فال هفتگی فالوده – 21 تا 27 دی

 

فروردین :شما می خواهید به دیگران نشان دهید که توانایی هایتان در چه حدی هستند و همین باعث خواهد شد که مجبور شوید فشار بیشتری را تحمل کنید. شما معمولا آماده اید تا در برابر هر کسی که نیت شما را مورد سوال قرار دهد بایستید و مبارزه کنید، اما زمانی که ببینید خودتان هستید که در برابر خود ایستاده اید نمی دانید چه کار باید بکنیدبا عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.در مورد یک مسئله ای نگران هستید که باعث می شود با شخصی درگیری لفظی پیدا کنید.

 

 

اردیبهشت :برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید.دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید.تمام روابط دوره ای از دگرگونی را طی می کنند که گاهی همراه با ناراحتی ها و رنجش های عاطفی است. اگر در این دوران قرار گرفته اید این را بدانید که به زودی از این شرایط خارج خواهید شد. در دل تمام مشکلات، بذر تغییر مثبت وجود دارد. به جای شرط بستن روی نامطلوب بودن مشکلات، همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید.

 

 

 

خرداد :حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید.به زودی شخصی وارد زندگی شما می شود که به او عشق می ورزی که موفقیت و سربلندی را در زندگی برای شما به ارمغان می آورد و شما را از مشکلات آینده نجات می دهد.با کسانی که مدام میخواهند با شما کل کل کنند بحث نکنید زیرا شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

 

تیر : درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند.وقتی کسی مثل خدا از شما محافظت می کند پس چرا این همه اضطراب در دل خود ایجاد می کنید؟ هر کاری می خواهید بکنید و بدانید که خدا همیشه پشتتان است و نمی گذارد آسیبی بهتان برسد. بداخلاق نباشید و به حرف های خود پایبند باشید زیرا رفتارهای شما باعث می شود که دیگران به شما اعتماد کنند. تحت هیچ شرایطی با والدین خود تند برخورد نکنید زیرا در آینده خواهید دید که تک تک آنها بسیاری از مشکلات شما را حل می کند.

 

مرداد : خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.تحت اثر اورانوس ممکن است احساس بیقراری بکنید و دلتان بخواهد بیرون بروید و در مهمانی ها شرکت کنید، اما بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگیتان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد.

 

شهریور : شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.افراد حسود و بدبین زیادی در اطراف شما هستند و با انرژی های منفی که از خود ساطع می کنند باعث می شود نتوانید به آرزوهایتان برسید. شما باید آنها را از زندگی خود حذف کنید. بعضی مواقع به فکر فرو می روید و افسوس اشتباهات گذشته را می خورید اما این را بدانید بهتر است به جای غصه خوردن تلاش مضاعف کنید و برای رفع موانع از سر راهتان استقامت کنید.اضطراب آینده را نداشته باشید وضع مالی تان خوب می شود.

 

 

 

مهر : در رابطه عاطفی خود فردی را برای دوست داشتن انتخاب کنید که ارزش عشق شما را داشته باشد و با شما بازی نکند. هرگز سراغ عشق خیابانی نروید و فردی با اصل نسبی را برای خود انتخاب کنید. در روزهای آخر ماه ممکن است خانواده شما به شما نیاز داشته باشند و شما باید به آنها کمک کنید زیرا در شرایط بدی هستند، خودخواهی را کنار بگذارید و در شرایط سخت آنها را رها نکنید.هرچند منطقی و عملگرا بودن ویژگی های ذاتی متولدین این ماه هستند، باید اعتراف کنید که گاهی رویاپردازی لذت بخش است. به خواسته هایتان فکر کنید، آنها را یادداشت کنید، برایشان برنامه بریزید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. و مطمئن باشید از آنچه دنیا برای شما در نظر گرفته است شگفت زده خواهید شد.

 

آبان : شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد.رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید.چیز با ارزشی را در زندگیتان دارید که باید مراقب باشید آن را از چنگ شما در نیاورند.
 

 

آذر :هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید و کمی احساس ضعف می کنید. بهتر است به ذهنتان استراحت بدهید و بی جهت مسائل را به خود سخت نگیرید. تغییر مثبتی به زودی در زندگیتان اتفاق خواهد افتاد که روی درآمدتان تاثیرگذار خواهد بود.مشکلاتی که دارید به زودی حل می شود و یک نفر در این راه کمک زیادی به شما خواهد کرد، نگران نباشید و کمی صبر داشته باشید.کسی به شما پیشنهاد عاشقانه ای می دهد که منتظرش بوده اید، اما نباید برای پاسخ دادن به او عجله کنید و یکباره احساسات خود را ابراز کنید، سعی کنید مدتی عقب نشینی کنید که بیشتر به نفع شما خواهد بود.

 

 

دی : متولدین 21 تا 27 دی، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. ممکن است احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید. مشکلات زیادی در اطراف شما وجود دارد که برای آسیب رساندن به شما بسیار کوچک هستند، پس نگران نباشید و سعی کنید یکی یکی از شر آنها خلاص شوید، می توانید این کار را انجام دهید.

 

 

بهمن : زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیانتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود.ملاقات با یک فرد برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و اگرچه این ملاقات فقط جنبه کاری دارد، اما تنش عاطفی زیادی نسبت به او پیدا خواهید کرد، البته به زودی او نیز نسبت به شما احساس رمانتیک خواهد داشت، پس صبور باشید و عجله نکنید. سعی کنید در این رابطه ابتکار عمل داشته باشید. از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد.پس دل را به دریا بزنید.

اسفند :شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید.خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که مربوط به یک پول یا ازدواج یکی از دوستان نزدیکتان است. کسب و کاری راه اندازی خواهید کرد که مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و شما را از این بلاتکلیفی و سردرگمی نجات می دهد. اگر تمام تلاش خود را بکنید، آینده خود را تضمین خواهید کرد. یکی از عزیزانتان کاری برای شما انجام می دهد که باعث سرزنده و خوشحالی شما می شود و از توجه به خودتان خوشحال می شوید، بهتر است این عمل را به هر نحوی جبران کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد