فال هفتگی PMC – از شنبه 26 مهر تا جمعه 2 آبان

🔶 فال هفتگی PMC متولدين فروردين :

🔻برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته‌اید، مراقب سلامتی خود باشید. هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. بزودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمدتان تاثیر بسزایی بگذارد.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين ارديبهشت :

🔻یک اشتباه را مدتهاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی‌توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين خرداد :

🔻به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود، با وارد شدن به این حوزه در مسیری قرار می‌گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود، دچار مشکل و سردرگمی شده اید. بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين تير :

🔻بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد. این را درک کنید گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یکجا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصلتان را سر برده و بنظرتان پیش پا افتاده است بزودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين مرداد :

🔻برای رسیدن به خواسته قلبیتان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیافتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

 

🔶 فال هفتگی PMC متولدين شهريور :

🔻شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید. حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین مهر :

🔻برای رهایی از سردرگمی‌تان یک راهکار درست انتخاب کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتاً روحیه جنگنده ای دارید و همین موضوع باعث پیشرفتتان در آینده نزدیک خواهد شد. چند وقتی است مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیتتان را حفظ کرده‌اید، به همین دلیل این روزها بشدت احساس خستگی می کنید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آبان :

🔻به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت بکنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید فرصت را از دست می دهید. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین هفته قراری بگذارید و به دیدنش بروید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آذر :

🔻مسئولیت تصمیماتی که می گیرید را به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید، عواقبش گریبان خودتان را می گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان مهم است، در اختیار شما قرار می دهد، با این اطلاعات می توانید ایده پردازی های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

 

🔶 فال هفتگى PMC متولدین دى :

🔻ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کنند، حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست معاشرت و کار نکنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید. بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگیتان به حساب می آید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین بهمن :

🔻در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دوروریی های او را نخورید. بزودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقتتان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت آن در بهشت باشد.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین اسفند :

🔻اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده، لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید، ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود، بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید، شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفیتان چه می‌خواهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد