فال هندی راجت نیر- پنجشنبه 6 شهریور

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز به دنبال یکی از مدارکتان می گردید اما پیدایش نمی کنید. فکر می کنید که آنچه در حال حاضر به آن نیاز دارید آب شده و به زیر زمین رفته است. نگران نشوید زیرا در نهایت او را در دست یکی از اطرافیانتان پیدا خواهید کرد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به دنبال تغییری در زندگی تان هستید. لازم نیست که دست به تغییرات بزرگ بزنید، همین که دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید و گلها را به خانه تان راه دهید، یا این که یک حیوان خانگی بیاورید، روحیه تان از این رو به آن رو می شود.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به زودی با شخصی یک کار جدید را آغاز می کنید. از آنجا که زمینه ای در مورد آن ندارید، کمی مردد هستید اما مطمئن باشید که اگر این کار جزو علاقمندی هایتان باشد، موفقیت شما نیز حتمی خواهد بود. شاید کارهایتان با سرعتی که شما انتظارش را دارید پیش نرود اما صبوری کلید موفقیت شماست.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
از جرو بحث کردن با دیگران در چنین روزی بپرهیزید، زیرا ذهن شما درگیر دیگر مسائل است و ممکن است که زود از کوره در بروید. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، آرامش خودتان است. در محیط کار اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز باید به حساب و کتاب تان برسید و این موضوع زمان زیادی از شما می گیرد، به طوری که وقت نمی کنید به کارهای مورد علاقه تان برسید. اما نگران نشوید و تمرکزتان را حفظ کنید تا اشتباهی در حساب هایتان رخ ندهد. در مورد روند رابطه عاطفی تان نگران هستید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا شرایط شما به ثبات رسیده، پس نگران تغییر مسیر آن نباشید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و آرامش را از شما بگیرد.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
در تصمیم گیری های امروزتان، به حس تان اعتماد کنید و از او کمک بگیرید. گاهی لازم است که به جای منطق، به احساست تکیه کرد. بنابراین شک نکنید و با اعتماد به نفس بالا به آنچه قلبتان می گوید عمل کنید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
این روزها فرد دیگری شده اید و رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهید. آیا واقعا این چهره تان را دوست دارید؟ همانطور که شما این نقاب را دوست ندارید، دیگران هم از دیدن آن رنج می برند، بنابراین هر چه زودتر به خود واقعی تان بازگردید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: آکروکس 🪐جنس: آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
با انرژی بالایی که امروز شما دارید، همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. البته ممکن است که در طول روز با افرادی برخورد کنید که برخلاف شما باشند اما سعی کنید که تا انتهای روز این مود مثبت تان را نگه دارید تا بتوانید کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. شریک زندگی تان را از خود ناراحت کرده اید اما قدرت معذرت خواهی هم ندارید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
هر کسی ممکن است در محیط کاری اش دچار مشکل با همکارانش شوید، بنابراین این اتفاق تنها برای شما رخ نمی دهد. در این شرایط بهتر است که سیاست داشته باشید و به جای ناراحت شدن کلمات موثرتری را به زبان آورید. برای بعد از ظهر خود نیز برنامه ای مفرح ترتیب دهید و از استرسی که در محیط کار داشته اید بکاهید

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دبران🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
مسایل مالی ذهنتان را درگیر کرده است. بهتر است که به جای غصه خوردن، به فکر یک منبع درآمد دیگری باشید. اگر از محیط کارتان راضی نیستید، بیرون بیایید. ریسک کردن در این مواقع می تواند شما را به سمت پیشرفت سوق دهد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما فردی هستید که دیگران را به خوبی تحت تاثیر قرار می دهید. از این ویژگی تان استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرد. مثلا اگر درخواستی از کسی دارید، آن را بیان کنید و مطمئن باشید که به خواسته تان خواهید رسید. در زمان های تصمیم گیری، دیگران مدام در کارهای شما دخالت می کنند اما این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. بنابراین به آنها اجازه دخالت ندهید. یکی از اعضای خانواده تان ناراحت است. وقت بیشتری را با او بگذرانید و اجازه دهید تا هر چه دردودل دارد بیان کند. تنها گوش کردن کافی ست تا او آرامش دوباره را تجربه کند.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۴٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز بالاخره استرس های اخیر شما به پایان می رسد زیرا در نهایت به تمام کارهای نیمه تمام خود پایان می دهید و نفسی از روی رضایت خواهید کشید. فقط یادتان باشد که کمک دوستانتان را فراموش نکنید. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد