فال هفتگی فالوده – 16 تا 22 شهریور

 

اگر مجرد هستید، فردی توجه شما را جلب می کند. دوست دارید که به او نزدیک شوید و صحبت را آغاز کنید اما می ترسید. ترس شما طبیعی ست اما بد نیست که این بار جسارت داشته و پا پیش بگذارید. از آنجا که این اتفاق به ندرت برای شما رخ می دهد، نباید از آن ساده بگذرید. حسی درونی به شما می گوید که در آینده ی نزدیک همه چیز خیلی عالی خواهد شد. شاید لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید، شرایط حاضر در حال تغییر است. به نظر می رسد چیز زیادی ندارید که درباره ی مرحله های بعدی به دیگران بگویید، اما بدانید که باید به طریقی خواسته های تان را بیان کنید و این خیلی مهم است. اگر بلند نشوید و حقیقت درون تان را آشکار نکنید، ممکن است این فرصت از کف تان برود. کسی که تردید کند بازنده است.

 

 

این روزها در یک گرداب احساسی قدیمی گیر افتاده اید، اما می دانید که این وضعیت ادامه دار نخواهد بود. این عدم پیشرفت ممکن است ناراحت کننده باشد، از این رو بیشتر از هر زمان دیگری باید به عقل و منطق خود رجوع کنید. ببینید که می خواهید چه چیزی را در زندگی تان تغییر دهید و بعد نگرانی هایی را که در این مورد دارید با یک دوست مورد اعتماد در میان بگذارید تا حقیقت را به شما بگوید. به این ترتیب می توانید موانع را از سر راه بردارید، مشکلات را کنار بزنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید.

 

 

خبرهای خوبی در زمینه مالی و شغلی تان می شنوید به طوری که دیدتان نسبت به زندگی بهتر می شود. اما هنوز هم ته دلتان یک نگرانی وجود دارد که بی مورد است. نگذارید حال شما به خاطر یک خاطره تلخ از گذشته یا نگرانی بی مورد نسبت به آینده، خراب شود. زمان آن است که یک تغییر اساسی به زندگی تان دهید. اگر بر سر دوراهی گیر کرده اید، سعی کنید راهی را انتخاب کنید که برایتان ساده تر است. اگر چه تصمیم گیری بر اساس منطق خوب است اما دلتان را نادیده نگیرید. رویاهای اکنون شما چنان قدرتی دارند که می توانند خلاقیت های تان را از نو زنده کنند. اما حواس تان باشد، اگر بیش از حد در رویاهای تان بلند پروازی کنید نمی توانید هیچ برنامه ای برای عملی کردن آن ها بریزید.

 

 

با خلاقیتی که از خود به خرج می دهید، نه تنها در محیط کار، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز گل خواهید کاشت. سعی کنید برای تنوع دادن به زندگی تان این روند را هر چند وقت یک بار عملی کنید. اگر به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، خودتان باید دست به کار شوید، هیچ فرد دیگری نمی تواند مثل خودتان زندگی تان را از این رو به آن کند. پس اگر هدفی در سر دارید، هر چه سریع تر برای آن قدم بردارید. فردی مدت هاست که دلتنگی شما را می کند. هرچند که وقت تان پر است اما او را نیز از یاد نبرید.

 

 

مدتی است که اشتیاق تان رنگ باخته، اما امروز قرار است دیدگاه تان به سرعت رو به بهبودی برود. ابرهای تیره کنار خواهند رفت و می توانید خودتان را برای یک ماجراجویی کوچک آماده کنید. با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است ساده ترین چیزها در طول مسیر حواس تان را پرت کند. البته، این که سعی کنید از اتفاقات غیر منتظره فاصله بگیرید فقط تلف کردن انرژی است. شاید همین که مدت کوتاهی از انجام کارهای تکراری فاصله بگیرید برای تان کافی باشد. ممکن است نسبت به یک نفر یا یک چیز احساسات شدیدی داشته باشید، اما این شدت احساسات برای کسانی که از نیت های شما بی خبرند قابل تحمل نیست.

 

متولدین 16 تا 22 شهریور، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. این آخر هفته می توانید کمی برای خودتان وقت بگذارید. آن قدر در رسیدگی و اهمیت دادن به دیگران مهارت دارید که گاهی یادتان می رود کمی هم به خودتان برسید. یادتان باشد که شما نمی توانید همه ی نیازهای دیگران را برطرف کنید. اگر ذخیره ی احساسات تان همین الآن تمام شود، آن وقت دیگر چیزی ندارید که به آن ها عرضه کنید. باید خودتان را در اولویت قرار دهید و کاری کنید که از صمیم قلب برای تان شادی به همراه داشته باشد. به زودی به یک سفر خواهید رفت که لحظات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

پیغام یا زنگی دریافت می کنید که مربوط به کاری ست که در گذشته انجام داده اید. این پیغام حس خوبی را به شما منتقل می کند به طوری که دوست دارید آن فرد را به صرف یک قهوه دعوت کنید. درنگ نکنید و خوشحالی تان را به او نشان دهید. میان شما و اطرافیان تان سوتفاهمی رخ داده، بهتر است به جای حرص خوردن برای آنها توضیح دهید که این موضوع هیچ جنبه شخصی برای شما نداشته است. حتی اگر آنها حقیقت را نفهمند، حداقل شما خیال تان راحت می شود که تلاش تان را کرده اید.نگرانی هایی که اخیرا در مورد مسئله ای داشتید به زودی برطرف خواهد شد.

 

 

به زودی پیشنهادهایی را می شنوید که وسوسه تان می کند شغل تان را تغییر دهید، بهتر است از آن سرسری نگذرید زیرا زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در زندگی تان است. به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی تان ایجاد می شود. البته بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی، تحقیقات لازم را انجام دهید. به یاد یکی از دوستان قدیمی تان می افتید. حتی اگر رابطه شما در آن زمان به خوبی پیش نرفت، اکنون زمان خوبی ست تا فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید. به نظر می رسد کسی دارد ضد شما کارهایی انجام می دهد، اما نمی توانید بگویید که این شخص کیست. البته، اهمیت چندانی ندارد که بدانید چه کسی این کارها را می کند، اما اگر احساس می کنید که دارید چیزی را از دست می دهید، باید مطمئن شوید که این احساس شما حقیقت دارد.

 

ممکن است بدون این که بخواهید در مرکز توجه قرار بگیرید، اما از این که دیگران کارتان را تحسین می کنند خوش تان می آید. خیلی عالی است که همه ی همکاران تان به شما توجه می کنند. البته، گاهی وقت ها به خاطر توجه بیش از حدی که اکنون به سوی شما معطوف است احساس ناراحتی می کنید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را پنهان کنید. در عوض باید راهی پیدا کنید تا در این موقعیت تعادل برقرار شود. می توانید به خودتان مغرور باشید، چون لیاقت این تحسین ها را دارید. فردی حسود ، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد.

 

 

با این که می دانید برنامه های تان درست پیش خواهند رفت، تمایل دارید که هر چه سریع تر آن چه را در ذهن تان می گذرد با کسی در میان بگذارید. حواس تان باشد که قرار نیست همه ی چیزها را آشکار کنید. به نظر می رسد اگر راهی را بروید که دیگران نرفته اند بهتر است. خودتان را قضاوت نکنید، اگر اکنون این جا هستید یک دلیلی دارد. درس تان را از این مرحله بگیرید تا برای رفتن به مرحله ی بعد آماده شوید. اکنون در حال دریافت سیگنال های مختلط کهکشانی هستید، بعضی از آن ها به شما می گویند که به حقایق دقت کنید، در حالی که بعضی دیگر باعث می شوند که بیشتر به سراغ خیال پردازی بروید.

 

 

شاید کسی از شما خواسته های بسیاری داشته باشد و شما ندانید که چه کار کنید. البته، دل تان می خواهد نتیجه ی خوب بگیرید تا سختی ها بر شما هموار شوند. اما عجله نکنید، ابتدا باید حد و مرزهای تان را مشخص نمایید. در نهایت این که با خودتان صادق باشید.نیازی نیست افکار و نیت هایی که در سر دارید را برای همه توضیح دهید.افرادی که پشت سر شما حرف میزنند را به همان پشت سر خود واگذار کنید و اجازه ندهید تحت تاثیر این حرف ها قرار بگیرید و مسیر خود را تغییر دهید.

 

در مورد مسائلی نگران هستید و باید هر چه سریع تر تصمیمی را بگیرید اما نمی دانید چه تصمیمی برایتان بهتر است. اگر می خواهید به حقیقت برسید به شما توصیه می شود که به احساسات تان توجه کنید و فقط بر مبنای عقل پیش نروید. در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید و این را بدانید که با حفظ تعادل و کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد. به زودی فرصتهایی استثنایی در زندگی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد