فال هفتگی فالوده – از 13 تا 19 خرداد

فال هفتگی متولدین فروردین

فال هفتگی 13 تا 19 خرداد : بر سر دوراهی قرار میگیرید یا قرار دارید که این دوراهی به نحو احسن برطرف میشود و همه چیز به نفعتان در هر زمینه ای که هست تمام میشود. قصد ارتباطبرقرار کردن با کسی دارید که این ارتباط نقش زیادی در آینده و زندگی شما دارد. برای کسی که دوستش دارید میخواهید یک قدم بردارید و چیزی را به او ثابت کنید و این کار شما بسیار ارزشمند است. تا آبان ماه امسال به یک قدرت میرسید که فکرش را نمیکنید و خودتان باورتان نمیشود ولی حسودان زیادی از این بابت پیدا میکنید ولی اهمیت ندهید. افراد گرگ صفت زیادی دور و برتان هست که میخواهند تمام کارهای شما را به هم بریزند شاید خیلی به شما نزدیک باشند مراقب باشید. با فردی دیدار دارید
که از ته دل دوستش دارید ولی باید به او علاقه تان را اثبات کنید تا باورتان کند چون او شما را باور ندارد و روی علاقه شما تردید دارد. اگر ذکر میگویید قطع نکنید و ادامه بدهید چون گفتن ذکر راههای زیادی را به روی شما باز میکند و با کسی که دوستش دارید ملاقات یا دیدار دارید و این دیدار تاثیر زیادی برای یک تصمیم روی شما دارد و چیزی که منتظرش هستید را در این دیدار به دست می آورید. چند مجرد به یک مهمانی خصوصی دعوت میشوید که پسر و دختر با هم هستید مراقب باشید و زیاد به هر شخصی اعتماد بیجا نکنید. اگر قصد خرید یا فروش ملک خودتان یا کسی که به شما نزدیک است را دارید این خرید و فروش مبارک است حتما اقدام کنید. اگر شاغل هستید روزهای پر کاری دارید ولی حرص و جوش هم میخورید.چندسال پیش بهفردی نیازمند کمک کرده اید که دعایش امروز در حقتان مستجاب شده شایدخاطرتان باشد شاید هم نه ولی هر چه که هست برکت به زندگی شما افزوده خواهد شد.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

به یک آرزوی مالی به زودی خواهید رسید که برای آن تلاش زیادی کردید و تلاشتان بی نتیجه نمی ماند. یک نگرانی دارید از یک تماس تلفنی که به شما میشود و از شنیدن یکسری حرف یا خبر است شاید در یک شر و ناراحتی در این حرف و سخنها قرار بگیرید و کارتان به بگو مگو کشیده بشود. یک موقعیت خرید ملک در جایی کوهستانی برایتان به وجود می آید که خرید یا فروش این ملک به تصمیم خود شما بستگی دارد ولی کاملا این معامله خوب است. اگر شاغل هستید یک تغییر مکان به زودی دارید که این تغییر مکان جنبه مثبت برای شما دارد. یک سفر مذهبی دارید که یکدفعه چمدانهایتان را برمیدارید و راهی این سفر میشوید و خاطره شیرینی برای شما دارد حتما بروید. یکی از روزهای این هفته دلتان میگیرد و شاید چند قطره اشک بریزید.
با یک ع یا غ نام یک قطع رابطه دارید که این قطع رابطه با لجبازی است و برای یک مدت طولانی طول خواهد کشید پس مراقب باشید که صورت نگیرد. از دست چند تفر زیاد حرص میخورید و ناراحت میشوید. خیلی در زندگی تنها هستید و گاهی این تنهایی شما را آزار میدهد. قصد جبران کاری را دارید یا شاید هم بدی به کسی کردید که قصد جبران دارید ولی نمیتوانید و دست خالی هستید. اگر کاهل نماز هستید سعی کنید نمازهایتان را سروقت بخوانیدو از لحاظ معنوی به خداوند نزدیک شوید چون لطف خداوند زیاد شامل حالتان میشودو باید شکرانه اش را بجا بیاورید .تعدادی از مردان دچار مشکلیدر کارشان شده اند و امرار معاش برایشان سخت شده در این امر یک بستگیاست که باید رفعش کنید و زودتر ازین شرایط بیرون بیایید.خداوند قلب پاکی را به اکثر متولدین این ماه داده که دلسوزی و بخشندگی زیادی دارند .

 

فال هفتگی متولدین خرداد

علامت سئوالهای زیادی فکرتان را مشغول کرده است و جوابی برای آن ندارید فقط به آن فکر میکنید و نمیدانید باید چکار کنید و به دنبال راه چاره هستید. لجباز و یکدنده هستید ولی یک لجبازی در این هفته میکنید که دچار یک ضرر و زیان میشوید و به نفع شما نیست. از کسی دور هستید ولی دوستش دارید و دائم در فکر این فرد هستید اگر قصد دادن کادو به این شخص را دارید بدهید و او را خوشحال کنید. دو تا منبع درآمد دارید یا به زودی دو شغله میشوید و از دو ناحیه کسب درآمد میکنید. اختلافات زیادی در زندگی خصوصی تان دارید که همیشه از زندگی قصد فرار دارید و در زندگیتان آرامش ندارید. تا آخر امسال پولهایی به دست شما میرسد که تمام نقشه های مالی شما را جفت و جور میکند و به اهداف و آمال بلندی میرسید و پیشرفتهای زیادی دارید و این اتفاقهای خوب پیش می آید. برای موضوعات زیادی در حال حاضر نگرانی دارید شاید آنها در رابطه با تصمیمی است که میخواهید عملی کنید ولی این نگرانی پوچ و بی مورد است و راههای شانس به روی شما باز است. در زندگی خانوادگی لجبازیهای زیادی دارید و خیلی از این موضوع رنج میبرید ولی در درون خودتان است و نمیتوانید حرف دلتان را برای کسی بگویید جااباینجاست که همیشه سعی دارید جو خانواده را آرام کنید اما همه چیز علیه شما میشود و این بخاطر سادگی شما است و سعی کنید کمتر حرص و جوش بخورید. مستاجرین متولد این ماه قصد جابجایی دارید و در هر رابطه که هست با دردسر و ناراحتی است ولی بالاخره انجام میشود اما بعد از جا به جایی آرامش خاط خاصی پیدا میکنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

پیشنهادی به شما شده است یا میشود که برای قبول آن در یک بلاتکلیفی قرار میگیرید ولی اگر قبول کنید به شادی درمی آیید و شادیهای زیادی برایتان به همراه دارد. یک پنهانکاری دارید از کسی که دور و اطراف شماست چیزی را پنهان میکنید ولی به زودی رازتان فاش میشود. با یک شخصی تلفنی یک صحبت میکنید و شاید از این تلفن اعصابتان خرد بشود و ناراحت شوید. به یک مهمانی خاص دعوت میشوید که اگر شرکت کنید به شما خیلی خوش میگذرد.شما انسان مهربان و عجیبی هستید تعادل برای شما سخت است یا از گل نازک تر میشوید یا از سنگ سخت تر و این ویژگی مختص آدم های خاص است. با یکی از بستگان یک دعوا و مرافعه دارید که شاید کارتان به دلخوری و کدورت کشیده بشود و یک جدایی و قطع رابطه برای شما به وجود می آید و این قطع رابطه طولانی خواهد بود. در چند بحث اخیر داخل خانه خیلی ها با لجبازیه خود شما را حرص دادند و حرفتان را نفهمیده اند یکسری حرف و سخن میشنوید که این حرف و سخنها باعث یکسری نگرانی و استرس برای شماست و برای چند روز یا چند هفته دچار استرس و نگرانی میشوید ولی این حرفها را جدی بگیرید و سرسری از آن گذر نکنید. اگر به دنبال تحصیل هستید متولدین این ماه در روزهای آینده یک موفقیت بزرگ تحصیلی دارند و به یک مقام و رتبه تحصیلی دست پیدا میکنند شاید گرفتن یک مدرک تحصیلی باشد. اگر در اسم یا فامیل شما ن یا م است خبر بزرگی از طرف آقایی به شما داده میشود که از شادی میخواهید غش کنید در این ایام صدقه برای خودتان زیاد بدهید. گفتگوهای مالی دارید که میزگردهای مالی است و در این گفتگوها بحثهای زیادی هم دارید و جر و بحث زیاد میکنید ولی بی فایده است و هر کاری که قرار باشد انجام میشود.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

تهمتهای زیادی پشت سرتان زده میشود و شاید به گوش شما برسد ولی اصلا اهمیت ندهید و سکوت کنید به نفع شما خواهد بود.چند نفر مریضی یا یک بیماری چند روزه دارید و برای چند روز در بستر بیماری می افتید مراقب سلامتی تان باشید و این بیماری بخاطر یک خطر بدتر بوده است که با یک سرماخوردگی ساده از سرتان رد میشود. حرص و جوشهای زیادی دارید ولی فردی صبور هستید و این صبوری شماست که مسائل و مشکلات را به خوبی حل میکند. یک تماس تلفنی دارید که از این تلفن یک برگ برنده دارید و خبری مهم همراه با موفقیت دریافت میکنید که برای شما بسیار عالی است. اگر بدنبال کاری اداری یا قانونی هستید بروبیای زیادی از این بابت دارید ولی آخر و عاقبت خوبی دارید. روزهای خوبی در پیش دارید. از شخصی یک خبری به شما میرسد که دعاگوی این فرد میشوید. فردی شما را زیاد دوست دارد ولی خودتان یا بی خبر هستید یا اهمیتی برایتان ندارد. از یک غم و غصه مالی خلاص میشوید و اگر مشکلات مالی دارید رفع میشود که با آمدن یک پول یا یک وام است که به دست شما میرسد. خوش قلب و مهربان هستید و لطف خداوند همیشه شامل حالتان است پس شکرش را زیاد بجا آورید. اگر مجرد هستید و کسی به شما ابراز علاقه میکند شاید به شما دروغ بگوید پس او را باور نکنید و زیاد به او اعتماد نکنید و او را زیاد مورد امتحان قرار دهید تا خیالتان راحت باشد. یک خبر بیماری میشنوید که ناراحت میشوید و تلفنی جویای حال این شخص میشوید و این فرد با شنیدن صدای شما خوشحال میشود و آرامش خوبی پیدا میکند.اگر صاحب فرزند دختر هستید یک غافلگیری ازین فرزند دخترتان دارید که کلی مورد تشویقتان قرار میگیرد

 

فال هفتگی متولدین شهریور

از شخصی یک خوشحالی بزرگ دارید که بخاطر این شادی خداوند را شکرگزاری میکنید. یکسری از نقشه ها و برنامه هایتان به نحو احسن عملی میشود و این مسئله باعث آرامش خاطر برای شماست. عده ای پشت سرتان حرف میزنند که این حرفها ناشی از حسادت و دشمنی است اهمیت ندهید. یک کاری در این هفته انجام میدهید که از انجام آن پشیمان خواهید شد پس مراقب تصمیمهایتان در این هفته باشید تا افسوس نخورید. یک نفر که شما را دوست دارد قدمی محبت آمیز برای شما برمیدارد که این قدم عاشقانه هیجانات زیادی برای شما بوجود می آورد و به وجد می آیید. روز 17 خرداد روز خوبی برای شماست. یک پول از دست رفته دوباره به دست شما برمیگردد.متولد این ماه یا خنثی و سرد هستند و یا گرم و پر انرژی و این امر گاه گاه به روابط شما چه در عشق یا خانواده تان و یا دوستانتان ضربه وارد کرده ولی مهم این است که مهره ماری دارید که از ذهن دیگران فراموش نمیشوید. از یک شخصی یک خبری دریافت میکنید که جا میخورید و تعجب میکنید. اگر متاهل هستید از دست همسرتان زیاد حرص میخورید چون یکم خونسرد است و این خونسردی شما را آزار میدهد. روزهای این هفته روزهای خوبی برای متولدین این ماه است و چند تا پول در این هفته به دست شما میرسد که با این پولها یکسری از نقشه های شما جفت و جور میشود و قصد خرید هر چیزی را دارید به سرانجام میرسد. با جمعی از دوستان یا آشنایان گپ های خانوادگی و فامیلی خوبی خواهید داشت. اگر ح یا ج نام هستید یک خطر دزدی دارید مراقب وسایل شخصی تان باشید این هفته شما در بهترین زاویه نگاه خدواند متعال قرار دارید،زیاد راز و نیازکنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

از شخصی یک خوشحالی غیرمنتظره دارید. پیشرفت مالی زیادی دارید و موفقیتهای زیادی دارید که خواست خداوند است و احساس غرور میکنیدشخصی جلوی شما مطیع میشود و این مطیع شدن یک برگ برنده در زندگی شماست. یک جابجایی دارید اگر بدنبال آن هستید این جابجایی صورت میگیرد فقط با مشکلات زیادی در این جابجایی روبرو میشوید ولی با حوصله این مشکلات رفع میشود. با شخصی جروبحث شدیدی در این هفته دارید که داد و بیداد زیادی میکنید. خبر جدایی میشنوید که از شنیدن این خبر کمی به آرامش میرسید و انتقام شما از فردی که دلتان را شکسته است گرفته میشود. سفرهای کوتاه زیاد دارید و شاید این سفرها روحیه شما را تغییر بدهد ولی کوتاه است و قبول کردن آنها به خودتان بستگی دارد. یک تصمیم بزرگ برای زندگیتان خواهید گرفت که برای این تصمیم استرس زیادی دارید ولی هر چه هست مبارک است و زندگی یا جای زندگی شما بطور کلی تغییر خواهد کرد و مسیر زندگیتان عوض میشود و این به خواست و اراده شما هم بستگی دارد ولی بسیار خوب و پسندیده است. حسود زیاد دارید و افراد زیادی به شما حسادت میکنند و در لباس دوست با شما هستند. چند خبر میشنوید که باعث هیجان و تعجب شما خواهد شد و برای مدتی هیجانزده هستید . توداری و غرور شما موجب شده تا همیشه سختی ها را یک تنهبه دوش بکشید و سعی کردید همه چیز را طبیعی و خوب جلوه دهید انگیزه شما بالاست و به سمتتان انرژی های خوبی روانه میشود و تمام این یک تنه به دوش کشیدن ها یکجا تمام میشود و آرامش خوبی سرتاسر زندگی شما را میگیرد.پدر بزرگ یا مادر بزرگتان اگر فوت شده اند حتما فاتحه ای برایشان بفرستید که دعاگوی شما خواهند بود

 

فال هفتگی متولدین آبان

یک کارگاه ملکی دارید یا خرید یا فروش یا اجاره است ولی با پشتکار در این راه کسب موفقیت دارید. شخصی یک خبر خوشی به شما میدهد که از این خبر به شادی درمی آیید. یک ناراحتی از ناحیه قفسه سینه شاید به قلب یا ریه تان مربوط شود حتما به دکتر مراجعه کنید و دست دست نکنید گاه گاهسرفه های خشک از مدتها قبل داشته اید ولی پیگیرش به صورت جدی نشده اید. به یک جشن یا مجلس شاد دعوت میشوید که اگر تصمیم به رفتن بگیرید دیدار زیادی با کسانی که دوستشان دارید، دارید. چند دیدار عاطفی دارید که در این دیدارها علاقه فرد متقابل به شما ثابت میشود. اگر همسر دارید به او وفادار هستید و او را قلبا دوست دارید اگر به او هدیه بدهید اسباب شادی را برایش فراهم میکنید شما انسان بی حد و مرزی برای خانواده خود هستید و همیشه همه خودتان را وقف آنها میکنید و افسوس که اطرافیان آنطور که شایسته شماست از شما تقدیر نمیکنند. از یک دوست قدیمی یک رنجش و ناراحتی برای شما پیش می آید شاید یک موضوع مالی باشد. اگر متاهل هستید همسرتان را دوست دارید و یک آرامش عاطفی در زندگی خانوادگی شما به وجود می آید که این آرامش با دوست داشتن همراه است. اگر مجرد هستید به زودی ازدواج دارید و این ازدواج با عشق و علاقه است وسخت نیست و این ازدواج با علاقه قبلی صورت میگیرد. بدرقه یک مسافر راه دور میروید و این شخصی است که از راه دور می آید یا میرود و شما به دیدن این فرد میروید و از دیدن شما خوشحال میشود.مبلغی را به شخصی قرض داده اید که از موعد برگشت پولتان خیلی وقت است که گذشتهازین شخص طلب مال خود را کنید و به او فرصتی بدهید تا پولتان برگردد.

 

فال هفتگی متولدین آذر

دلتان گرفته است و شاید گاهی اوقات اشک زیادی بریزید. یک راه روزی اگر شاغل هستید به روی شما باز میشود و با باز شدن این روزی تمام مشکلات مالی از سر راهتان برداشته میشود. لجباز هستید ولی خوب است کوتاه بیایید بهتر است. در تابستان امسال یک مسافرت پربار و خاطره انگیز داخل ایران دارید که یکدفعه راهی این سفر میشوید. یک دوست با شما رفت و آمد دارد ولی دائم در حسرت زندگی شماست و شما را نظر میزند خیلی مراقب این فرد یا این خانواده باشید در لباس دوست است. از شخصی یک دلخوری تلفنی دارید که شاید این دلخوری برای مدتی به طول بکشد و از این فرد میرنجید. اگر قصد ادای نذری دارید حتما این کار را انجام بدهید چون نذری دادن برای شما خوب است. دست یک خبرچین برای شما رو میشود. یک میت انتظارتان را میکشد که دور از حالا شما را دوست داشته است سر خاکش بروید و برایش روز پنجشنبه خیرات بدهید. یک پیشرفت کاری دارید که همراه با افزایش درآمد مالی است و این پیشرفت خوشحالتانمیکند.  یک عروسی در پیش دارید که برای این عروسی روزشماری میکردید ولی رفتن به این مراسم دیگر خیلی مثل قبل برایتان جالب نیست و این بخاطر بحران سنی شماست و از آن عبور خواهید کرد اگر بروید خیلی به شما خوش میگذرد و لذت میبرید. اگر فرزند دارید یک قدم برایش برمیدارید که قدم شما این اولاد را خوشحال میکند و از انتظاری که از جانب شما میکشد بیرون می آید. برای خیلی ها دوندگی کرده اید و توقع داشته اید که حداقل جویای حال شما باشند اما بی معرفتی و بی توجهی جواب زحمات شما بودهکمتر ناراحت این موضوع باشید و درس بگیرید و دیگر با آنها سر و سری نداشته یاشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

دو تا موفقیت مالی یا پولی پشت سر هم دارید که این دو مورد زندگی شما را دچار یکسری هیجان و شادی میکند و از یکنواختی بیرون می آیید. پولهای زیادی را در این هفته خرج میکنید و هفته پر خرجی دارید که برای این خرجها حرص هم میخورید ولی باید این پولها را پوچ کنید. اگر بدنبال علاقمند کردن کسی به خودتان هستید فعلا دست خالی هستید و در چه کنم چه کنم به سر خواهید برد. از دست چند نفر زیاد حرص میخورید ولی راهی ندارید فقط باید تحمل کنید. در محط کارتان یک جروبحث شدید دارید که شاید با ناراحتی از آن بیرون بیایید و برای چند روز بیکار شوید مراقب باشید. یک خبر عاطفی میشنوید که شاید برای ساعتها هیجانزده و متعجب خواهید ماند. پیروزی بزرگی دارید که این پیروزی برای شما حکم یک پیشرفت در زندگیتان را دارد و به یک هدف بزرگ دست پیدا میکنید. پولتان را در مکانی سرمایه گذاری کرده اید که به شدت نگران این پول هستید. زودرنج و حساس هستید ولی دلتان پاک است و خارج از کینه زود هم از ناراحتی بیرون می آیید. زحمت زیادی میکشید و دوست دارید به چیزهایی که میخواهید از لحاظ مالی برسید البته میرسید فقط یکم عجول هستید با صبوری به خواسته های زیادی میرسید. به مکانی برای خرید میروید و کمی حال و هوایتانعوض میشود.تعدادی از خانم های متاهل متولد این ماه تا دو هفته احتمال بارداری برایشان قوی است حواستان باشد.شما از سر مهربانی و دست گیری به خیلی از اطرافیانتان کمک کرده اید اما همیشه از اطرافیان صدمه خورده اید بعضی اوقات از شدت تنهایی سکوت های پر از فکر و خیال میکنید شما بیشتر از احساس دوست داشته شدن احساس فهمیده و درک شدن را نیاز دارید.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

یک مشکل ارثی دارید که در این کار ارثی فعلا در بلاتکلیفی قرار دارید و کاری به نتیجه نخواهد رسید. اگر قصد رفتن به سفر حج دارید به این سفر فعلا نخواهید رفت و پیگیر کارهای این سفر نشوید بهتر است تا وقتش فرا برسد و هر کس که در این راه التماس دعا و حاجتی داشته و شما را واسط کرده در حق او دعا کنید و طلب رفع مشکل برایش داشته باشید. یک جروبحث دو نفره دارید با کسی که به شما نزدیک است و شاید کارتان بعد از این جروبحث به اختلاف و ناراحتی کشیده شود مراقب باشید رفتارتان شاید در این بحث کمی شدید باشد. یک اختلاف شدید برای شما پیش می آید یا درگیر آن هستید و شاید کارتان به قانون کشیده شود. از آمدن یک پول شاید یک وام باشد یکسری از قسطها و قرضهای شما ادا خواهد شد. خسته هستید و فقط نیاز به یک سفر دارید که روحیه خسته تان تقویت شود ولی ترس از بیماری اجازه نمیدهد که بروید اما اگر میتوانید حتما به یک سفر بروید تا روحیه تان را بدست بیاورید. خانمهای این ماه چند تا شادی بزرگ دارند که این شادیها در زندگی آنها تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت و این شادیها در هر رابطه میتواند باشد ولی بسیار نیک و پسندیده است. اگر با کسی دلخوری یا قهر یا کدورت داشتید یا دارید و یا فردی از زندگی شما رفته است دوباره برمیگردد و او را خواهید دید و این کدورت رفع میشود. بن بست های زیادی دارید چه فکری و چه مالی و چه کاری ولی پله پله از این بن بستها خارج میشوید فقط در این زمان و در این شرایط به خداوند بزرگ توکل کنید و ناامید نباشید .چند بستگی در امر ازدواج و درآمد زایی متولدین این ماه افتاده که با ذکر مجرب رفع خواهد شد.در این هفته شخصی نیازمند را کمک کنید.

فال هفتگی متولدین اسفند

خبری دریافت میکنید که از دریافت آن از یک غم و غصه بزرگ نجات پیدا میکنید و تمام ناراحتیهای شما پایان میگیرد. اگر متاهل هستید مردی خانواده دوست هستید. به زودی شخصی به سمت شما می آید و به شما ابراز علاقه میکند که هیجانزده خواهید شد. در کارهای خیر همیشه پیش قدم هستید و اجر و پاداش آنها را به زودی خواهید دید. خیلی ها حسرت زندگی شما را میخورند ولی شاید خودتان از زندگیتان ناراضی باشید. از ناحیه پا یک درد و ناراحتی دارید که ممکن است مجبور شوید به دکتر مراجعه کنید. با دوستان زیادی مراوده دارید ولی همه آنها خوب نیستند سعی کنید از بین آنها عده ای را گلچین کنید. خوشحالی و شادیهای زیادی دارید و اتفاقات و تحولات خوبی دارید که سعی کنید آنها را از دیگران پنهان کنید تا دچار چشم و نظر نشوید.
در یک تنهایی به سر میبرید و این تنهایی عاطفی است و گاهی اوقات روحتان را آزار میدهد و تک تک گریه میکنید. چند میزگرد خانوادگی دارید که یک تصمیم گیری میخواهید بکنید که در این میزگرد بحثها و حرف و سخنهای زیادی میشنوید که هم ناراحت میشوید و هم خوشحال هستید ولی سکوت برای شما بهترین راه حل است. بن بستهای زیادی دارید و شاید برای یک مدت است که گره در کار و زندگی شما افتاده است و این بستگی از یک نفرین است یا دل کسی را شکسته اید و این گره در زندگی شما افتاده است و باید طلب ذکری کنید و دل این فرد را به دست آورید.پولی را در جریانانداخته اید سرمایه گذاری کرده اید که تا چند وعده دیگر از این پول سود خوبی نصیب شما میشود و برای چند جا کمک دستتان میشود.یک جا به جاییتا یک ماه دیگر برایتان افتاده که کمی شما را به سختی دچار میکند ولیجای جدیئ برایتان پر برکت است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 13 تا 19 خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد