فال هفتگی فالوده – از 14 تا 20 بهمن

فال هفتگی متولدین فروردین

در مورد مسئله ای بسیار نگران شده اید و تصمیم گرفتن برایتان دشوار است. شخصی در اطراف شما وجود دارد که بسیار چرب زبان است و این موضوع باعث شده شما را در مورد مسئله ای که از آن رضایت ندارید،راضی نگه دارد. از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نامساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. کلمات به راحتی بر زبان تان جاری می شوند و ممکن است قبل از این که متوجه شوید شما را به دردسر بیندازند. یادتان باشد بهتر است قبل از هر حرفی اول در موردش فکر کنید. در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

دوست ندارید کسی با نقشه های شما مخالفت کند، اما اگر دیدید کسانی با حرفتان مخالف هستند به جای این که واکنش های هیجانی نشان بدهید سعی کنید در مورد حرفشان فکر کنید.گاهی پذیرفتن انتقاد و نظر مخالف به نفعتان خواهد بود. اکنون این فرصت را دارید که یک کار بزرگ انجام دهید و بر همه ی نزدیکان تان اثر مثبت بگذارید. باید تصمیم بگیرید: آیا رسیدن به اهداف خودتان برای شما مهم است یا کمک رساندن به کسانی که دوست شان دارید؟ ممکن است در این هفته با خانومی بحث و جدل داشته باشید. در این مورد باید صبور باشید تا مسئله به نفع شما ختم شود. خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به اعضای خانوادتان است و شما نیز از شنیدن این خبر خوشحال می شوید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

ذهن تان بسیار مشوش است و در مورد یک مسئله نگران هستید. به سرعت به دنبال راه فرار می گردید. دوست ندارید مستقیماً با کسی وارد دعوا شوید. اصلاً مهم نیست که چه نیت های خوبی در سر دارید، فقط باید یاد بگیرید همان قدر که حرف می زنید به دیگران هم گوش دهید. یک گفتگوی سازنده همه ی تردیدها و اختلافات را از میان برمی دارد و به همه این فرصت را می دهد تا حرف شان را بزنند. در تمام طول هفته با تردیدهایی روبرو خواهید بود. شما نمی دانید که باید حقیقت را مخفی کنید یا برعکس، آن را با صدای بند فریاد بزنید. هر آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان آورده و تحت هیچ شرایطی دروغ نگویید. شرایط کیهانی موجود به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید ایده هایتان را به صورتی که دیگران را ناراحت نکند به زبان بیاورید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

این هفته سرشار از درگیری های احساسی است، پس هوشمندانه ترین کار این است که احتیاط کنید. برای این که مشکلی پیش نیاید باید قبل از هر اقدامی همه چیز را بررسی کنید. باید تعادل را حفظ کنید و بدانید با چه کسانی ارتباط دارید. نیازی نیست در مورد اسرارتان پنهان کاری کنید اما نباید آن ها را با هر کسی در میان بگذارید.زیرا اشخاصی در نزدیکی شما وجود دارند که اصلا خیرخواهتان نیستند. با هیچ کس وارد بحث بر سر اثبات درست بودن حرف خود نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهید افکارتان  را برای کسی توجیه کنید. تا زمانی که خودتان اجازه ندهید، هیچ کس نمی تواند افکارتان را کنترل کند.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

شاید شنیدن چنین توصیه ای برایتان زیاد خوشایند نباشد اما بدون شک دقیقا همان کاری است که باید بکنید. یادتان باشد که هرچند شما خودتان این طور فکر می کنید این دنیا دور شما نمی چرخد و قرار نیست همه چیز درست همان طوری پیش برود که شما انتظار دارید. شاید احساس ناخوشایند شک و تردید دارد به شما غلبه می کند و همین باعث شده چنین تصوری در شما ایجاد شود. سعی کنید اجازه ندهید این انرژی منفی و بازدارنده مانعتان بشود. به توانایی های خود اعتماد داشته باشید و به راحتی از میدان به در نشوید؛ در نهایت موفقیت از آن شما خواهد بود.مراقب نزدیک شدن یک شخص به خودتان باشید زیرا ممکن است رابطه عاطفی شما را از بین ببرد.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که غرق در عالم خیال و رویا شوند و از واقعیت فاصله بگیرند،به همین خاطر هم دیگران نمی توانند شما را به مسیری غیر از واقعیت و منطق بکشانند. اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به این رابطه خواهد بود. شما به شدت احساس محدودیت می کنید. شاید این احساستان به این دلیل باشد که برخی موضوعات را خیلی جدی نگرفته اید و با بیخیالی از آن عبور کردید. شاید وقت آن رسیده باشد که در زندگی خود نظم و ترتیب بیشتری داشته باشید. شما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار گرفته اید که اگر از آن به درستی استفاده کنید موفقیت های بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

سعی کنید خودتان را به خاطر چیزهای بیهوده نگران نکنید. به جزئیات توجه و رسیدگی کنید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. یک لیست دقیق از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و یکی یکی کارهایتان را به انجام رسانده و از لیست خط بزنید. این کار باعث خواهید شد حال بهتری داشته باشید و بدانید چه می خواهید و در چه جهتی باید حرکت کنید. سعی کنید چشم هایتان را خوب باز کرده و به جای این که فقط روی این که دیگران در مورد شما چه فکری میکنند تمرکز کنید، سعی داشته باشید وسعت دید خود را بالاتر ببرید تا مسائل بی ارزش آزارتان ندهد.یک مهدی نام در اطراف شماست که به تاثیر زیادی روی زندگی شما دارد. ذهنتان را روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید و اجازه ندهید چیزی حواستان را پرت کند.

 

فال هفتگی متولدین آبان

جنبه هایی از زندگیتان که برای مدتی نادیده گرفته بودید امروز یقه تان را خواهند گرفت و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف آنها کنید. سعی کنید تمام مسئولیت هایتان را مورد توجه و رسیدگی قرار دهید و از زیر کارهایی که باید انجام دهید شانه خالی نکنید. شاید اوضاع تا حدودی بحرانی شود و ناگهان در موقعیتی دشوار قرار گرفته و مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم و سرنوشت ساز شوید. ممکن است قرار گرفتن در چنین وضعیتی شما را تا حدودی نگران و عصبی کند و بدون آن که بدانید چکار باید کنید از این طرف به آن طرف بروید. اجازه ندهید بلاتکلیفی و تردید شما را از رسیدن به جایی که می خواهید باز دارند. برخی از دوستانتان خبرهای خوبی می خواهند به شما بدهند که دوست دارند هر چه زودتر با شما در میان بگذارند.

 

فال هفتگی متولدین آذر

طی چند روز گذشته با چالش های زیادی از موانع بیرونی مانند اتفاقاتی که تأخیرهایی در برنامه هایتان به وجود آورده اند گرفته تا محدودیت های درونی مانند ترس و احتیاط بیش از حد برای شما چالش های دشواری را به وجود آورده اند. پیش از این که بتوانید کوچک ترین پیشرفتی داشته باشید باید برخی مسائل را حل کنید. در حال حاضر ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما خیلی راحت تر از همیشه شده است. تحت شرایط فعلی ممکن است وسوسه شوید با دوستانی نسبتا طولانی مدت ارتباط خود را با آنها قطع کرده بودید تماس بگیرید. انرژی دریافتی از این افراد زندگی شما را تحت تأثیر خواهد گذاشت و نگرشتان نسبت به برخی مسائل را تغییر خواهد داد.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

مواظب باشید از کوره در نروید و خونسردی خود را حفظ کنید. شما با محدودیت های مادی و حرفه ای مواجه بوده اید که باعث به هم ریختن اعصابتان شده اند.آرامش خود را حفظ کنید و بدانید با عجله کردن و عصبانی شدن کاری از پیش نمی برید. اگر انتخاب هایتان درست باشند خواهید توانست حتی چند کار مختلف را به طور همزمان پیش ببرید. خودتان را بیش از اندازه درگیر جزئیات نکنید چون این کار تنها سرعتتان را پایین خواهد آورد. امروز دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. دوستان خوبی دارید، اما چیزی در رفتارشان هست که شما را اذیت می کند.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

متولدین 14 تا 20 بهمن تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد. تصمیم گیری در مورد چیزهای مهم و یا حتی بی اهمیت برای شما کار چندان ساده ای نیست، اما امروز این کار برای شما حتی از همیشه سخت تر هم خواهد بود. از طرفی دلتان می خواهد ثبات همیشگی زندگی خود را حفظ کنید و از طرف دیگر هم حس ماجراجویی در وجودتان فعال شده و دلتان می خواهد کارهایی انجام دهید که فرصت تجربه های تازه و برقراری ارتباط با دیگران را در اختیار شما قرار می دهد. نباید به خاطر دیگران از خودتان و خواسته هایتان بگذرید، شما هم به اندازه هر کس دیگری مهم هستید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد کرد.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

شما دارید بیش از اندازه به مشکلات و سرنوشت یک نفر دیگر می پردازید. شاید بهتر باشد همان قدر که برای دیگران وقت صرف می کنید برای خودتان و مشکلاتتان هم وقت بگذارید. طی هفته ی آینده اوضاع مدام رو به تغییر خواهد بود و خبر خوبی که برایتان داریم این است که این تغییرات در جهت مطلوب و به نفع شما خواهند بود. شما خودتان را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده اید که برخی ویژگی های ظاهری و شخصیتی خود را دوست ندارید و باعث ناراحتی شما می شوند. امروز این فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد تا این ویژگی های ناخوشایند را در خود تغییر داده و یا آنها را پذیرفته و نظرتان را در موردشان تغییر دهید. اگر نگرانی های خود در این مورد را با یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان در میان بگذارید آنها کمک زیادی به شما خواهند نمود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 14 تا 20 بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد