فال هفتگی فالوده – 26 بهمن تا 2 اسفند

 

 

فروردین :حتی اگر شما هدایت کردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهید، باز هم از تجربه خیلی شیرینی که قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوید. شما باید در عشقی که در اطرافتان هست باقی بمانید برای اینکه بهترین اتفاقها برایتان امکان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناک باشید، زندگی‌ خالی از چیزهایی می‌شود که در واقع شما می‌خواستید داشته باشید. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. برای ساختن چیزی باید انگیزه داشته باشید و آستین خود را بالا بزنید. دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهید داشت. خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید.

 

 

اردیبهشت :واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، ‌بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، ‌شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. هر حرفی را به خودتان نگیرید تا این همه با خودتان درگیر نباشید. آدم کنجکاوی هستید که می خواهید از کار دیگران سر در بیاورید. مواظب باشید ضربه نخورید.

 

 

 

خرداد :از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. گرچه عطارد حاکم نشانه شماست و به دلیل قرارگیری آن در خانه سرگرمی نشانه شما، تا چند هفته آینده ممکن است متوجه شوید که به حرف های دیگران به اندازه کافی که باید گوش دهید نمی‌دهید.

 

تیر : شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید. عده ای به ظاهر دوست اطراف شما را گرفته اند که فقط به فکر سوء استفاده از شما هستند. آنها را از خود دور کنید وگرنه مورد آزار و اذیت قرار می گیرید. بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید.

 

مرداد : همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می تواند همه پلهای پیش رویتان را خراب کند بی احتیاطی است. بچگی نکنید و زیرک باشید.یک میهمان عزیز خواهید داشت. برای آمدن این مهمان بسیار تدارک خواهید دید. به افراد خانواده بخصوص خانواده خودتان، اجازه دخالت بیش از حد در زندگی خصوصی تان را ندهید. اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. بار دیگر آرامش خود را به دست آورده و می توانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیری هایتان از قلب و منطق یکسان استفاده کنید. در مسائل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید. پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد.

 

شهریور : به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید. خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید.در مورد مسئله ای باید جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.

 

 

 

مهر : مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. از رفتار شخصی خوشتان نیامده، او را قضاوت نکنید. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

 

آبان : هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید. توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید . مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.
 

 

آذر :زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید.

 

 

دی : بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند امروز شما را پریشان کند همچنان که شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می‌آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. یک حرف را صد بار نباید تکرار کرد. تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد.

 

 

بهمن : متولدین 26 بهمن تا 2 اسفند، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. در این مدت برخی از قسمت های خانه خود را تعمیر خواهید کرد، در واقع قسمتی را تعمیر می کنید که مدتهاست به تعویق انداخته اید. مکالمه با یکی از والدین خود قابل توجه خواهد بود. در این دوهفته که پیش رو دارید باید خوب فکر کنید. بدون درد و رنج هیچ سودی به دست نخواهد آمد. هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. انجام کاری برایتان شده عذاب الیم، فعلا چاره ای ندارید. به جای دائم غر زدن و عصبانیت راهی پیدا کنید تا با این وضع کنار بیایید. یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

 

 

اسفند :نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیکه امروز حرکت از ژوپیتر به سمت خوشید درک و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یک بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت کند. در مورد مسئله پیش آمده از توقعتان کم کنید تا ببینید کارها درست پیش می روند، بیش از این نه به خودتان فشار بیاورید و نه به دیگران. یک اوقات تلخی را دائم در ذهنتان مرور نکنید، چاره اش این است که بروید و با طرف مقابلتان صحبت کنید. به او اجازه حرف زدن بدهید تا حال خودتان بهتر شود.از نظر اقتصادی شاید برخی از انتخاب های اخیرتان چندان مناسب نبوده اند اما راه تازه ای که پیش گرفته اید موفقیت آمیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد