فال هفتگی فالوده – 2 تا 8 آذر

 

فروردین : شما طی یک ماه گذشته و شاید حتی کمی بیشتر، نسبت به تعهدات خود و وظایفی که به عهده دارید احساس بی میلی و نعلل داشته اید و انگار قدرت هر گونه اقدامی از شما گرفته شده بوده است. شاید دلیل این تردید و بی انگیزگی پی بردن به اشتباهات گذشته تان بوده است که باعث شده از ترس تکرار آنها قدرت عمل خود را از دست بدهید. اما حالا دیگر باید بار دیگر کنترل اوضاع را در دست گرفته و از اشتباهات گذشته خود به عنوان درسی برای جلوگیری از انجام دیگر کارهای اشتباه استفاده کنید و با اعتماد به نفسی بیشتر با آینده ی خود روبرو شوید. با افرادی که نسبت به آنها اعتماد دارید در مورد نگرانی های خود مشورت کنید. ممکن است در روابط شما و همسرتان مشکلات ریز و درشتی به‌وجود بیاید که‌منشاء این مشکلات عدم درک متقابل شما از یکدیگر است.

 

 

اردیبهشت :اضطراب شما بیجا و بیهوده است. شما از دوری کسی رنج می برید که به زودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده ات را پیدا می کنی فقط کمی جدی تر باشید و کمی تحقیق کنید. بیشتر به سلامتی خود توجه کنید. یک نفر حرف های ناراحت کننده ای را به شما می گوید که احساسات شما را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف او نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده چنین حرف هایی بزند.از هزینه‌های غیر ضروری که‌موجب متزلزل کردن وضعیت مالیتان می‎شود خودداری کنید. اجازه‌ندهید کسی عقاید خود را به‌شما تحمیل کند و اجازه‌بیان عقیده‌تان را از شما سلب کند.

 

 

 

خرداد :این روزها می توانید رابطه خود را با فردی که برایتان بسیار مهم است تقویت کنید. کمی بیشتر در مورد پس انداز و درآمد خود فکر کنید تا زندگی مادی خود را مرتب کنید. در روزهای آینده چیزی ذهن شما را درگیر خواهد کرد، کمی وقت بگذارید و خود را به خطر نیندازید. به فکر دیگران باشید و فقط به فکر خودتان نباشید، از روی احساسات تصمیم نگیرید.در روابط عاطفی خود بسیار موفق خواهید بود و بالاخره می توانید به تردیدهایی که این اواحر آزارتان می داده اند غلبه کنید. شما در این مدت در اعتماد به قدرت تشخیص خود با مشکل مواجه بوده اید. این تردید هر چند دشواری های زیادی برای شما به همراه داشته است، اما حتما به شما کمک خواهد کرد که با اطمینان خاطری که حالا به دست آورده اید تجربه های اخیرتان درس های مهمی را برای شما به همراه خواهند داشت.

 

تیر : در این روزهای اخیر به فکر این بوده اید که مسیر حرفه ای فعلیتان آن چیزی نیست که خودتان دلتان می خواسته است و شما این مسیر را بیشتر به اصرار والدین خود و به ویژه مادرتان در پیش گرفته اید. شما زندگی حرفه ای خود را از تمام زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و سعی کرده اید به این پی ببرید که واقعا چه می خواهید.از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت.در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد. بهترین راه‌برای حل سوءتفاهمات به‌وجود آمده‌در روابطتان با عزیزان، صحبت کردن در مورد موضوع مورد نظر است.

 

مرداد : از طریق دوستی، اطلاعاتی به دست تان می رسد که انتظارش را ندارید. بهتر است قبل از انتقال آنها به دیگری خوب در مورد صحت شان تحقیق کنید. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل مالی به دست تان می رسد.شما اهدافی را که در ذهن دارید نادیده می گیرید، برای رسیدن به آن ها فقط نیاز به کمی صبر دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و با صراحت درباره تصمیمی که برای مدت طولانی گرفته اید صحبت کنید.خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید ، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است.صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما می شود.

 

شهریور : شما نمی خواهید فرصت بیان افکار و نظرات خود در مورد یکی از مسائل شخصیتان را از دست بدهید، اما هر چه بیشتر سعی می کنید در انتخاب کلمات مورد نظر خود کمتر موفق هستید. انگار تمام دنیا بر علیه شما دست به دست هم داده اند تا به این خواسته ی خود نرسید، اما شما به این راحتی ها از میدان خارج نخواهید شد. هر کسی که بخواهد جلوی پیشرفت شما را بگیرد از این کار خود پشیمان خواهد شد، چون شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید و برای غلبه به هر مانعی آماده هستید. شما در انتخاب اهداف حرفه ای خود خیلی منطقی تر از قبل عمل می کنید و همین باعث می شود که تحولات مثبتی را در مسیر خود مشاهده کنید.یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید.

 

 

 

مهر : آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست.روابط اجتماعیتان تقویت خواهد شد و این امر زمینه‌پیشرفت در زمینه‌شغلیتان را افزایش خواهد داد. به‌زودی موفق به‌کسب سود قابل توجهی در زمینه‌کاری خود خواهید بود و این امر سبب بهبود وضعیت مالیتان می‎شود. تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد.

 

آبان : این روزها برای شما بسیار مهم است. بیشتر روی هدف و برنامه خود تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر و یک پیشنهاد عالی به دیدنتان می آید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بعد از سالها با کسی که هنوز منتظر شماست تماس خواهید گرفت. به زودی خبری به شما می گویند، آن را به فال نیک بگیرید.زندگی زناشوییتان بدون هیچ مشکل و نگرانی پیش خواهد رفت و این امر برای شما بسیار لذت بخش است.عقاید و نظرات شما با بقیه فرق دارند. البته که همه ی ما افکار و نظرهای متفاوتی داریم، اما تفاوت های شما با دیگران خیلی بیشتر از حد عادی به نظر می رسند و انگار دائم رو به افزایش نیز هستند. این تفاوت ها باعث شده اند که شما به این نتیجه برسید که باید یک کار و حرفه ی مستقل برای خودتان ران اندازی کنید تا خودتان رئیس خودتان باشید و هر رأی و نظری که خودتان دارید را به کرسی بنشانید.
 

 

آذر :متولدین 2 تا 8 آذر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید.در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. اگر تمایل به‌ازدواج کردن دارید، بهتر است به‌دنبال فردی باشید که‌با شما تفاهم دارد، نه‌اینکه‌فقط به‌شما ابراز علاقه‌کند.

 

 

دی : احساسات شما طی حدود شش هفته ی گذشته تغییرات زیادی داشته اند و افرادی که زمانی به نظرتان خیلی جذاب و دوست داشتنی بوده اند دیگر آن کشش قبلی را در شما ایجاد نمی کنند. در واقع شما نسبت به جذابیت خودتان هم دچار تردید شده اید و این موضوع به ویژه روی روحیات شما در محل کارتان تأثیر گذاشته است. خوشبختانه از امروز اوضاع دوباره تغییر خواهد کرد و با تغییر شرایط کیهانی شما هم از این احساسات بیهوده رهایی خواهید یافت.شما نسبت به دست یابی به اهداف حرفه ای خود بسیار مصمم هستید و موانع کوچک شما را نسبت به دنبال کردن آنها دلسرد نخواهند کرد. اگر تسلیم نشوید شانس موفقیت شما بسیار بالا خواهد بود. یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید.

 

 

بهمن :درست لحظه ای که به زندگی خود سرو سامان داده اید، اتفاقی می افتد که بار دیگر نظم زندگی شما را بر هم می زند. اما عصبانی نشوید زیرا این نشانه ای برای ایجاد یک تغییر دیگر است. وقت آن است که از شرایط ثابت خود رها شده و موقعیت های جدید را تجربه کنید.شما فرد بسیار ساده‌ای هستید و این امر باعث سوءاستفاده‌مکرر دیگران از شما می‎شود؛ بنابراین از اعتماد کردن به‌هرکسی خودداری کنید. در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است.یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

 

اسفند :ایده ای در سر دارید که مدت هاست در پی عملی کردن آنید. شما و شریک زندگی تان در پی برداشتن اولین قدفردی که از شما ناراحت بود اکنون بسیار کمک حالتان خواهد بود. به نظر می رسد یک خوش شانسی بزرگ در انتظار شماست، گوش به زنگ باشید. هدیه ای می گیرید که شما را خوشحال می کند. روزهای شیرینی در راه است.شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. م ها هستید اما قبل از هر چیز، بهتر است زمان بیشتری را برای یک برنامه ریزی دقیق تر اختصاص دهید. اگر چه موانع زیادی بر سر راهتان است اما از تمام آنها به سادگی خواهید گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد