فال هفتگی فالوده – از 20 تا 26 آبان

فال هفتگی متولدین فروردین

یک قرارداد یا یک سند مهم امضا می کنید که این امضا خیال شما را از بابت یک مسئله مهم راحت می کند و احساس آرامش خواهید کرد. یک راه اداری یا قانونی در رابطه با یک چهاردیواری می روید که نگران هستند ولی خیر در آن است. در یک موفقیت و شرایط خوب قرار می گیرید که برای رسیدن به این موفقیت تلاش زیادی کردید و به آن خواسته خواهید رسید. قدم های زیادی در این هفته بر می دارید که با برداشتن این قدمها پیشرفت و موفقیتهای زیادی نصیب شما می شود. خسته و پریشان خاطر هستید ولی از این حال خارج می شوید. دست به دعا هستید وراهی از سوی خداوند بر روی شما باز می شود که مثل معجزه است و باید شکرانه زیادی به جا آورید. تلفن های مهمی دارید که این تماس ها نقش خوبی در یک تصمیم گیری برای شما دارد. یک سفر می روید که خیلی غیر منتظره راهی این سفر می شوید و هیچ برنامه ریزی قبلی نیست. افراد خبرچین زیادی دارید که دائم جاسوسی و خبرچینی شما را می کنند ولی دست خالی هستند. یک فرد معتقد سر نماز زیاد برای شما دعا می کند و دعایش درحق شما مستجاب می شود و برای شما نگران است و دوستان دارد. اگر در اسم خود حرف (م) دارید و متولد این ماه هستید یک موفقیت بزرگ در این هفته دارید که از این موفقیت و پیروزی به خودتان می بالید. در ملک یا کارتان یا ملک زندگیتان و محیط زندگی تان یک خطر دارید که باید در این هفته خیلی مراقب باشید چون این خطر را رد می کنید صدقه را فراموش نکنید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

در یک کاری قدم می گذارید که استعداد درخشانی دارید و این کار شما را به موفقیت بزرگ می رساند. دوستان زیادی دارید که شما را از ته دل دوست دارند و با یکی از آنها یک جایی در این روزها می روید که خاطره خوبی به جا می ماند از رفتن با این شخص و این مکان جای بسیار قشنگی است. با کسی که دوستش دارید و مرتب در فکر این شخص هستید یک قطع رابطه دارید که خودتان هم دلیل این جدایی را نمی دانید و علامت سوال های زیادی از این بابت برای شما پیش می آید و به خاطر این قطع رابطه انتظارهای زیادی را می کشید و حالت بغض و گریه دارید. روز شنبه روز خوبی برای شما خواهد بود. دو تا پول را خرج می کنید ولی در رابطه با هر کاری که هست خوشحال هستید و به شادی خرج می کنید. اگر قصد جراحی یا انجام کاری مربوط به زیبایی دارید این جراحی که مربوط به زیبایی می شود با موفقیت صورت می گیرد فقط هم خودتان دلشوره دارید و هم یک کم استرس مالی ولی هر دو بر طرف می شود و انجامش مبارک است. افراد باردار این ماه باید مراقب خودتان یا فرزندی که در راه است باشید چون یک خطر از سرتان رد می شود صدقه بدهید. روزهای پر از استرس را پشت سر می گذارید و خیلی متولدین این ماه نگرانی دارند که این نگرانی ها با آمدن پول یا وام برطرف می شود و از فکر و خیال بیرون می آیید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

برنامه ریزی مالی دارید که می خواهید در یک کار جدید قدم بگذارید اگر تردید دارید کنار بگذارید و این قدم را استوار بردارید زیرا به سربلندی و موفقیت می رسید و یک فردی در این راه به شما کمک خواهد کرد پس نا امیدی را دور کنید. از دست یک شخص دلخوری های زیادی در این چند روزه خواهید داشت ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است. شرایط زندگی برای شما کمی سخت و غیر قابل تحمل شده است ولی باید این شرایط را تحمل کنید تا رفع شود فقط به خداوند بزرگ متکی باشید. اگر دنبال جدایی با کسی هستید این جدایی صورت می گیرد فقط ضرر و زیان زیادی برای شما دارد چه مالی چه عاطفی چه روحی ولی ضربه خواهید خورد با احتیاط جلو بروید. خبرهای زیادی به گوشتان می رسد که از شنیدنشان یک کم تعجب می کنید و جا می خورید. اگر در ناامیدی هستید و کاری قرار بوده برای شما جفت و جور بشود و نشده است امیدتان را از دست ندهید چون دوباره به یاری خداوند به سربلندی خواهید رسید فقط توکل به خداوند بزرگ را از دست ندهید و فقط با خداوند راز و نیاز کنید که حلال مشکلات است. بعضی از افراد این ماه یک موضوع عاطفی دارند که به تازگی این موضوع پیش آمده یا پیش می آید که خواسته یا ناخواسته عاشق می شوید و یک وابستگی شدیدی برای شما پیش می آید ولی این وابستگی ممکن است به شما آسیب بزند و شما را دچار دردسر کند.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

در افسوس و پشیمانی به سر می برید ولی بی فایده است. پولی در راه است که این پول یک مشکل مالی را از سر راهتان بر می دارد. اگر کسی قول آن را به شما داده است آن را برای شما فراهم می سازد. یک ادای نذر به زودی دارید. فکر و خیال های شما در این هفته خیلی زیاد می شود و از قبل هم بیشتر در بن بست فکری قرار خواهید گرفت. چه کنم چه کنم های زیادی دارید که باید فقط توکل به خداوند کنید. کسی باعث نگرانی شما خواهد شد حرف زیاد می شنوید که شاید ناراحت بشوید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است چون به شر و دعوا کشیده می شود اگر متاهل هستید بحث های زیادی با همسرتان دارید که این مشاجره ها به دلخوری و ناراحتی ختم خواهد شد. چند ضربه کوچک عاطفی یا روحی دارید که به خاطرشان یک کم بهم می ریزید. اگر در اسم خود حرف (ع) دارید  صدقه بدهید خطر روی سرتان قرار دارد که ان شاءالله با دادن صدقه دفع می شود. اگر متاهل هستید همسرتان خانواده دوست است و دوستتان دارد ولی خودتان گاهی اوقات دچار تردید روی علاقه و عشقش هستید ولی شما را دوست دارد. زندگی شما در چشم و نظر زیادی است در هر جمعی که با خانواده و دسته جمعی می روید و بر می گردید صدقه بدهید تا برطرف شود.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

 دست به کاری می زنید که مورد نفرین و ناله چند نفر قرار می گیرید پس نسنجیدہ اقدام نکنید تا افسوس نخورید. چند بحث تلفنی دارید که در رابطه با یک ارثی است که اعصابتان خرد می شود. به یک مهمانی دعوت می شوید که در شب است و شرکت در آن برای روحیه شما لازم است. یک نقشه و برنامه ریزی دارید که فعلا در بلاتکلیفی بزرگی برای آن قرار دارید و شاید این بلاتکلیفی برای مدت زیادی طول بکشد. یک راه روزی در این هفته بر روی شما باز می شود. به کسی علاقه مند هستید یا می شوید که این علاقه مندی خیلی اتفاقی و غیر منتظره برای شما پیش خواهد آمد و خودتان هم در این مورد باورتان نمی شود فقط غرور بی جای شما شاید باعث بعضی از مسائل عاطفی باشد مراقب رفتارتان باشید و این غرور را از خودتان دور کنید. اگر خانم هستید یک رازی برای خانم های این ماه فاش می شود که فاش شدن این راز شما را هیجان زده می کند و برای یک مدت مات و مبهوت می شوید. به چند مهمانی دعوت می شوید که بیشتر این مهمانی ها دوستانه است و در جمع دوستان قرار می گیرید و بگو و بخند زیادی می کنید و یک سری خاطرات گذشته را هم مرور خواهید کرد. مدتی است که گره و بستگی در کارتان انداخته اند که باید این گره و بستگی را باز کنید تا زندگیتان دوباره به روال اول برگردد چون در حال حاضر در دست بستگی قرار دارید و این گره و بستگی روی روزی و کار شما اثر گذاشته است.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

بار زندگی بر روی دوش شماست و این مسئله شما را گاهی اوقات طوری خسته می کند که از زندگی حالت فرار دارید. سعی کنید سفرهای زیادی بروید تا روحیه شما تغییر کند. یک شخص به شما علاقه دارد که مدتی است می خواهد این علاقه را به شما ابراز کند ولی می ترسد و نگران است ولی به زودی این راز برای شما فاش خواهد شد و از این موضوع تعجب خواهید کرد . کسی از شما ناراحت است و قصد لطمه زدن به شما را دارد در این هفته خیلی مراقب اطرافیان باشید؛ در هر زمینه ای این دشمنی ممکن است. یک معامله انجام می دهید که در آن تردید های زیادی دارید ولی برگ برنده در دست شماست. خوش قلب و مهربان هستید ولی کسی قدرتان را نمی داند . از همسرتان رنجش های زیادی دارید ولی به روی خودتان نمی آورید و گذشت شما زیاد است. خبر یک جدایی و طلاق می شنوید که ناراحت می شوید و یک عکس العمل نشان می دهید ولی کاری از دست شما بر نمی آید. چند تا رنجش دارید که زودگذر است اما همسرتان می آید و از دلتان در می آورد. در چشم و نظر زیادی هستید و اطرافیان حسرت زندگی شما می خورند و این چشم ها روی زندگی شما نقش دارد و ممکن است از این چشم و نظرها آسیب ببینید صدقه بدهید .

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

يک مریضی یا یک بیماری چند روزه دارید که کارتان به دکتر و دوا کشیده می شود و بیشتر این بیماری از چشم و نظر است که به شما می خورد . یک معامله دارید که از این معامله سود خوبی نصیب شما می شود . یک خطر از سرتان رد می شود شاید یک دزدی باشد صدقه بدهید و مراقب وسایل شخصی تان باشید. از کسی یک خوشحالی دارید یا خبری از این فرد دریافت می کنید. یک جا به جایی دارید که یا کاری است یا محل زندگی شماست که خیلی اتفاقی این جا به جایی صورت می گیرد و به سرعت انجام می شود. دلتان از روزگار گرفته است و گاهی اوقات تنهایی باعث آرامش شما می شود. یک ناراحتی از سمت کسی دارد برای شما پیش می آید که این شخص را نفرین می کنید و این نفرین پاپیچ این فرد خواهد شد و خبرش به گوش شما خواهد رسید. یک پیشنهاد برای یک شروع جديد یا ازدواج دارید که این پیشنهاد برای چند روز فکرتان را به خود مشغول می کند و این پیشنهاد برای مجردین این ماه است که شاید چند بار کارتان با این فرد به صحبت و گفتگو کشیده بشود ولی فردی مناسب برای شماست و اگر قبول کنید این فرد تکیه گاه خوبی برای شماست و آینده شادی با او سپری می کنید . دشمن زیادی دارید و این دشمن ها در صدد ضربه زدن به شما هستند ولی هر قدمی که برای دشمنی با شما بر می دارند پاپیچ خودشان می شود و خودشان گرفتار می شوند و این به خاطر قلب پاک شماست‌‌‌.

 

فال هفتگی متولدین آبان

متولدين ٢٠ تا ٢٦ آبان تولدتان مبارك.یک قدرت مالی تا ۳ وعده آینده به دست می آورید که از بدست آوردن این قدرت احساس غرور می کنید و به خودتان می بالید. گاهی اوقات زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید ولی زود هم پشیمان می شوید. اگر به دنبال کاری هستید این کار برای شما جفت و جور می شود فقط زیاد سخت نگیرید . یک گره در کارهایتان افتاده است که از چشم و نظر بوده است این چشم را برطرف کنید. اگر قصد خرید و یا فروش دارید این سرمایه گذاری و معامله صورت می گیرد فقط در این راه بن بست و سختی زیادی متحمل می شوید. اگر قرضی دارید این قرض شما با آمدن یک پول ادا می شود و از دلشوره و نگرانی بیرون می آیید. چند معده درد شدید دارید که از حرص و جوش زیاد است. یک تماس تلفنی دارید که این تماس یک در بسته به روی شما باز می کند شاید یک راه پولی یا یک راه عاطفی یا یک راه کاری به روی شما با این تماس تلفنی باز شود و جای دلگرمی و امیدواری برای شما می شود. زود رنج و حساس هستید و در روزهای آینده از کسی که به او علاقه دارید یک رنجش و ناراحتی دارید که خیلی بهم می ریزید. اگر در فکر رفتن به سفری  هستید این سفر را می روید و فقط در این سفر یک خطر داريد صدقه بدهید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

خبری خوش دارید که این خبر را از یک شخص مقام دار دریافت می کنید و به شادی در می آیید. اگر متاهل هستید زندگی خوبی دارید قدرش را بدانید و  ناشکری نکنید. اگر قصد خرید وسیله نقلیه دارید این وسیله نقلیه را معامله می کنید ولی مشکلات مالی در این معامله وجود دارد ولی صورت می گیرد و این مشکلات حل خواهد شد . یک دیدار عاطفی دارید که این دیدار راهی محبت و علاقه را به روی شما باز می کند . کسی از شما دور است و شما را دورادور دوست دارد و زیاد به شما فکر می کند. یک آرزوی بزرگ در زندگی دارید که برای رسیدن به آن ناامید شدید ولی دست از فعالیت بر ندارید چون موفق می شوید. یک شخص موذی دور و برتان است که سعی کنید حرف دلتان را زیاد به او نزنید. پولهای زیادی در این هفته به دست شما می رسد که از دست شما رفته است و این پول های رفته به شما بر می گردد. چند راه به زودی در زندگی شما باز می شود که باز شدن این راه ها خواست خداوند است که با دادن چند تا پیشنهاد است که اگر روی این پیشنهادها بیشتر فکر کنید و با دقت تصمیم گیری کنید موفقیت از آن شماست. هفته پر از روزی و درآمد دارید و پولهای زیادی به دست شما می آید که این پولها حلال مشکلات مالی شما می شود و اگر قرض یا بدهی به کسی دارید این قرض ها و بدهی های شما پرداخت می شود.

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

چند بحث و دعوای خانوادگی دارید که خیلی ناراحت می شوید . یک خرید و یا فروش دارید که اولش در این راه دردسر زیادی می کشید ولی آخر و عاقبت خوبی دارد. یک کاری جدید را ناخواسته شروع می کنید که اصلا در برنامه ریزی زندگی شما نیست. پیشرفت بزرگی دارید که این پیشرفت خواست خداوند برای شما است ولی خیلی دلتنگ و نامید هستید . حرف و سخن های زیادی از تماس های تلفنی به گوش شما می رسد. اگر با کسی آشتی کردید دوباره رابطه تان به دلخوری و بحث و ناراحتی کشیده می شود و این ارتباط با رنجش و ناراحتی قطع خواهد شد . با افراد زیادی مشورت می کنید ولی بی فایده است و سعی کنید فکر خودتان را در هر کاری عملی کنید. اگر پشت ماشین می نشینید یا موتور سوار هستید یک خطر تصادف دارید به هر حال مراقب باشید. از فردی که در اسم خود حرف (ف) یا (ق) دارد یک ناراحتی و دلخوری چند روزه دارید که برای چند روز با این فرد سر سنگین می شوید. اگر دنبال کار یا شغل هستید به هدفتان می رسید و به زودی شاغل می شوید و یک قرارداد کاری امضا می کنید و راه روزی به روی شما باز می شود . درگیر یک کار قانونی می شوید و برای چند وقت در یک مسیر اداری برو و بیا دارید و خیلی در این راه استرس و نگرانی خواهید داشت.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

سعی کنید به دور و اطرافتان بیشتر توجه کنید. اگر مشکل چک دارید و عصبانی هستید این موضوع با حمایت یک آقا برای شما به نتیجه خواهد رسید. یک مسافرت می روید که شرایط رفتن به این سفر یک دفعه برای شما اتفاق می افتد . یک دروغ پشت سرتان می گویند که سر این حرف دروغ خیلی بالا و پایین می پرید ولی اصلا اهمیت ندهید. اگر مالی از دست شما رفته است و ضربه مالی خوردید دوباره این مال به دست شما بر می گردد. چند قطره اشک یکی از روزهای این هفته می ریزید. یک زیارتگاه را زیارت می کنید و سبک حال می شوید. از راه دور یک پیغام عاطفی یا محبت آمیز دریافت می کنید که باعث هیجان و شادی شما می شود. کسی به شما علاقه زیادی دارد ولی شما متوجه این عشق و علاقه به خودتان نیستید و این باعث عذاب آن شخص است. چند تا تغییر به زودی در زندگی شما رخ می دهد که این تغییرات روشن و پربار است و یک سری درهای بسته روی شما باز می شود. روزهای پنج شنبه این هفته و دو شنبه هفته آینده روزهای خوبی برایتان است. فردی که با شما در حال لجبازی است می آید و جلوی شما مطیع می شود و این باعث یک آشتی و صلح می شود و دوباره یک ارتباط بسیار خوب و مثبت برای شما برقرار می شود. از فردی که در نام خود حرف (س) یا (ش) دارد یک دلخوری و ناراحتی برای چند روز دارید که از دست این شخص خیلی حرص می خورید و چاره ای جز تحمل این فرد ندارید.

فال هفتگی متولدین اسفند

از یک تلفن چند خبر دریافت می کنید. پیشنهادی به شما می شود که این پیشنهاد فکرتان را به خود مشغول می کند ولی زود تصمیم نگیرید و باید با حوصله در این راه گام بردارید تا موفق بشوید . تا ۴ وعده آینده یک برد بزرگ دارید که خواست خداوند است و حاجت روا می شوید. از یک آقا یک ضرر و زیان به شما می خورد. که اصلا فکرش را نمی کنید که این شخص به شما آسیب برساند. یک خبر ازدواج می شنوید که از این خبر هیجان زیادی پیدا می کنید ولی عکس العمل نشان ندهید بهتر است. یک کار قانونی یا اداری در پیش است که باید حتما این راه را بروید و استرس را از خودتان دور کنید. با چند نفر که از راه دور می آیند دیدار دارید و شاید یک سوغات دریافت کنید. یک میز گرد مالی دارید که در این میز گرد همگی دچار استرس هستند ولی این میز گرد به جایی نمی رسد و بی نتیجه به پایان می رسد در هر رابطه که تشکیل شود. متاهلین این ماه روز های پر از استرسی در این ایام دارند که این استرس ها به خاطر مشکلات مالی است که دارند و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند شاید برای جور کردن یک پول به مشکل بخورید اما این پول به توسط یک فرد دست به خیر به دست شما می رسد.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 20 تا 26 آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد