان متاهل خود برنامه ای جالب و تفریحی بچینید و از بودن در کنار عشقتان و دوستانتان به طور همزمان لذت ببرید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما به طور ذاتی از جذابیت زیادی برخوردار هستید و امروز این جذابیت ذاتی دو برابر شده است و هیچکس نمی تواند در مقابل پیشنهاداتی که می دهید مقاومت کرده و یا با نظراتتان مخالفت کند. انگار شما چوبی جادویی پیدا کرده و با یک اشاره ی آن همه را به همان راهی که خودتان دلتان می خواهد هدایت می کنید. از این فرصت خوبی که برایتان فراهم شده است به بهترین شکل ممکن بهره ببرید، اما از مهربانی و خوبی دیگران سوء استفاده نکنید. از الان برای یک تعطیلات یکی دو روزه برنامه ریزی کنید و چند روزی را از دود و دم زندگی شهری فاصله گرفته و به دل طبیعت بکر سفر کنید. فقط حواستان باشد همسفرهایتان را طوری انتخاب نکنید که به شما خوش نگذرد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: دبران  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز برای شما روز آرام و بی دردسری خواهد بود. شما قدرت فوق العاده ای را در درون خود احساس می کنید و آماده اید تا هر کاری را که به عهده می گیرید به بهترین شکل ممکن انجام دهید و هر مسئولیتی که به عهده تان گذاشته شود را تا زمانی که تکمیل نشده باشد رها نخواهید کرد. 

 

متولدین اسفند

 

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:آب 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

آیا رویاهای خود را فراموش کرده اید و نمی دانید که به دنبال چه هستید؟ امروز فرصت مناسبی است برای این که به خواسته هایتان فکر کنید و تصویری که از آینده تان در ذهن دارید را برای خود بازسازی کنید. اما به جزئیات زیاد توجه نکنید و نگذارید کمال گرایی شدیدی که دارید شما را فلج کرده و مانع شما بشود. به افکار خود در رابطه با عشق و زندگی سر و سامان بدهید. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند. در برنامه امروزتان حتما زمانی را به دیدن پدر و مادرتان اختصاص بدهید، آنها خیلی زود به زود دلشان برای شما تنگ می شود.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد