فال هفتگی فالوده – 30 فروردین تا 5 اردیبهشت

 

 

فروردین :متولدین 30 فروردین تا 5 اردیبهشت، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید، برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می‌کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه ساحل خوشبختی در انتظار شما می‌باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می‌کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد. با شنیدن یک موسیقی موجی از خاطرات گذشته به مغزتان هجوم می آورد. از مرورشان لذت ببرید، اما در آن غرق نشوید و تصمیم اشتباهی نگیرید.

 

 

اردیبهشت :احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید.به زودی در یک دو راهی مهم قرار خواهید گرفت که باید در تصمیم گیری بسیار دقت کنید و بی گدار به آب نزنید. خرید کوچکی برای خودتان می کنید. یک اتفاق بد ختم به انفاق خوبی برای شما می شود. در مورد یک مسئله خانوادگی اگر کوتاه بیایید به نفع شماست. مورد مهر و عطوفت شخصی قرار میگیرید که دوستش دارید که سبب علاقه ی بیش از بیش شما نسبت به او می شود.

 

 

خرداد :مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند و ممکن است در کارهایتان بیش از حد سرک بکشند و برایتان دردسر ایجاد کنند. اهداف رسیدنی تر برای خودتان تعریف کنید و آهسته و پیوسته پیش بروید. وقت تان را جایی که نباید تلف نکنید. شخصی که برای تان بسیار مهم است، نظرش در مورد شما تغییر می کند و به شما نزدیک تر می شود. انسان های نادان همیشه باعث دردسر و بدبیاری می شوند. از آنها دوری کنید و اگر می توانید آن ها را به طور کلی از زندگیتان کنار بگذارید.

 

تیر : ممکن است برخی ها قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما نباید از حالت مثبتی که دارید خارج کنید و نسبت به رفتارهای آن ها واکنش داشته باشید. زیرا به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد. بهتر است یک رویکرد جدید در مورد اینجور رفتارها داشته باشید و واکنش های عصبی خود را کنار بگذارید. به جایی دعوت می شوید که برای تان تازه است. بروید و حواستان باشد تا تجربه جدید کسب کنید. در مورد یک مسئله مالی مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آنها به نفع شماست. هم اکنون مریخ به بخشی از نمودار شما که مربوط به شغل تان می باشد جابجا می شود. به این معنی است که انرژی زیادی برای انجام کارهایتان در محیط کاری خواهید داشت.

 

مرداد : شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد.این موضوع به خاطر خلا یک عشق و عاطفه است که در زندگیتان حس می کنید. در مورد نیتی که دارید روز به روز به هدفتان نزدیک تر می شوید، حتی اگر خودتان متوجه نباشید. برای انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده، منتظر گرفتن چراغ سبزی از جایی هستید، شما فعلا باید منتظر بمانید. تا هفته آینده چشم اندازتان گشترش پیدا خواهد کرد زیرا که جاه‌طلبی شما اکنون عمیق تر شده است و هر جنبه از زندگی خود را بهتر سازماندهی می‌کنید. می خواهید هر کاری انجام دهید تا زندگی بهتری داشته باشید و گزینه های خیلی خوبی را نیز انتخاب خواهید کرد.

 

شهریور : شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند. در یک رابطه دوستانه قدیمی دچار سوء تفاهم شده اید، قدم پیش بگذارید و مشکل را برطرف کنید. حرفی به شما زده می شود که بهتر است نسبت به آن جبهه نگیرید، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید. آخرین چیزی که این روزها به آن نیاز دارید، درگیری و جر و بحث با دیگران است.به زودی در یک شرایطی قرار میگیرید که به شما انگیزه دو چندان برای حرکت کردن می دهد.

 

 

 

مهر : شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید. این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم ترین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان نگه می‌دارید، از ﺁنها بهره مند نمی شوید.به زودی به یک موقیت مالی خواهید رسید که بسیار برایتان خوشایند است. خوابی که دیده اید تعبیرش خیر است، پریشان نشوید.

 

آبان : شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید. برای دلخوشی های کوچکتان ارزش بیشتری قائل شوید تا از آن ها لذتی وصف نشدی ببرید.در مورد یک مسئله عاطفی نگران هستید ولی این مسئله در نهایت به نفعتان پیش خواهد رفت.
 

 

آذر :شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد. كوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شكست نیست. ممكن است این كوتاه آمدن در اثر یك تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباشید و فکر نکنید پیش شخصی خودتان را کوچک کرده اید.

 

 

دی :ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید.به دلیل عدم شناخت و آگاهی كامل در مورد شخصی، نمی‌توانید به درستی با او ارتباط برقرار كنید و این موضوع شما را ناراحت و افسرده می‌كند. باید سعی كنید او را بهتر بشناسید و كمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر كنید.

 

 

بهمن : دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند و باعث می شود از مسیر مثبت زندگی خود خارج نشوید. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوید. هفته آینده تاثیر خارق العاده ای بر روی دیگران خواهید گذشت. لازم نیست کار خاصی انجام دهید تا دیگران شما را مورد احترام قرار دهند. از این شرایط مطلوبی که دارید بیشترین بهره را ببرید.

 

 

اسفند : شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.سعی کنید از این فرصت استفاده کرده و به سمت اهدافتان حرکت کنید زیرا توانایی رسیدن به آنها را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد