فال نستراداموس – 24 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

گفتگو
تفاهم
اخبار خوشحال كننده

تنش و التهاب

📝 نستراداموس به تو می گوید:

به كسی دلبسته‌ای كه سطحی ناپخته و زودگذر است. اتفاق مبارك و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد كه تو را هم خوشحال می‌كند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش كرد. یك هدیه كوچك دارای یك پیام مهم است.تو به یك برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز كار و پول نیست. به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
سود فراوان
ولخرجی

آینده و اهداف
عشق و عاطفه
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 موانعی به چشم می‌خورد كه نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا كرد.حالت ثابت و یكنواخت فعلی تو را دل‌زده كرده.نسبت به‌ عشقت خود توجه‌بیشتری داشته‌باش و پس از آن تلاش های تو به‌طور حتم پاداش داده‌خواهد شد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
زندگی
هیجان و احساسات فراوان
سند یا قرارداد شغلی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
مسائل مالی خود را با امور عشقیتان قاطی نکنید، در غیر اینصورت امکان متزلزل شدن روابطتان وجود خواهد داشت. شانس شما در انجام معاملات مالی افزایش خواهد یافت و موفق به‌انجام سرمایه‌گذاری های پر سودی خواهید شد. 
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
دلواپسی و نگرانی
کمک

تعجب
فرصتهایی استثنایی
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 فقط یك دوست یا یك شریك برای تو كافی است. اگر یك شریك سالم یا یك دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد.حوادث و اتفاقات مهم و تعیین كننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد كه برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یكی از دوستان یا اقوام نزدیك خبرهای خوشی در جریان است كه همین روزها مطلع می‌شوی. قول و قرار كاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک خیال
اضطراب
ارتباط فیزیکی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
با فردی برخورد می‌كنی كه می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است كه این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی. از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا كاری كه برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی.

 
 

 

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
روابط عاطفی و احساسی
عكس‌العمل‌های نامناسب
خستگی و افسردگی

کار و تجارت
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت كرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم كرده است. اگر مشكلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده كرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

اثر منفی
بی‌قرار و عصبی
زنی خوش چهره
زنی اغواگر

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است كه باید آنها را برطرف كرد. 

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
 پول
ارث و میراث
جشن و میهمانی
مسافرت
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 حوادثی در روابط تو با یك دوست پیش می‌آید كه اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افكار خود را بازسازی كنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش. احساس خستگی و افسردگی می‌كنی. باید یك مرخصی كوتاه گرفت و در كنار خانواده بود.پیشنهاد یك سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت كن.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

آرامش ذهنی
انتخاب راه حل
آزمون و خطا
شناخت یک نفر

📝 نستراداموس به تو می گوید: 
احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.اندكی از فشارهای مادی كم كن. یك استراحت یا مرخصی كوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود كه باید خوب آن را سبك و سنگین كنی و بسنجی. به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یك رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
یاس و ناامیدی
فرصت‌های طلایی
وسوسه و تردید
خبرهای امیدبخش
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به دنبال یك ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌كنی كه قسمتی از مشكلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد. به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی كه بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌كنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی.

 
 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
عجله و شتابزدگی
فاصله‌
شانس
سود

📝 نستراداموس به تو می گوید:
این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد كه خوشحال كننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌كند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌كم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.اختلاف كوچكی با دوست یا همسرت پیش می‌آید كه چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل كنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
یك سرمایه ارزنده
روابطی صحیح و موفق
مشكلات مالی
مردی چشم و ابرو مشکی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری كه نمی‌دانی با آن چكار كنی. در این جور مواقع افراد سركیسه را باز می‌كنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فكر كنی.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد