فال هفتگی فالوده – 16 تا 22 فروردین

 

 

فروردین :متولدین 16 تا 22 فروردین، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. سعی کنید بیشتر به زندگی خودتان برسید تا اینکه در مورد زندگی دیگران قضاوت کنید. به زودی اوقات خوشی خواهید داشت. خبر نامزدی یکی از نزدیکانتان را می شنوید که بسیار مبارک است.ممکن است خبری باعث شود چند روز ناراحت باشید اما زود از این ناراحتی خارج خواهد شد.

 

 

اردیبهشت :به تازگی مسائل جدیدی وارد زندگی شما شده است که شما را به شدت نگران کرده اند اما نگران نباشید زیرا غافلگیری‌های شیرینی را سرنوشت برای شما رغم زده است تا به تمایلات درونی خود نائل شوید.شما دلتان می‌خواهد از صحنه زندگی تان دور شوید و دیگر مسئولیتی را در قبال کسی نداشته باشید اما لازم است بدانید که همین مسئولیت‌ها باعث شده اند که شما انگیره‌ای برای ادامه زندگی تان داشته باشید. یک مسئله مالی تمام فکرتان را به خود مشغول کرده، اندکی از مسئله فاصله بگیرید تا راه حل را پیدا کنید. .ممکن است اطلاعاتی در رابطه با ثروت و دارائی های خانوادگی و یا میراث بر جا مانده از گذشته به شما برسد.باید در رابطه با یک شخص مواظب باشید زیرا ممکن است قصد سواستفاده از شما را داشته باشد.

 

 

خرداد :شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید و این موضوع ممکن است باعث دردسرتان شود. مسئله ای پیش آمده، شجاع باشید، زیرا قدرت مقابله کردن با مسائل و دشمنان را دارید. فشار زندگی زیاد است، اما با آرامش کارها درست میشود. صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد.به این صدا گوش کنید و خودتان را دست کم نگیرید.یکی از مشکلات اساسی شما کمبود اعتماد به نفس وگرنه توانایی رسیدن به هر چیزی را دارید.

 

تیر : دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید. یک جا به جایی و تغییر برای شما به وجود می آید و شما به هدفی که دارید می رسید.ممکن است این جا به جایی حتی در محیط کار و یا مربوط به مهاجرت شما شود. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.به زودی باید برای چند وسیله پول خرج کنید که این موضوع کمی نگرانتان کرده که توانید اوضاع مالیتان را کنترل کنید ولی این مسئله برایتان خوب پیش خواهد رفت.

 

مرداد : به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. تصمیمات جدی و خطیری در روزهای آینده به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

 

شهریور : در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.ایده های بزرگی در سر دارید که اگر آن ها را انجام دهید به نتایج خیلی خوبی خواهید رسید و از هر نظر در زندگی پیشرفت خواهید کرد. مراقب باشید رابطه عاشقانه شما به سوی کمرنگ شدن نرود پس هر چه زودتر آن را درست کنید تا بعدا پشیمان نشوید و بیشتر به فکر رابطه با همسر و معشوق خود باشید. یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید.

 

 

 

مهر : شما اخیرا به این مسئله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است. ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود. آقایی تصمیم می گیرد در انجام یک کار شما را حمایت کند اما خانمی هم هست که می خواهد مانع این کار شود سعی کنید خودتان یک جور این مسئله را حل و فصل کنید و از کسی کمک نگیرید.

 

آبان : در مورد مسئله ای دنبال راه چاره هستید، انگار موضوعی برای شما پیش آمده و از جایی یا شخصی منتظر تغییراتی می باشید و در مورد شخصی ام دودل هستید، می خواهید از آینده این موضوع با خبر باشید. در مورد مسئله عاطفی و احساسی شما امکان دارد رابطه تان جریحه دار شود و شما خیلی ناراحت شوید، متاسفانه اگر انتخاب اشتباهی کرده باشید این اتفاق خیلی شما را اندوهگین می کند و برای ترمیم و بازی سازی حال روحی تان زمان زیادی لازم است. در مورد موضوعی حقایقی وجود دارد که شما نمی خواهید این حقایق را بپذیرید اما شما باید برای پذیرفتن این حقایق مشتاق باشید تا بتوانید درمورد آن ها تصمیمات درستی بگیرید.
 

 

آذر :اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. یک مسئله اداری در مسیر قانونی براتون به وجود می آید که به مدرک یا سندی مربوط می شود برای جواب این مسئله زمان لازم می باشد اما این را بدانید که جواب مثبت را می گیرید. در اواسط ماه شخصی در مورد شما دروغی می گوید یا خیانتی می کند که طی چهار روز این مسئله برای شما آشکار می شود، این خیانت احتمالا در رابطه دوستانه یا مسئله مالی اتفاق می افتد.

 

 

دی :شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد. اگر در انجام کاری احساس شک و تردید دارید وارد آن کار نشوید چون ممکن است برایتان دردسر درست شود. یک خانم که از نزدیکاننتان می باشد دائما در تلاش است که مسیر زندگی شما را تغییر دهد و شما را گمراه کند، خیلی مراقب این شخص باشید و نگذارید روی افکار شما تاثیر بگذارد.

 

 

بهمن : شما نقشه‌های بیش از حد بزرگی را در سر می‌پروردانید البته داشتن رویاهای بزرگ خوب است اما تا حدی که باعث پیشرفت شما شود نه این که تنها انها را در سر داشته باشید.برای رسیدن به رویاهای بزرگ ابتدا باید زندگی تان را پله به پله ارتقا ببخشید نه این که به یک باره از یک پله بخواهید به پله‌های اخری صعود کنید.شما در فعالیت‌هایتان نیز کند عمل می‌کنید بهتر است کمی‌بر سرعت فعالیت‌ها و کارهای زندگی تان بیافزاید. آقای مسنی در اطرافتان وجود دارد که در مورد یک مسئله یا مشکل مالی به شما کمک می کند. دوستتان را از دشمنتان تشخیص دهید زیرا اگر این کار را انجام ندهید احتمالا به زودی به شما ضربه بزرگی وارد می شود پس به حرکات اطرافیانتان بیشتر دقت کنید.

 

 

اسفند : شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت. شروع یک مرحله خیلی عالی در مسیر زندگی‌تان در پیش دارید اما بعد از گذراندن یک دوره سختی این شروع برای شما اتفاق می افتد. خودتان را برای هرگونه تغییرات مثبت آماده کنید، به خودتان ایمان داشته باشید در نهایت شرایط شما خیلی عالی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد