فال هفتگی فالوده – 14 تا 20 دی

 

فروردین : اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتی های اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. در مورد یک موضوع عاطفی خود را آرام کنید، نه اینکه به آتش خشمگین خود هیزم پرتاب کنید و آن را داغ کنید. زود بخوابید و زود بیدار شوید تا به آنچه می خواهید برسید، در غیر این صورت به سلامتی خود آسیب خواهید رساند. از هیچکس توقع نداشته باشید و اگر رفتار کسی شما را ناراحت کرد بد نیست ابتدا به اعمال خودتان نگاه کنید.

 

 

اردیبهشت :شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند.در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید. ممکن است سودی از یک ارث به دست آورید، پاداشی از شریک عاطفی تان دریافت کنید یا حتی هدیه ای از شخصی بگیرید.

 

 

 

خرداد :زمان خوبی است که در میدان زندگی حاضر شوید و موقعیت دشواری را که پیش آمده به جای اینکه از آن فرار کنید تحت کنترل خود درآورید. درباره اتفاقاتی که در حال وقوع است بیندیشید؛ و بعد بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های خود عمل کنید. طبیعتا شما آدم بسیار محتاطی هستید که هر کدام از افکار خود را اندازه گیری می‌کنید.احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. وضع مالی شما بهتر خواهد شد طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد.

 

تیر : شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد.زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و سعی کنید به آنچه می خواهید برسید. برای یکی از آرزوهایتان بهتر است کوتاه نیایید، اصرار کنید. وقت خود را با گوش دادن به سخنان شخصی بی اساس اطرافتان تلف نکنید.رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد.

 

مرداد : شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما این موضوع برایتان بسیار بارزش تر است و می خواهید بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. هرگز از شکست نهراسید و از ادامه فعالیت خود مایوس نشوید و به کار خود ادامه دهید و از هر شکستی عبرت بگیرید و کوشش کنید تا موفق شوید. مراقب دوستان خود باشید و حال آنها را بپرسید. از کسی که دائما برای شما خبرهای بد می آورد دوری کنید، این کار به تدریج استرس شما را کاهش می دهد و ذهنتان را باز می کند.

 

شهریور : اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.رابطه شما با دیگران اخیرا خوب پیش نمی رود. زمان آن فرا رسیده است که رفتار خود را تغییر دهید و شرایط جدیدی در رابطه خود ایجاد کنید. شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید، اما قبل از اینکه خسته و ناراحت شوید، کمی مسئولیت را به دیگران بسپارید و از آنها کمک بخواهید. تغییراتی بسیار مثبت و خوب در زندگی شما پیش خواهد آمد که باعث خوشحالی شما می شود. یکی از اعضای خانواده شما به زودی به سفر یا جایی خواهد رفت و مدتی کوتاه یا بلند مدت از او دور خواهید بود.

 

 

 

مهر : شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد.این روزها در رابطه عاطفی خود احساسات متعددی را تجربه کرده اید، بهتر است هر چه زودتر تکلیف این احساس را روشن کنید. در مورد چیزی که دغدغه شما نیست بیش از حد کنجکاو نباشید. یکی از اطرافیان شما بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است بسیار مراقب باشید و در مورد برنامه های آینده خود با او صحبت نکنید.کاری که برای آن در حال تلاش کردن و پی گیری هستید، به نتیجه ای خوب و عالی می رسد.

 

آبان : فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.رفتار شخصی شما را وادار به تفکر می کند. تلفنی عاشقانه به شما می شود و مکالمه ای تلفنی دوستانه یا عاشقانه با فردی که دوستش دارید ، در پیش خواهید داشت. در رابطه با نیتی که دارید،شخصی صحبت هایی می کند که شما بسیار به این موضوع امیدوار و خشنود می شوید.
 

 

آذر :شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد مگر این که در جستجوی کشف یک حقیقت باشید. ممکن است پولی را که به کسی قرض داده اید، به دست شما برسد. برای مدتی کوتاه دچار یک بیماری روحی یا جسمی خواهید شد اما نباید نگرانش باشید زیرا خیلی زود رفع می شود. با فردی که به او عشق می ورزید ملاقاتی عاشقانه همراه با خوشحالی های فراوان احساسی خواهید داشت. عده ای پشت سر شما به عمد بد گویی می کنند که علت آن ممکن است حسادت آنها به شما باشد.مراقب این افراد باشید و سعی کنید آنها را از زندگی خود دور نگه دارید.

 

 

دی : متولدین 14 تا 20 دی، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید.شاید تا الان نتایج خوبی نگرفته باشید ولی به زودی ورق به نفع شما برمی گردد و خواسته ای که دارید اجابت خواهد شد. یک پیغام یا تلفن خوشحال کننده از جانب فردی که دوستش دارید، و او هم به شما علاقه فراوان دارد، خواهید داشت.متاهلین دی ماه اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم‌اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید.

 

 

بهمن :تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید. در رابطه عاطفی خود با طرف مقابل به توافقات رضایت بخشی خواهید رسید. تکلیف یک مشکل مالی که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده روشن می شود و مشکل حل می شود.

 

اسفند :شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد. سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.بهتر است در مورد نزدیک شدن یک شخص به زندگیتان مراقب باشید زیرا ممکن است این شخص گرگی باشد در لباس میش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد