فال هفتگی فالوده – 30 شهریور تا 5 مهر

 

فروردین : حداقل یک تماس تلفنی که به طور همزمان حاوی خبرهای خوب و بد برای شما باشد را دریافت خواهید کرد و این موضوع باعث متغیر بودن حال روحی و در نتیجه رفتارهای شما خواهد شد. سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کرده و از از اخبار خوب به عنوان انگیزه ای برای خودتان استفاده کرده و خبرهای بد را هم به طور منطقی مورد بررسی قرار داده و راه هایی برای از بین بردن اثرات آنها پیدا کنید. شما می‎توانید از دارایی های خود، حداکثر بهره‌برداری را کنید و به‌این طریق به‌اهداف خود نزدیک تر شوید. اگر مجرد هستید، شانس شروع رابطه‌ای جدید و توام با آرامش برای شما فراهم خواهد شد. بخاطر اشتباهاتی که‌در گذشته‌داشتید، خود را سرزنش نکنید و سعی در کسب تجربه‌ای گرانبها از این اشتباهات داشته‌باشید.

 

 

اردیبهشت : برای رسیدن به‌فرد مورد علاقه‌خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید. ایمان داشته‌باشید که‌هیچ اتفاقی غیر ممکن است نیست و اگر اراده‌کنید به‌هر آنچه‌که‌می‎خواهید می‎توانید برسید.تغییر های ایجاد شده‌در روال زندگی اجتماعی و حرفه‌ایتان، باعث نارضایتی شما خواهد شد، با این حال درنهایت همه‌چیز به‌نفع شما تمام خواهد شد.به‌اطرافیانتان اجازه‌دخالت در امور شخصی و حرفه‌ای خود را نداده ‌و حد و مرز روابط خود با این افراد را به‌آن ها یاداوری کنید. ایمان خود نسبت به یک رابطه ی عاطفی دچار تردید شده اید و این احساس اصلا برایتان خوشایند نیست. هر از گاهی کمی شک و تردید می تواند در رابطه نقشی سازنده داشته باشد، اما به این شرط که بیش از حد به آن اجازه ی دوام ندهید.

 

 

خرداد : به حقیقتی در مورد یکی از دوستان خود پی خواهید برد که ممکن است کمی آزاردهنده باشد. ممکن است شخصیت او جنبه ی دیگری هم داشته باشد که شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید و این موضوع باغث می شود تصمیم بگیرید برای مدتی از او فاصله گرفته و رابطه ی که با او دارید را مورد بررسی مجدد قرار دهید. وقتی دارید به این موضوع فکر می کنید این واقعیت را در نظر داشته باشید که در شخصیت همه ی ما جنبه های منفی نیز وجود دارند و نمی توانیم به این دلیل دیگران را مورد سرزنش قرار دهیم. به این فکر کنید که آیا این شناخت جدیدی که نسبت به او پیدا کرده اید برای شما قابل هضم است یا نمی توانید با آن کنار بیایید.به‌زودی موفق به‌حل یکی از قدیمی ترین مشکلات موجود در امور خانوادگیتان خواهید شد. محدودیت های زندگی خانوادگی و تعهدات حرفه‌ای، باعث ناراحتی و نا امیدی شما خواهد شد، با این حال سعی در محکم ماندن و حفظ شجاعت خود داشته‌باشید.

 

تیر: به‌یاد داشته‌باشید که‌رسیدن به‌موفقیت، بدون پشت سر گذاشتن موانع و شرایط دشوار امکان پذیر نخواهد بود.دست از انتظارات بیش از حد از اطرافیان خود برداشته‌و خودتان برای رسیدن به‌خواسته‌هایتان تلاش کنید.روند تکراری کارهای روزمره تان برای شما بیش از اندازه خسته کننده شده است و دلتان می خواهد بی خیال همه ی کارها و مسئولیت هایتان شده و کمی دیوانه بازی در بیاورید، اما از طرفی هم احساس مسئولیت و تعهدی که دارید نمی گذارد به سادگی این تصمیمتان را عملی کنید و احساس عذاب وجدان خواهید داشت. این احساسات ضد و نقیض به احتمال زیاد موقتی هستند و تا فردا برطرف خواهند شد، اما اگر دیدید طی چند روز آینده این وضع ادامه پیدا کردد باید به فکر ایجاد تغییرات جدی در برخی از زمینه های مختلف زندگی خود باشید.

 

مرداد : آگاه‌باشید که‌دستیابی به‌اهدافتان، تنها به‌خود شما بستگی دارد، پس تلاش خود را بیشتر کرده‌و پا پس نکشید. در صورتی که‌در شغل فعلی خود احساس رضایت نمی‎کنید، به‌دنبالی شغلی رضایت بخش با حقوق مناسب برای خود باشید. دست از کنجکاوی بیش از حد در روابط عاشقانه‌خود بردارید، در غیر اینصورت احتمال متشنج شدن اوضاع وجود خواهد داشت. درصدد تغییر عادات اشتباه‌خود برایید، به‌این ترتیب احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. سعی کنید برای بهبود روحیه‌تان، هر روز، ساعاتی را به‌انجام کارای مورد علاقه‌خود بپردازید. زندگی عاشقانه‌تان توام با ارامش و خوشبختی خواهد بود.

 

شهریور : متولدین 30 شهریور تا 5 مهر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. تجربیات گرانبها گذشته‌را در تصمیم گیری های خود دخیل کنید؛ این امر امکان پیشرفت شما در حوزه‌های مختلف زندگی را فراهم خواهد کرد. برای رسیدن به‌اهدافتان، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و به‌توانایی های خود اعتماد داشته‌باشید. اگر مجرد هستید، به‌زودی طعم شیرین عشق را خواهید چشید. برخوردی هیجان انگیز با فردی خاص خواهید داشت و درصدد عمیق تر کردن روابطتان برخواهید آمد. برای قضاوت بهتر، از حس ششم خود کمک بگیرید. سعی در جلوگیری از هرگونه‌بحث و درگیری داشته‌و به‌دنبال ایجاد آرامش در فضای شغلی و خانوادگی خود باشید.

 

 

 

مهر : اعتماد به‌نفس و جذابیت ظاهری شما، امکان دستیابی به‌بسیار از اهدافتان را فراهم خواهد کرد. در انجام فعالیت های حرفه‌ای و شخصی، به‌عقل و منطق خود اعتماد کنید و به‌توصیه‌های اطرافیان توجهی نکنید. برای حفظ موفقیت حرفه‌ای خود، هوشیار باشید و در اتخاذ تصمیمات مهم، جوانب امر را به‌خوبی بسنجید. به زودی تغییرات مثبتی را در کار، روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد.شما کمی احساس ناراحتی می کنید و دلیل آن هم این است که موانعی را که این اواخر سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند را به خودتان و ناتوانی در انجام وظایفتان نسبت می دهید.

 

آبان : ممکن است یک تماس تلفنی باعث ناراحتی و نا امیدی شما شود. شاید این تماس حاوی اخباری در رابطه با موانعی باشد که سر راه یکی از پروژه هایی که در دست انجام دارید قرار گرفته اند. این وضعیت حتی اگر موقتی باشد هم باعث خشم و ناراحتی شما خواهد شد و شما را مجبور به رسیدگی به جزئیاتی خواهد کرد که در حالت عادی تمایلی به آزار دادن خودتان و هدر دادن وقتتان با آنها را ندارید. به اعصاب خود مسلط باشید! شما دارید عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارید، پس اجازه ندهید آشفتگی اعصابتان کنترل اوضاع را از دستتان خارج کند. فراموش نکنید که این وضعیت موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد. نا امیدی را کنار گذاشته‌و با عزم و اراده‌ای راسخ، به‌سمت اهداف خود حرکت کنید.

 

آذر : طی چند روز گذشته شما موج شدیدی از انرژی را در وجود خود احساس می کردید، اما امروز دیگر خبری از آن همه انرژی نیست و در واقع تا حدود زیادی احساس خستگی می کنید و حس می کنید که حتی حال و حوصله ی کارهای روزمره تان را هم ندارید. این حالت کاملا طبیعی است و قرار نیست که هر روزمان سرشار از انرژی و شور و نشاط باشد. سعی در دوری کردن از استرس و اضطراب بی دلیل داشته‌باشید و ایمان داشته‌باشید که‌همه‌مشکلات در نهایت برطرف خواهند شد. سعی در دوری کردن از استرس و اضطراب بی دلیل داشته‌باشید و ایمان داشته‌باشید که‌همه‌ مسائل در نهایت برطرف خواهند شد. مشکلات و نارضایتی های ایجاد شده ‌در روابط عاطفیتان، به‌زودی برطرف شده‌و این امر موجب رضایت خاطر شما خواهد شد.

 

 

دی : از پنهان کردن چهره‌واقعی خود به‌دیگران و تمارض به‌چیزی که‌نیستید خودداری کنید و خود واقعیتان باشید.به‌خودتان به‌خاطر احساسات خوب و بدی که‌دارید سخت نگیرید؛ شما یک انسان آزاده‌هستید. در صورتی که‌برای اتخاذ تصمیمات خود، دچار شک و تردید هستید، از افراد مورد اعتماد و با تجربه‌در اطرافیانتان، کمک بخواهید. سعی در حفظ و کنترل خشم خود داشته‌باشید، در غیر اینصورت عواقب سختی در انتظارتان خواهد بود. در هنگام رویاروی با شرایط دشوار، سعی در اتخاذ تصمیمات عاقلانه‌داشته‌باشید و احساسی برخورد نکنید.

 

 

بهمن : باید دست به جیب شده و مقادیر نسبتا قابل توجهی پول خرج کنید. شاید لازم باشد برای خانه و یا ماشین خود تجهیزات جدیدی را خریداری کرده و یا تعمیراتی انجام دهید و این کار هزینه ی زیادی را به شما تحمیل کند. شاید این موضوع باعث نا امیدی و دلسردی شما شود و شما را وادار به خرج پولی کند که برا کارهای بهتری کنار گذاشته بودید، اما این هزینه ای که الان می کنید از هزینه های بیشتری که بعدا ممکن است پیش بیایند جلوگیری خواهد کرد. به‌زودی موفق به‌ایجاد تعادل بین زندگی خانواده‌ای و حرفه‌ای خود خواهید شد.شما در هنگام رویاروی با مشکلات، تنها نیستید و اطرافیانتان به‌شما در برطرف کردن موانع موجود بر سر راه‌اهدافتان کمک خواهند کرد.

 

اسفند : شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید.گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد