فال هفتگی فالوده – 18 تا 24 آبان

 

فروردین : در اواسط هفته فرصتی برای شما وجود دارد که یک راز مهم را کشف کنید. اجازه ندهید افراد منفی ذهن شما را آلوده کنند. اگر کسی از شما در خواست کمک و یاری کرد بدون درنگ به آن شخص کمک کنید زیرا نتیجه خوبی دارد. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید.احتمال بروز بحث و درگیری در روابطتان با دوستان و عزیزانتان افزایش خواهد یافت. معمولا مهارت خاصی در رسیدن به خواسته‌های خود دارید اما بنظر می‌رسد که الان خواسته‌های واقعی‌تان را نمی‌دانید. بهتر است این هفته را صرف شناسایی اهداف و مشورت با دوستان‌تان کنید. از بروز هرگونه‌خشم و عصبانیت به‌خاطر مسائل بی اهمیت خودداری کنید، چرا که‌در نهایت احساس گناه‌و پشیمانی خواهید کرد.

 

 

اردیبهشت :شانس مناسبی برای برقراری روابط عمیق با افراد باهوش و با نفوذ برای شما ایجاد خواهد شد؛ از این شانس نهایت استفاده‌را ببرید.شما در حال تغییر مسیر شغلی تان هستید. البته این را بدانید که تغییرات مثبت یک روزه ایجاد نمی شوند. حتی گاهی مجبورید که سختی هایی را تحمل کنید اما در نهایت نتیجه رضایت بخشی را برایتان به همراه خواهد داشت. تنها چیزی که در این شرایط باید بدان عمل کنید کمی صبر است. سعی کنید که به جای فرار از حقیقت با آن رو به رو شوید، حتی اگر تلخ باشد. شما فاصله زیادی از اهداف تان ندارید، به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید تا آنچه در دل دارید برایتان مسیر شود.

 

 

 

خرداد :شما در شرایطی قرار می گیرید که باید از تمام توانایی هایتان استفاده کنید. اگر چه ممکن است تاثیر برخی از کارهایتان را اکنون نبینید اما در آینده ای نزدیک از تلاشی که کردید رضایت کامل را به دست خواهید آورد. اخیرا فردی که چشم دیدنش را نداشته اید، به سمت تان آمده و با رفتارهای خود سعی دارد خودش را در دل شما جا می کند. بهتر است که دست از پیش داوری بردارید و بگذارید زمان همه چیز را ثابت کند.اگر متاهل هستید برای جلوگیری از بروز تنش در روابط زناشوییتان، بهتر است غرور خود را کنار گذاشته‌و درصدد برطرف کردن سوءتفاهمات برایید. به‌زودی روابطتان با فرزندانتان بهبود بخشیده‌خواهد شد و در این زمینه‌مشکلی نخواهید داشت.

 

تیر : در مورد کارتان ایده های نابی در سر دارید اما نمی دانید که چگونه به آنها جامع عمل بپوشانید. درست است که احتیاط در هر شرایطی لازم است اما این که به تمام حرف ها و پیشنهادهای دیگران شک کنید، اصلا منطقی نیست. در این شرایط دیگران می توانند مهره های مثبتی برایتان باشند و شما را در رسیدن به هدف هایتان یاری کنند. در مورد رابطه عاطفی تان احساس ناراحتی می کنید و به دنبال راهی برای فرار از آن هستید. اما اگر بیشتر فکر کنید متوجه می شوید که نگرانی شما بی مورد است. بی محلی شما کسی را ناراحت کرده و ممکن است او را دیوانه کند. صداقت را در انجام کارتان که کلید رسیدن به هدفتان است فراموش نکنید. این هفته اصلا معامله نکنید.

 

مرداد : این روزها مدام بهانه می گیرید که احتمالا دلیلش شرایط مالی یا حتی سلامتی تان است اما نگذارید که این نگرانی شما را از پا درآورد. شما توانایی زیادی برای غلبه کردن مشکلات تان دارید. به دیگران اعتماد کنید و دست تان را به آنها بدهید تا شما را یاری کنند.استعداد شما در یک زمینه خاص در حال ظهور است و منشا پیشرفت شماست. فریب فردی را نخورید که وانمود می کند برای شما متاسف است، بسیاری از رفتارهای او نمایشی و ساختگی است. از افکار مزاحم خودداری کنید. اگر کسی را دوست دارید، این علاقه را فراموش نکنید. گامی در جهت انجام کارهای خیر بردارید. مراقب اطرافیان خود باشید. خوشبین باشید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند.

 

شهریور : هیچ کس نمی تواند آینده شما را تعیین کند. با ذهنی باز به جنگ مشکلات برو که هیچ دردی درمان ناپذیر نیست. موقعیت خوبی کسب خواهید کرد. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت های نامناسب یکی از اطرافیان شما را از تصمیم گیری مستقل در مورد یک موضوع مهم باز می دارد. شما این فرصت را خواهید داشت که با فردی آشنا شوید که شما را در موقعیت جدیدی قرار دهد.در صورتی که‌نسبت به‌انجام پروژه‌های کاری احساس دلسردی و بی حوصلگی داشتید، بهتر است از قبول آن ها صرف نظر کرده‌و مدتی را به‌انجام فعالیت های مورد علاقه‌خود اختصاص دهید. زمان مناسبی برای صحبت کردن در رابطه‌با سوءتفاهمات و برطرف کردن آن ها است.به‌افرادی غریبه‌و ناشناس به‌راحتی اعتماد نکنید و محافظ کار باشید.

 

 

 

مهر : مدتی است که نسبت به زندگی ناامید هستید اما امروز دیدتان عوض می شود و امید بیشتری به رابطه دارید. از این فرصت استفاده کنید و کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. یکی از اشکالات شما این است که حرف هایتان را نمی زنید یا به بیان دیگر خودخوری می کنید. به جای این که تنهایی نگرانی هایتان را حل کنید، از افراد با اعتماد اطرافتان کمک بگیرید. به‌زودی پیشرفت چشمگیری در زمینه‌شغلی خود خواهید داشت؛ با این وجود مراقب افراد حسود و دو رو اطراف خود باشید. اگر متاهل هستید و فرزند دارید، از اعمال قدرت و هرگونه‌سلطه‌طلبی در امور خانوادگی خود خودداری کنید، در غیراینصورت روابطتان با همسر و فرزندانتان متزلزل خواهد شد.

 

آبان : متولدین 18 تا 24 آبان، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما نیاز به یک سفر دارید تا ذهنتان را برای کار و زندگی آماده کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید حل مشکلات، درست فکر کردن است. از رویاها دوری کنید و به واقعیت روی آورید. وعده های عملی نشده اعتبار شما را کم می کند. به کسی که عاشقانه شما را دوست دارد بیشتر توجه کنید. این روزها همه چیز ارزش صبر کردن برای شما را دارد. معامله ای را انجام دهید که در ذهن شماست. سود کلانی به دست می آورید.نسبت به‌افرادی که‌از شما انتقاد می‎کنند جبه‌نگیرید و سعی کنید انتقاد پذیر تر باشید؛ به‌خاطر داشته‌باشید که‌این افراد تنها سعی در کمک کردن به‌شما دارند.
 

 

آذر :فردی که از شما ناراحت بود اکنون بسیار کمک حالتان خواهد بود. به نظر می رسد یک خوش شانسی بزرگ در انتظار شماست، گوش به زنگ باشید. هدیه ای می گیرید که شما را خوشحال می کند. روزهای شیرینی در راه است. توانایی خود را برای قول دادن به دیگران در نظر بگیرید. در چند روز آینده جلسه مهمی خواهید داشت.از صدمه‌زدن به‌احساسات اطرافیانتانتان و بروز خشم و عصبانیت به‌خاطر مسائل پیش پا افتاده‌خودداری کنید.به‌زودی شرایط مالیتان بهبود بخشیده‌خواهد شد و می‎توانید به‌انجام کاری که‌همیشه‌مایل به‌انجام آن بودید بپردازید. به‌زودی، بسیاری از معاملات خوب تجاری و فرصت های مناسب سرمایه‌گذاری برای شما مهیا خواهد شد؛ از این فرصت ها نهایت استفاده‌را ببرید.

 

 

دی : شما فرد ساده و صادقی هستید اما شاید داشتن کمی سیاست به نفع تان باشد. آنچه در حال حاضر بدان احتیاج دارید، تغییر است. شما باید روش زندگی تان را کمی تغییر دهید، در خرج کردن پول تان محتاط تر باشید و فعالیت هایتان را متنوع تر کنید… آنوقت خواهید دید که زندگی فراتر و زیباتر از آنچه شما فکرش را می کنید است. شما به نظرات دیگران در مورد خودتان اهمیت زیادی می دهید اما یادتان باشد در هر شرایطی آنچه اولویت زندگی تان است، تنها خودتان هستید.بهتر است یک بار برای همیشه‌خودتان را بابت اشتباهاتی که‌در گذشته‌مرتکب شده‌اید ببخشید و از قضاوت کردن مدوام خود در مورد آن ها خودداری کنید. اگر مجرد هستید و به‌دنبال شریک مناسب زندگی برای خود هستید، این روزها ممکن است روزهای خاصی برای شما باشند.

 

 

بهمن :اضطراب شما بیجا و بیهوده است. شما از دوری کسی رنج می برید که به زودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده ات را پیدا می کنی فقط کمی جدی تر باشید و کمی تحقیق کنید. بیشتر به سلامتی خود توجه کنید. در روزهای آینده چیزی ذهن شما را درگیر خواهد کرد، کمی وقت بگذارید و خود را به خطر نیندازید. به فکر دیگران باشید و فقط به فکر خودتان نباشید، از روی احساسات تصمیم نگیرید.اگر در روابط خود با دیگران احساس بی ارزشی می‎کنید، باید بدانید که‌در روابط اشتباهی قرار دارید. اگر با همسر خود دچار برخی سوءتفاهمات و دلخوری ها شده‌اید، سعی در برطرف کردن زودتر آن ها و برقراری آشتی داشته‌باشید.

 

اسفند :این روزها می توانید رابطه خود را با فردی که برایتان بسیار مهم است تقویت کنید. کمی بیشتر در مورد پس انداز و درآمد خود فکر کنید تا زندگی مادی خود را مرتب کنید. یک نفر حرف های ناراحت کننده ای را به شما می گوید که احساسات شما را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف او نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده چنین حرف هایی بزند.مشکلات خانوادگی که‌تا کنون تجربه‌کرده‌اید به‌زودی برطرف شده‌و صلح برقرار خواهد شد.اگر مجرد هستید، ممکن است به‌زودی با شخصی آشنا شوید که‌از تفاهم بالایی با او برخوردارید. به‌زودی نتیجه‌تمام تلاش ها و شب بیداری های خود را خواهید گرفت و خستگیتان را فراموش خواهید کرد. در روابط عاشقانه‌خود، نیاز های روحی خود را نادیده‌نگیرید و به‌خودتان اهمیت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد