فال هفتگی PMC – از شنبه 19 تا جمعه 25 مهر

🔶 فال هفتگی PMC متولدين فروردين :

🔻در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. بە زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت‌های شما در مورد ‌پروژه های جدید کاری می شود. همیشە بە این فکر نکنید کە تلاش‌های شما باید مورد توجە قرار بگیرد، بە این فکر کنید کە مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين ارديبهشت :

🔻بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان هست که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریعتر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين خرداد :

🔻اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجهه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين تير :

🔻در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید، فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام شود.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين مرداد :

🔻یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید.نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید، شما این روزها شدیداً نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

 

🔶 فال هفتگی PMC متولدين شهريور :

🔻تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا همکلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیتان را از این رو به آن رو می کند.شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید آنچه را که باید بگویید همین امروز بگویید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین مهر :

🔻در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی را که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیاندازید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آبان :

🔻برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی کنید و این کار را عقب و پشت گوش نیاندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده‌اید که نمی‌دانید واقعا باید چه بکنید، تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. بزودی خبر خوشی شنیده و یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آذر :

🔻این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت بوجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که به دنبالش هستید را جایی خواهید خواند .خرید برایتان خوب است اما مراقب جیب خود باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغتان خواهد آمد او را همراهی کنید.

 

🔶 فال هفتگى PMC متولدین دى :

🔻صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد، کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید اوضاع روبراه است.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین بهمن :

🔻علاقه مندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. گرچه همچنان نسبت به نقطه نظرات و خواسته های خود لج باز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیشبرد یک هدف یاری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین اسفند :

🔻متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد. یادتان باشد شما قرار نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مورد معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط بکنید. برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد