فال هفتگی فالوده – از 11 تا 17 آذر

فال هفتگی متولدین فروردین

به شخصی علاقه مند هستید که برای چند وقت است که از او بی خبر هستید ولی دورادور به او فکر می کنید و دلتنگ این شخص هستید و اگر قصد ملاقات با او را دارید باید خودتان پیش قدم باشید تا بتوانید راهی برای این ملاقات مجدد پیدا کنید ولی او به شما بی اعتماد است سعی کنید اعتماد و اطمینان این شخص را به خودتان جلب کنید تا بتوانید دوباره او را به دست بیاورید. یک پریشانی برای چند روز خواهید داشت که این پریشانی به خاطر کاری است که یک شخصی انجام می دهد،بهتر است مراقب باشید. پولهای زیادی به صورت چند مرحله در این هفته به دست شما می آید که با آمدن این پولها به یک آرامش مالی خواهید رسید که این آرامش برای مدتی از شما دور بوده است. اگر قصد جابجایی دارید و می خواهید مکان کار یا زندگیتان را تغییر بدهید به زودی این کار عملی می شود ولی حرص و جوش های زیادی در این زمینه خواهید خورد ، باید مقاوم باشید. 

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

اگر قصد انجام کاری از ناحیه صورت دارید اقدام کنید و ترس و دلهره را از خودتان دورکنید زیرا برگ برنده دارید و چیزی که منتظرش هستید را به دست می آورید. یک قهر و دلخوری یا جدایی در این هفته دارید با کسی که به او علاقه دارید ولی در این مورد شما خودتان مقصر هستید پس به دنبال مقصر نگردید چون گاهى در رفتارتان مغرور و لجباز هستید و گاهی اوقات کارهایی انجام می دهید و پشیمان می شوید. خبر چین و حسودان زیادی دارید که می خواهند از کارهای شما سر در بیاورند اگر شاغل هستید در محیط کاری شما هستند. از یک تلفن راه دور خبری دریافت می کنید که تعجب ميكنيد و جا می خورید.

اگر مجرد هستید فردی به زودی سر راهتان قرار می گیرد و یک ابراز علاقه به شما می کند که برای تصمیم روی این فرد باید خیلی دقت کنید و سرسری جلو نروید چون ممکن است روی این تصمیم دچار اشتباه بشوید و ضرر و زیان ببینید . 

 

فال هفتگی متولدین خرداد

چند مشکل مالی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنید در این هفته با مقدار پولی که به دست شما می آید حل می شود. جروبحث های زیادی می کنید که از اعصاب است و اعصابتان خرد است و این بیشتر به دلیل فکر و خیال زیاد شماست. از کسی که دوستش دارید  پیغامی خوشحال کننده در راه است که این پیغام شما را از یک ناامیدی بیرون می آورد و اگر در علاقه این شخص شک داشتید ،شک شما پوچ می شود. اگر به دنبال راه چاره ای هستید این راه چاره به زودی پیدا می شود که از پیدا کردن آن به یک شادی و خوشحالی خواهید رسید و تمام مشکلات و گره ها از سر راهتان برداشته می شود. چند وقتى است كه خسته و گرفتار هستید و این گرفتاری مدتی است که گریبان گیر شما شده است ، به خداوند توکل کنید كافيست او را صدا کنید تا به دادتان برسد. و به زودى نردبان ترقی را طی می کنید ! طوری که در چشم و نظر زیادی قرار می گیرید مراقب باشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

بایک عده قطع رابطه دارید که این قطع رابطه برای شما منفعت زيادى به همراه دارد و به ضرر آنها تمام می شود، خدا را شاكر باشيد كه اين افراد انرژى منفى را از شما دور كرده است. با یک دوست قدیمی دیدار دارید که دیدن این شخص برای شما خوب است. می خواهید از کاری یا چیزی سر در بیاوريد و در حال جستجو هستيد ولی دست خالی هستید و به هیچ سرنخی نخواهید رسید پس تلاش شما بی فایده است. نگرانی و استرس های شما زیاد است و این مسائل دور و بر شماست که اسباب به وجود آمدن این استرس ها هستند. در یک افسوس و پشیمانی به سر می برید ولی بی فایده است. زنگوله شادی دارید خبری در راه است که این خبر صدا دار است و دوست دارید این خبر شادی را به همه بدهید. در یک میز گرد خانوادگی شرکت می کنید که در این میز گرد کمی مورد اهانت دیگران قرار می گیرید پس احترام خودتان را داشته باشید . دشمن پنهان زیاد دارید مراقب این دشمن ها باشید که در لباس دوست هستند و ممکن است به شما آسیب برسد. 

 

فال هفتگی متولدین مرداد

سرگرم کاری شدید یا می شوید که این کار برای شما حرص و جوش و تلاش زیادی دارد ولی در این راه موفقیت از آن شماست. حساب دخل و خرجتان را داشته باشید چون گاهی اوقات با بن بست های مالی مواجه می شوید که نمی دانید باید چه کار کنید. یک قهر و آشتی در این هفته دارید که این قهر و آشتی با یکی از اعضای خانواده است که شاید کدورت آن برای مدتی روی دلتان بماند. اگر فرزندى داريد از فرزندتان یک خیر و شادی در پیش است. یک نذر بزرگ دارید که با دل شکسته این نذر را کردید و از خداوند بزرگ به زودی حاجت روا می شوید و ادای نذر خواهید کرد. سعی کنید حرف و سخن دیگران روی شما تاثیر نگذارد و روی پای خودتان بایستید یا کاری انجام ندهید که بعد در افسوس و پشیمانی قرار بگیرید. اختلافات شما زیاد است ولی به روی خودتان نمی آورید و همیشه ظاهرتان را شاد و خوشحال نشان می دهید ولی درون شما پر از تلاطم و خود خورى است و به  این خاطر است که دیگران شما را به درستى درك نمى كنند . 

 

فال هفتگی متولدین شهریور

اگر قصد انجام معامله ای را دارید و ترس از این بابت دارید این معامله را انجام بدهید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید تا به هدف دلخواهتان برسید. یک ملاقات با شخصی دارید و این ملاقات مدتی فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد و متوجه چند راز بزرگ از این ملاقات خواهید شد. دلتنگی های شما زیاد است ولی همیشه می خندید و این موضوع باعث گول زدن دیگران می شود و همه شما را شخصی خوشبخت به حساب می آورند. براى سختى هايى كه اكنون در زندگى داريد از خداوند طلب صبر و رحمت کنید تا بتوانید این روز هاى زودگذر را تحمل کنید. یک قدمی بزرگ به زودی برمی دارید که اولش دلشوره و نگرانی زیادی دارید ولی این قدم بسیار پربار است و ممکن است مسیر زندگی شما را تا حدودی تغییر بدهد. یک حاجت بزرگ دریافت می کنید که در فکر ادای نذر می افتید.اگر مجرد هستید دلشوره های احساسی زیادی در این هفته دارید و این بخاطر از دست دادن کسی است ولی این دلشوره پوچ است و او را از دست نمی دهید ولی نگران هستید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

دلتان پاک است و اگر کسی را دعا کنید مستجاب می شود. از چشم انتظاری بزرگی تا ٧ روز آینده بیرون می آیید که از ته دل می خندید و خوشحال می شوید. دشمنان زیادی دارید که در فكر دردسر درست کردن برای شما هستند ولی دست خالی هستند و خداوند همیشه یار و یاورتان است.یک گفتگو دارید که از این گفتگو به نتیجه ای می رسید که فکرش را نمیکنید و یک شادی به شما رو می آورد. شما شخصی فعال و شلوغ هستید و این اخلاق شماست که باعث می شود همه شما را دوست داشته باشند و به خوبی از شما یاد کنند. یک گره در زندگی شماست که این گره حال شما را بهم ریخته است سعی کنید آن را حل کنید تا مشکلات شما برطرف شود. در جریان یک کاری قرار می گیرید که موضوعی دوباره برای شما به جریان می افتد و این موضوع به خیر و خوشی برطرف می شود. یک پیشرفت و موفقیت اگر شاغل هستید در کارتان دارید که این پیشرفت خواست خداوند برای شماست. 

 

فال هفتگی متولدین آبان

در یک بلاتکلیفی عاطفی قرار دارید یا قرار می گیرید و روی علاقه شخصی نسبت به خودتان در این هفته در یک بلاتکلیفی هستيد ولی او شما را دوست دارد و به شما علاقه مند است و اگر در شک و تردید هستید پوچ و بی مورد است. دوستان زیادی دارید که با آنها مدتی است قطع رابطه داشتید ولی دوباره ارتباط شما برقرار خواهد شد و از آنها نفع و سود زیادی خواهید برد و ارتباط شما با آنها مفید و سودمند است. یک قرارداد در این هفته امضا می کنید که عالی است. یک مقام را به دست می آورید که از بدست آوردن این مقام به یک هدف مهم خواهید رسید. کسی در زندگی شما موذی است که می خواهد با سیاست لطمه ای به شما وارد کند پس حواستان را جمع کنید و کاری بدون فکر انجام ندهید. روابط اجتماعی خوبی دارید و به این خاطر ، غریبه و آشنا شما را دوست دارند و همه تعریف خوبی شما را زیاد می کنند. 

 

فال هفتگی متولدین آذر

متولدين ١١ تا ١٧ آذر تولدتان مبارك ، فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد.سختی های زیادی را پشت سر گذاشتید و صبر و استقامت شما در زندگی خوب است. یک هدیه دریافت می کنید که برای شما خیلی ارزشمند است و فکرش را نمی کنید و در خاطرتان مى ماند. چند بحث خانوادگی دارید که به خاطر لجبازیهای بی جاست ولی این بحثها صورت می گیرد. اگر به دنبال راه چاره کاری هستید فعلا در چه کنم چه کنم قرار دارید . ملاقاتی مهم در پیش است که این ملاقات نقش زیادی در سرنوشت و آینده شما دارد پس سعی کنید در این ملاقات برنده باشید نه بازنده و موقعیت و شانس خودتان را از دست ندهید. یک پیشرفت دارید که این پیشرفت با دردسر و نگرانی همراه است ولی انجام می شود. چند معده درد شدید مدتى است دارید که گاهی از این درد كلافه مى شويد.

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

یک میز گرد قانونی در راه است مراقب باشید که این درگیری قانونی شاید برای یک مدت طولانی ادامه داشته باشد و برو بیای زیادی در پی داشته باشد که باعث میشود حرص و جوش های زیادی بخورید. یک جر و بحث دارید که در رابطه با یک ملک است و حرف و سخن زیادی می شنوید که ناراحت می شوید. دست به خیر هستید و دعای خیر زیادی پشت سرتان است. گاهى سخن ور هستيد و با كلماتتان افراد بد نيت را به خوبى سر حايشان مى نشانيد اما سعی کنید هميشه از این روش استفاده نكنيد تا براى خود دشمن تراشى نكرده باشيد. از شخصی یک خوشحالی دارید با کاری که این شخص برای شما انجام می دهد. روز ١٤ آذر ماه روز خوبی برای شما خواهد شد. استرس و نگرانی های زیادی دارید ولی در هر موردی که باشد پوچ است. یک تهمت به شما زده می شود که از این تهمت دلتان می شکند و شاید اشکی در چشم شما حلقه بزند ولی اهمیت ندهید و این شخص را به خداوند بزرگ واگذار کنید.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

اگر مجرد هستید و قصد ازدواج با کسی را دارید و در دودلی و شک به سر می برید ، شک و تردید را از خودتان دور کنید و تصمیم خودتان را جدی کنید و استوار و محکم قدم بردارید تا به هدف برسید. وحشت از آینده زیاد دارید ولی بی مورد است. یک جر و بحث با یک شخص هم خون در این هفته دارید که شاید از این بحث یک رنجش و ناراحتی هم برای شما پیش بیاید. تا دو وعده آينده یک سفر غیر منتظره در پیش است که اگر بروید برای روحیه شما بسیار مفید است ولی خیلی اتفاقی اسباب رفتن این سفر فراهم می شود. قدرتی بزرگ را به زودی به دست می گیرید که از بدست آوردن این قدرت احساس غرور می کنید و به خودتان می بالید ولی از این بابت حرف و سخن زیادی هم پشت سرتان زده می شود که اگر به گوش شما رسید اهمیت ندهید. در یک معامله یک سود خوبی می کنید حالا چه خرید باشد و چه فروش ولی این سود خیلی از کارهای شما را جفت و جور می کند.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

یک کاغذی مهم را به زودی امضا می کنید که از این امضا احساس آرامش خواهید کرد و به یکی از آرزوها و رویاهایتان خواهید رسید. در چند مكتان قدم می گذارید که خیلی به شما عزت و احترام ميگذارند و خودتان هم شاد و سرحال می شوید. خبری را می شنوید که ناراحت میشوید ولی کاری از دست شما بر نمی آید. تا آخر آذر ماه یک تصمیم برای کاری می گیرید که اگر تصمیم تان را عملی کنید به نتیجه خوبی خواهید رسید. یک بحث و دعوا دارید که در این دعوا تمام کاسه کوزه ها سرتان شکسته می شود و شما مقصر اعلام خواهید شد. هفته پر کاری دارید که این کار زیاد به شما روحیه خواهد داد. چند پول کوچک در این هفته به دست شما میرسد که این پولها زود هم خرج می شوند ولی گره های زیادی را برای شما حل می کند. دست به دعا هستید و چیزی را از خداوند طلب می کنید که به زودی دست پر میشوید و حاجتتان روا می شود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 11 تا 17 آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد