فال نستراداموس – 30 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

امید
رویا
شهرت
اعتبار

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 ممكن است در انجام كارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود كه در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممكن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.تو فرد بااستعدادی هستی. كافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده كنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
حرکت به سمت جلو
اهداف
خوش بینی
الهام
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 دچار یك حالت روحی می‌شوی كه برایت غریب است. دوست داری خیلی كارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی كه باید در راه درست خرج كنی.در زمینه كاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی كه در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
امید
رویا
شهرت
اعتبار
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان كرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور كن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌كنی.در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین كنی.وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشكلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
رفتارهای مردانه
برادر
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد كه این بار نباید آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده كن.بهتر است فكر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون كنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به كارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
شروعی تازه
چیزهای جدید
چیزی کوچک
یک کودک
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 سوالهای مهمی مطرح می‌شود كه در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. كسی از تو درخواستی می‌كند كه فعلا باید خوب به آن فكر كنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.به رغم آنكه توانمندی خوبی در حل مشكلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از كوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌كنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
نابالغ
جوان
معصومیت
فردی ریزه اندام
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 با یك تماس تلفنی و یا فرستادن یك پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی كه به فكرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است كه باید از آن به خوبی استفاده كرد پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج كردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست كه با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

فردی خوش گذران
فردی غیر متعهد
تفریح و سرگرمی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
حكایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تكرار می‌كنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی.اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند كارها ناگهان تغییر خواهد كرد. این حوادث برعكس آن چیزی جریان دارد كه تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ كرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
خبر
پیام
یک مرد جوان و فعال
ظهور فردی جدید در زندگی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 این تردیدهای توست كه اراده‌ات را ضعیف كرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور كنی.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند. دچار ركود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه كنی.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
آمدن و رفتن
یک ملاقات کوتاه مدت
عدم جزئیات
یک اسب

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی. اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک جا به جایی سریع
فردی ورزشکار
فردی خوش پوش
یک فرد نجیب زاده
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد كه همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند كه همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار كنی، كافی است و حالا این تو هستی كه به خودت روحیه می‌دهی.با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
برادر یا خواهر
مشغله
ملاقات
مصاحبه

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته كنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور كنی تا دوباره دچار همان مشكلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی. باید كاری داشته باشی یا پیدا كنی كه مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی كاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
تعهدات
قرارداد
ازدواج
توافق

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 فرصت‌ها را نباید از دست داد. كسی كه اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مركب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌كنم تا حالت خوب بشه!!روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش كه دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد