فال هفتگی فالوده – 4 تا 10 آبان

 

فروردین : کار خاصی را در نخستین روز از این هفته پیش نخواهید برد و در نتیجه شاید اندکی کلافه شوید. در چنین شرایطی شاید بد نباشد که تمام توجه خود را بر روی فردی دیگر متمرکز کنید. در این ماه نمی توانید روی مسائل مالیاتی تمرکز کنید و ممکن است تصمیمات شما درست نباشد. از این به بعد دو هدف بلند مدت و کوتاه مدت برای خود تعیین کنید. زندگی را تا حد ممکن آسان کنید. اکنون تلاش کنید تا به آنچه می خواهید برسید، در غیر این صورت با تأخیر به آرزوهای خود خواهید رسید. اما مراقب باشید که بیش از حد به خودتان و سلامتی تان فشار وارد نکنید. این روزها زندگی شما نیاز به‌برخی از تغییرات دارد.در زمینه‌عاطفی واکنش های فوری نداشته‌باشید.

 

 

اردیبهشت : کسی که به شما بدی کرده و حقتان را خورده بود تاوان سنگینی پس می دهد که شما از آن با خبر می شوید. اعتماد به نفس از دست رفته تان را باید خودتان دوباره به دست بیاورید، به خودتان نهیب بزنید و از جای تان بلند شوید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی دارید. برای یک تصمیم گیری مهم رودروایسی را کنار بگذارید. به پیشنهادی که به شما می شود پاسخ سریع ندهید و ابتدا خوب به آن فکر کنید و جوانب را بسنجید.حسی که در آغاز این هفته خواهید داشت، حسی قوی خواهد بود. اگر تصور می‌کنید چیزی قرار است اتفاق بیافتد، حتما اتفاق خواهد افتاد.در ادامه‌ی هفته کسی پیشنهاد معامله‌ای را به شما خواهد داد و هنوز مطمئن نیستید که باید آن را بپذیرید یا خیر.

 

 

خرداد :برای گرفتن راهنمایی با شخصی تماس می گیرید که نهایتا به شما کمکی هم نمی کند. شخصی که به تازگی با شما آشنا شده غرور شما را نشانه خودپسندی از جانب شما می داند، بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا شما را بهتر بشناسد. شنیدن یک جمله ساده اعصابتان را به هم می ریزد، تا می توانید سکوت کنید وگرنه پشیمان خواهید شد.ممکن است تصمیمی‌ بگیرید که پشیمان شوید و زمان هرگز به عقب بر نخواهد گشت. پس قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده‌ی خود بگیرید، تمام جوانب را خوب بررسی كنید.طوری رفتار کنید که دیگر جسارت بی احترامی به شما را نداشته باشند. در فعالیت های کاری نیز مراقب باشید که ازچه کلماتی استفاده می کنید زیرا نباید شخصیت خود را کوچک کنید. اگر اخیراً علاقه زیادی به خوابیدن پیدا کرده اید یا به طور کلی خواب آلود هستید به خودتان یادآوری کنید که کار و مسئولیت زیادی دارید.

 

تیر : شخصی می خواهد شما به هر سازش برقصید؛ تا اعصابتان بیش از این به هم نریخته و عکس العمل بدی نشان نداده اید نه بگویید و از او فاصله بگیرید. اتفاقی که فکر می کنید به ضررتان بوده برایتان ختم به خیر می شود. متانت و غرور شما از طرفی باعث می شود تا در محیط های خانواده و یا کار و حتی محیط آموزش با شما رفتاری توام با احترام در پیش گرفته شود. ممکن است فکر کنید همسرتان به هیچ وجه حوصله شما را ندارد،کمی صبر کنید تا خستگی و بی حوصلگی او فروکش کند، دوباره خوش اخلاق خواهد شد. در این مدت کوتاه سریع عصبانی نشوید و اعصاب خود را کنترل کنید البته اجازه ندهید این دلخوری به یک آشفتگی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به همسرتان اطلاع دهید که از هر فرصتی برای خوشحال کردن او استفاده می کنید.

 

مرداد : در این هفته کمی دچار آشفتگی و افکار منفی و پوچ می شوید. گاهی فکر می کنید دیگران توقعات زیادی از شما دارند و این موضوع بر روی شما فشار زیادی وارد می کند پس بهتر است تعارف را کنار بگذارید و با اطرافیانتان در این مورد صادقانه صحبت کنید. در چنین مواقعی بهتر است با افراد با تجربه و دانای بیشتری صحبت کنید و از آن ها نظر خواهی کنید. کالای گران بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی تان را فراهم خواهد کرد. اگر عشقتان را ناراحت کرده اید سعی کنید هر چه زودتر او را ملاقات کنید تا پشیمان نشوید. خیر و برکت زیادی از او به شما خواهد رسید. برخی از همکارانتان ممکن است باعث آزار شما شوند. قبل از هر حرفی ابتدا سخنان خود را کنترل کنید.

 

شهریور : دست از یک عادت قدیمی تان بردارید تا یک قدم بزرگ در زندگی تان برداشته شود. حرفی به شما گفته می شود که بهتر است نشنیده بگیرید و به راه خودتان ادامه بدهید. مجبور به توضیح دادن مطلبی به شخصی خواهید شد. روی حرف دیگران بیش از حد حساب باز نکنید. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.در هر پیش آمد بد زندگی حکمتی وجود دارد که به زودی خواهید فهمید و لبخند شیرینی به آن خواهید زد. مطمئن باشید که خدا بی دلیل کاری نمی کند، فقط به او ایمان داشته باشید. از احساسات عاطفی که‌این روزها گریبان گیر شما شده‌است مراقبت کنید. به‌زودی در معاملات مالی فوق العاده‌ای شرکت خواهید کرد.

 

 

 

مهر : مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده است، نباید به این موضوع بیش از این اهمیت بدهید زندگی تان را با فکر بیهوده فلج نکنید. بدون دعوت به جایی نروید حتی اگر بسیار کنجکاوید. این هفته را به برنامه ریزی بگذرانید. در جمعی بهتر است که مراقب صحبت هایتان باشید. از طعنه ها و کنایه های حسودان باکی نداشته باشد و به آن بها ندهید، کار خودتان را بکنید.دلتان می‌خواهد که به یک‌باره چندین پله را همزمان بالا رفته اما متاسفانه این کار امکان‌پذیر نیست. بهتر از هر کسی می‌دانید که تنها قدم به قدم است که می‌توانید با بالا پیش بروید. از دوستانی که‌فقط در مواقع مشکلات به‌سراغ شما می‌آیند دوری کنید. به‌زودی سود غیر منتظره‌ای را از سرمایه‌گذاری که‌در گذشته‌کرده‌بودید، به‌دست می‌آورید.

 

آبان : متولدین 4 تا 10 آبان، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید. حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید. بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. خشم خود را فروخورید، آرامش خود را حفظ کنید سپس حرف‌های دلتان را بزنید.یک عمل خیر از جانب شما می تواند در مورد احساس منفی که نسبت به مسئله ای پیدا کرده اید موثر باشد. خودتان را برای کسی که برایتان تب نمی کند نکشید، میان رو باشید تا از کسی دلخور نشوید. اگر مجبور به‌تصمیم گیری و داوری بین دو شخص هستید، از این کار اجتناب کنید زیرا دشوارترین کار ممکن خواهد بود.
 

 

آذر :فرصت هایی برای دوستی با انسان های جدید پیدا خواهید کرد که نسبت به گذشته موفقیت های بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.از آنجا که شما فردی بسیار خونگرم هستید، با همه معاشرت می کنید و می گویید می خندید اما سعی کنید بعضی مواقع با بعضی افراد شوخی نکنید زیرا ناخواسته شخصیت خود را زیر سوال می برید.برای حل مشکل خانوادگی تان که کهنه شده وقت بگذارید و راه حل جدیدی پیشنهاد بدهید تا از این گرفتاری رها شوید. مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آن ها به نفع شماست. یکی از عزیزانتان خبرهای امیدوار کننده‌ای به‌شما می‌دهد.هیچ چیز و هیچ کس قادر نخواهد بود تا شما را مجبور به‌تغییر کند. به‌هدف خود فکر کنید و اقدامات لازم برای رسیدن به‌موفقیت را انجام دهید.

 

 

دی : دو دلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. به وعده های عاطفی که واقعیت ندارد اعتنا نکنید. برای حل مشکلات لازم است به شخصی اعتماد کنید و از او کمک بخواهید. در مورد اینکه با کسی می خواهید شراکت داشته باشید و نسبت به این کار تردید دارید کلید کار تحقیق در مورد سابقه اوست، این مسئله را جدی بگیرید. کاری که سخت برایش تلاش می کنید به ثمر می رسد و شما از خودتان و عملکردتان راضی خواهید شد.در روابط عاطفی گاهی احساس تنهایی می کنید اما مطمئن باشید که عشق شما متقابل است و این مهم است.این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد.

 

 

بهمن :با فردی هم صحبت می شوید و از جانب او امیدواری های بسیاری ميابيد. زندگیتان متحول میشود و بزودی دوره ای جدید را تجربه خواهید کرد.اگر می خواهید فعالیتی را پنهانی و به تنهایی انجام دهید، نیازی نیست درمورد آن حتی با صمیمی ترین دوست تان صحبت کنید. شما نیت خوبی در قلب خود دارید، مطمئن باشید که پایان خوش این کار تغییرات زیادی را در زندگی شما ایجاد می کند. البته شما کمی عجول هستید و دوست دارید همین فردا نتایج کارهایتان را ببینید. دوست عزیزم فراموش نکن افرادی مانند شما که قلبی پاک دارند همیشه موفق و پیشتاز هستند. به خداوند متعال اعتماد کنید که اوقات خوب پیش رویتان است به شرط آنکه ایمان شما محکم بماند و هرگز خدا را فراموش نکنید. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

 

اسفند :یک اتفاق مانع رسیدگی شما به کاری می شود که برایتان بسیار مهم است، احتیاط کنید و تا فرصت دارید در جهت جبران اقدام کنید. بسته ای به دستتان می رسد. برای تعمیر یا خرید چیزی نو مبلغی را کنار بگذارید. روی مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از حد حساسیت نشان ندهید.شکست هایی که در گذشته در زمینه شغلی خورده اید باعث ترس شما شده است و نمی گذارد کار جدیدی را شروع کنید، باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید.هیچ چیز را از همسرتان پنهان نکنید زیرا دچار مشکل خواهید شد. اجازه‌ندهید چیزها و مسائل کوچک و ساده‌ذهن شما را درگیر کند. توقع خود را از شخصی کم کنید و مطمئن باشید که به زودی همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد