فال هفتگی فالوده-19 تا 25 مرداد

 

 

شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. نشان دادن احساساتتان با هیجان زیاد، ممکن است بر خلاف همیشه، مورد پسند عشقتان واقع نشود. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید مورد احترام دیگران واقع شوید باید برخی مسائل را مخفی نگه دارید و از فاش کردن هر چیزی برای همه خودداری کنید. همه چیز را آرام و بی سر و صدا نگه دارید. شما باید اهمیت محافظه کاری و پایداری را درک کنید.

 

 

این روزها کمی تندخو شده اید و زود از کوره در می روید. این موضوع اطرافیان به خصوص شریک زندگی تان را از شما دلگیر کرده است. سعی کنید که این طوفان را کنترل کنید و هر چه زودتر به آرامش سابق برگردید. شما فرد مهربانی هستید که دیگران را در سختی ها تنها نمی گذارید، نتیجه یکی از خوبی هایی که در گذشته برای یکی از دوستان تان کرده اید را دریافت می کنید. خبر خوبی که می شنوید زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید.

 

 

در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. حرف زدن پشت سر دیگران اصلا کار عاقلانه ای نخواهد بود. اگر با کسی مشکلی دارید بهتر است این موضوع را به طور مستقیم و با خود او در میان بگذارید. موقعیتی که در رابطه عاطفیتان دارید ذهن شما را به خود مشغول کرده و باعث شده است افکارتان کمی آشفته باشند. اجازه ندهید قربانی ترس هایتان شوید.

 

 

امروز بیش از حد رویاپرداز شده اید، اما حواستان باشد زیرا در محیط کار می تواند تمرکز شما را بهم زند. اشتباه در کارتان ضررهای جبران ناپذیری را به شما خواهد زد. در موقعیتی گیر کرده اید و فکر می کنید که هیچ راه فراری نیست اما دست نگه دارید. پیش داوری می تواند تمام فرصت های شما را بگیرد. این شرایط موقتی است پس خیلی خودتان را آزار ندهید فقط سعی کنید قدم هایتان را آهسته بردارید و کم کم جلو روید. در جمعی حضور می یابید اما حرف های دیگران شما را آزار می دهد. بهتر است که خودتان را بی خیالی بزنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر خواهد گذشت. به طبیعت بروید و از انرژی درختان شفا بگیرید. برای انجام یک مسئله کاری حواستان را جمع کنید، وگرنه به مشکلات این روزهایتان اضافه می کنید. چشمتان را روی گذشته ببندید، امروز درد می کشید، اما فردای روزگار، هر روز به خاطر امروز غم امگیز شکر خواهید کرد. برای انجام معامله ای کمی دست نگهدارید.

 

 

در چاهی گیر کرده اید که نمی دانید چگونه از آن بیرون بیایید. سخت ترین بخش این تصمیم جایی است که باید گذشته خود را رها کنید و از هر چه بوده دل بکنید. این کار قدرت بالایی می خواهد که باید هر چه سریع تر به دست آورید، در غیر این صورت بسیاری از فرصت های زندگی تان را از دست خواهید داد. در عشق خود غرور نداشته باشید و تا آنجا که باید گذشت کنید. مطمئن باشید که به زودی به مراد دلتان خواهید رسید. بعضی از ایده های فوق العاده ای را که در سر دارید به کار بگیرید.این که اینقدر باهوش باشید و ایده های بی نظیری در سر داشته باشید چیزی نیست که هرکسی شانس آن را داشته باشد. اما فقط باهوش بودن و ایده داشتن کافی نیست و باید بتوانید از ایده هایتان استفاده کرده و آنها را به کار ببندید.

 

از دست یکی از دوستان تان ناراحت و عصبی هستید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه با کاری دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. بهتر است که اطلاعات تان را در مورد آن موضوع بالا ببرید، سپس بر اساس آنها عمل کنید. اگر هر جنبه ای از زندگیتان به رسیدگی و بازسازی نیاز دارد اکنون زمان آن است که به آن رسیدگی کنید. شاید تغییر در نگاه اول کمی ترسناک باشد، اما نتیجه ی نهایی ارزش زحمت دادن به خودتان و تن دادن به این سختی ها را خواهد داشت.

 

 

 

 

اگر در بخشی از زندگی تان به ثبات رسیده اید، فعلا دست از ایجاد تغییرات بردارید و به راهتان ادامه دهید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد. در رابطه با افراد با ارزش زندگی تان گذشت بیشتری داشته باشید. در غیر این صورت آنها نیز در شرایط سخت شما را تنها خواهند گذاشت. یک پیشنهادی به شما شده که هنوز در جواب آن مردد هستید. بیشتر از این وقت را تلف نکنید و تصمیم بگیرید.

 

 

حتی اگر حوصله انجام کاری را ندارید، بلند شوید زیرا فرصت های خوبی در انتظارتان است. پیشنهادی به شما می شود که انتظارش را نداشته اید. این فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی هایتان است بنابراین خجالت را کنار گذاشته و پیشنهاد او را با اعتماد به نفس کافی قبول کنید. اگر با عشق تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است که فعلا تغییرات اساسی به رابطه تان ندهید. فرصتی را هم به خودتان هم به شریک زندگی تان دهید تا تصمیمات بهتری پیش رویتان قرار گیرد. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.

 

باید تصمیمی اساسی در مورد زندگی تان بگیرید اما نسبت به آینده خود کمی نگران به نظر می رسید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، بهتر است که کمی دیگر هم دست نگه دارید. حال زمان آن است که به زندگی خود شکل ثابتی دهید، پس شک و دودلی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس لازم به سمت موفقیت قدم بردارید. اگر مجرد هستید، امروز نشانه ای می بینید که به شما ثابت می کند عاشق شده اید و دیگر کار از کار گذشته است. زندگی پر از تغییر است و بهتر است از این تغییرات برای بهبود زندگی خود استفاده کنید.مخصوصا که نیاز به حمایت عاطفی دارید و این خلا را در زندگی خود احساس می کنید.

 

 

در گذشته اشتباهی مرتکب شده اید که آن را قبول نداشتید. اکنون زمان خوبی است تا در مورد آن به خوبی بیاندیشید. اگر چه شما تحت تاثیر دیگران بوده اید اما سعی کنید که از این به بعد تنها برای دل خودتان تصمیم بگیرید و عمل کنید. اگر دوستی از دست شما ناراحت شده است، بهتر است برای او هدیه ای بخرید و به دیدنش بروید تا کدورت ها پایان پذیرد. هر چه ارتباط تان با دیگران بهتر باشد، درهای بیشتری چه در زمینه کاری، چه عاطفی، به رویتان باز می شود. تغییرات غیر منتظره و ناگهانی ممکن است شما را سر در گم و از خود بی خود کرده و نسبت به آینده مردد و بی اعتماد کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید! این تغییرات نه تنها برای شغل شما سودمند هستند بلکه فواید اقتصادی زیادی را هم برای شما به همراه دارند.

 

 

یک پیام و یا تماس تلفنی که مدت زیادی است منتظر آن بوده اید، از طرف کسی که ممکن است شریک عاطفی شما یا یکی از دوستان صمیمیتان باشد، دریافت خواهید کرد و این تماس شادی زیادی به زندگیتان خواهد آورد. خیلی مسئله عجیبی نیست اگر شخصی که با شما تماس گرفته به دنبال شخصی برای درد دل کردن باشد، به حرف های او گوش بدهید، چون این کار زمان زیادی از شما نخواهد گرفت اما او را به شدت خوشحال و سرحال خواهد کرد. تمایل شما به داشتن یک رابطه ی عاطفی گرم و صمیمانه بسیار قویتر از هر زمان دیگری است. شاید اگر مجرد باشید خاطرات روابط قبلیتان به سراغ شما آمده باشند و احساس دلتنگی کنید، اما این اصلا راه خوبی برای استفاده از این حستان نیست. به دنبال عشق واقعیتان باشید و اگر کسی را در نظر دارید پا پیش گذاشته و احساستان را با او در میان بگذارید.

 

خواب هایی که طی چند روز گذشته دیده اید ذهن شما را درگیر برخی مسائلی که برای مدتی طولانی سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید کرده اند. شما احساس می کنید که اینها هشداری برای شما هستند تا هر چه سریعتر به این مسائل رسیدگی کنید. به فکر شروع کاری هستید اما اعتماد به نفس لازم را ندارید. اگر اعتماد به نفس خود را بالا ببرید، توانایی هایتان نیز افزایش خواهد یافت و احساس بهتری خواهید کرد. البته نباید بیشتر از توانایی هایتان از خود انتظار داشته باشید. اگر می خواهید به زندگی تان تغییراتی دهید، یادتان باشد که این تغییرات باید به آرامی و مرحله به مرحله جلو رود تا آسیبی به شما و اطرافیان تان وارد نکند. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب توانایی ها و علاقمندی های خود را بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد