فال هفتگی فالوده – 9 تا 15 شهریور

 

چند تغییر غیر منتظره در محیط کارتان رخ خواهد داد. ممکن است مجبور باشید دوباره برنامه هایتان را سازماندهی کنید و یا اینکه مالک سازمان شما عوض شود. این موضوع دیدگاه شما را نسبت به شغلتان تغییر خواهد داد. هیچ گاه هدفتان را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که چرا تا این حد سختی کشیده اید! اکنون زمان تصمیم گیری های مهم نیست. چند هفته قبل از اینکه تصمیمتان را بگیرید به تحقیق و تفکر درباره نتیجه تصمیمتان بپردازید. تا حد ممکن از اقدامات شتاب زده و بدون تفکر و مشورت با افراد غیرمتخصص متخصص بپرهیزید. از این واهمه ای نداشته باشید که از اول شروع کنید. اگر لازم است زندگیتان را دوباره بسازید.

 

 

آشکار شدن رازهای شما یا کسی که نزدیک به شماست، امروز شما را سراسیمه می کند. این موضوع برای شما شوکه کننده خواهد بود ولی در کل می تواند به نفعتان باشد چون از این پس رازی پشت پرده نخواهد بود و با خیال راحت و آسوده به انجام دادن کارهایتان خواهید پرداخت. با فاش شدن این راز شما خواهید آموخت که چگونه باید با وضعیتی مشابه وضعیت الانتان برخورد کنید. برای بهتر شدن حالتان می توانید خاطرات روزانه تان را یادداشت کنید یا با یکی از دوستانتان در مورد مشکلاتتان صحبت کنید. مراقب باشید که همه چیز را نمی توانید به هر کسی بگویید. اگر نمی توانید به کسی اعتماد کنید سعی کنید خودتان مشکل را حل کنید.

 

 

محبت و دوستی می تواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت روابط نزدیکی که با اطرافیانتان دارید، داشته باشد. هر چه احساسات، عقاید و نیازهای شما با دوستان و آشنایانتان همسان تر باشد، روابطتان نیز محکم تر می شوند. در هنگام صحبت کردن با اطرافیانتان صادق باشید. به یاد داشته باشید صادق بودن را با بی پروا سخن گفتن اشتباه نگیرید. هنگام صحبت کردن در نظر داشته باشید که نباید حرفی بزنید که طرف مقابلتان آزرده شود.کسانی ممکن است به دیدنتان بیایند و یا با شما تلفنی تماس بگیرند و خبرهایی برای شما داشته باشند که برای شما با اهمیت و حیاتی باشد.

 

 

در تله ای گیر افتاده اید. اگر چه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت های دیگران می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف خود اعتماد کنید و با انگیزه به جلو حرکت کنید. موفقیت های اخیر شما اعتماد به نفس تان را زیاد کرده به طوری که دوست دارید با سرعت هر چه تمام تر مسیرتان را طی کنید. اما بهتر است که تعادل را رعایت کنید و آرام قدم بردارید. حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نیست و همه به نظرتان بیش از حد خشک و جدی شده اند. به دنبال پیدا کردن دلیل این رفتار آنها در وجود خودتان نباشید، شما کاری انجام نداده اید که باعث ناراحتی آنها شده باشد و به احتمال زیاد این رفتار آنها از مسائل شخصی شان ریشه می گیرد.

 

 

خودتان را از شر تمام احساسات منفی از جمله پشیمانی و عذاب وجدان رها کنید. احساساتتان را بیان کنید و چشمتان را به روی آنها نبندید، اما اسیر آنها نشوید و نگذارید دست و پایتان را بگیرند. رازی که می خواسته اید فقط بین شما و چند نفر از دوستان صمیمیتان بماند به طور کاملا غیر منتظره ای برملا خواهد شد و افراد نامناسبی در جریان آن قرار خواهند گرفت. شما دچار سردرگمی و احساس اینکه مورد خیانت قرار گرفته اید خواهید شد، اما کسی را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار ندهید و این درس را بگیرید که هر رازی تا زمانی راز باقی می ماند که فقط خودتان از آن با خبر باشید.

 

متولدین 9 تا 15 شهریور، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. بعد از روزها و هفته ها، شما بالاخره به آرامشی که مدت ها به دنبالش بوده اید می رسید و احساس رهایی و آزادی می کنید. اگر تا به حال فکر می کردید که از خوشبختی فاصله دارید، باید بگوییم که خوشبختی در چند قدمی شما است کافی است دست تان را دراز کنید و به آن چنگ بزنید. نگران وضع مالی خود نیر نباشید زیرا پولی از جایی که انتظارش را ندارید، به دستت تان خواهد رسید. به زودی به یک مسافرت خواهید رفت و فرصت پیشرفت تحصیلی نیز برایتان فراهم خواهد شد. روابط عاطفیتان نیز در حال حاضر دارند خوب پیش می روند و شرایط فعلی نوید بخش آینده ای بسیار خوب برای شما است.

 

 

 

 

استرس و فشار کاری برای شما به حدی رسیده است که دلتان می خواهد همه چیز را ول کنید و سوار اولین هواپیمایی که گیرتان می­آید بشوید و از همه چیز و همه کس فرار کنید. شاید هم فکر بهتری به ذهنتان برسد و تصمیم بگیرید ادامه تحصیل داده و یا در رشته ای کاملا متفاوت شروع به دوره دیدن کنید تا شغل و حرفه ی جدیدی برای خودتان دست و پا کرده و از این شرایط آزار دهنده نجات پیدا کنید. سعی کنید کمی ذهنتان را آزاد کنید. خودتان را به یک ماساژ یا پاکسازی صورت دعوت کنید. لباس های مرتب و شیک بپوشید و همه را با ظاهر جذاب خود غافلگیر کنید.

 

 

ذهن تان درگیر است و نمی توانید به خوبی تمرکز کنید اما نگران نباشید زیرا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. اخیرا در رابطه ای عاطفی قرار گرفته اید اما نگران ادامه راهتان هستید اما بدانید که طرف مقابل تان هم مانند شما فکر می کند. پس نگران هیچ چیز نباشید و با شجاعت تمام راز دل تان را برای او باز گو کنید. به زودی تغییری در زندگی تان ایجاد می شود که به نفع تان خواهد بود. اگر حرفی را که می خواهید بزنید، با شوخی بیان کنید، اثر بهتری خواهد داشت. شما نمی توانید با عصبانیت حرف تان را به کرسی بنشانید، بنابراین راه های دیگر را امتحان کنید. شما به سرعت تحت تاثیر حرف های دیگران قرار می گیرید و نسبت به آنها عکس العمل نشان می دهید اما یادتان باشد که آنچه مهم است خود شما و طرز فکر شما است نه هیچ چیز دیگر.

 

ممکن است با یک نفر روبرو شوید که شما را به خود جذب می کند و به فکر ایجاد رابطه عاطفی می اندازد. به احتمال زیاد این شخص را در یک شبکه اجتماعی، فعالیت گروهی یا یک جمع دوستانه خواهید دید و بلافاصله احساس علاقه شدیدی نسبت به او خواهید داشت. او باهوش، مهربان، از لحاظ ظاهری جذاب و بسیار حساس و احساساتی است. اگر هنوز مجرد هستید به هیچ وجه این فرصت فوق العاده را از دست ندهید. از موقعیتی که پیش آمده است استفاده کرده و سعید کنید شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنید. اگر کسی شما را به خودخواهی متهم کرد به هیچ وجه به حرفش اهمیت ندهید، شما فقط ارزش زیادی برای خودتان قائل هستید و این اصلا بد نیست.

 

 

در حال حاضر تغییرات بسیار زیادی دارند در زندگی شما به وجود می آیند. با وجود اینکه بیشتر این تغییرات مثبت هستند، روند به وجود آمدن آنها ممکن است برای شما زیاد راحت نباشد و باعث نگرانیتان شود. به هیچ وجه مضطرب و نگران نشوید. هیچ چیزی درکار نیست که شما نتوانید از پس انجام آن بربیایید. کارهایی که به عهده دارید را یک به یک انجام دهید و با اطمینان خاطر پیش بروید. هر چقدر که پیش بروید راه پیش رویتان هموارتر خواهد شد و وقتی به مقصد برسید همه چیز روبراه و باب میلتان خواهد بود و از اینکه این تغییرات را پذیرفته و خود را با آنها همگام کرده اید خوشحال و راضی خواهید بود.

 

 

منتظر پیغامی هستید. شما خودتان هم می دانید که آنچه دلتان می خواهد، عاقبت خوشی نخواهد داشت، بنابراین بهتر است که انتطار را به پایان برسانید. اگر اشتباهتان را بپذیرید، دوباره آن را مرتکب نمی شوید. از جدی گرفتن مسائل بپرهیزید و کمی ساده تر با آنها برخورد کنید. هر چه انعطاف پذیرتر باشید، اتفاقات بهتری برایتان می افتد. احساسات خود را کنترل کنید تا شما را به راهی درست هدایت کنند. شما بسیار حساس شده اید، پس مواظب باشید به دیگران فرصت این را ندهید که به احساسات شما لطمه ای وارد کنند و گارد دفاعیتان را بالا بگیرید. البته قرار نیست برای دفاع از خودتان با کسی بجنگید، کافی است از افرادی که آزارتان می دهند دور شوید.

 

در انجام کارهایتان اینقدر عجول نباشید و پیش از هر اقدامی به اندازه ی کافی برای فکر کردن به خودتان فرصت بدهید. شما با احساسات درونی خود ارتباط خوبی دارید و این می تواند فرصت بسیار مناسبی برای باز کردن ذهنتان و از بین بردن تردیدها و نگرانی هایتان باشد. شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بسیار حساس شده اید و همین موضوع دیگران را به سوی شما جذب خواهد کرد. شما در حال حاضر این توانایی را دارید که احساسات خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنید و احساساتتان در هماهنگی کامل با افکارتان به سر می برند. اگر بخواهید به زور دیگران را مجبور به پذیرش ایده ها و نظرات خودتان کرده و در این باره سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد