فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین بهمن

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن : یک نذری کردید که این نذر به شما حاجت می دهد و ادای نذر می کنید. یک رختخواب و يا مریضی دو یا سه روزی دارید ولی زودگذر است و زود خوب می شود. یک سری حرف به گوشتان میرسد که از شنیدن این حرفها خیلی جامی خورید و تعجب می کنید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است. یک برگ برنده دارید که این به خاطر یک کاری است که پی گیرش هستید و در یک زمینه کاری این موفقیت را دارید. چند تا قهر و آشتی دارید یا با شریک احساسی تان زیاد قهر و آشتی می کنید و در یکی از روزهای این ماه دلتان گرفته است و شاید چند قطره اشک بریزید و این به خاطر دلتنگی عشقی تان است و موزیک گوش دادن در این شرایط برای شما خوب است و باعث آرامش شما می شود.

پشت کاری خوبی دارید و اراده تان قوی است و به هرچی که اراده می کنید می رسید و اگر زیر سن ۶۳ ساله هستيد در سن ۶۳ سالگی به تمام آرزوهایتان می رسید و از لحاظ مالی یا کاری در قدرت هستید و این باعث حسادت اطرافیان به شما می شود و از این بابت حسودان زیادی دارید.در چند دورهمی خانوادگی شرکت می کنید و دعوت می شوید که می روید و در این دورهمی ها همه شما را دوست دارند و با عشق دوروبرتان هستند. اگر دنبال روی کاری اداری یا قانونی هستید یا برای کاری در گیر قانون هستید این کار قانونی شما فعلا در بلاتکلیفی است و سر این راه قانونی دوندگی زیادی دارید و بدوبدو زیاد می کنید.

از جایی که نا امید هستید یک روزنه امید به روی شما باز می شود و درهای امید به روی شما باز است و این خواست و یاری خداوند بزرگ برای شماست. از یک افسانه نام یک خبری به شما می رسد و به واسطه این فرد کاری برای شما به ثمر می رسد طوری که باورتان نمی شود و از ته دل میخنديد واین خانم همواره و همه جا حامی شماست و شما را حمایت می کند حتی ممکن است این حمایت فکری باشد ولی حامی خوبی برای شماست. یک تکه طلا معامله می کنید یا می خرید یا می فروشید ولی هرچی هست این تکه طلا برای شما سود دارد و سود خوبی نصیب شما می شود.

سر یک موضوع مالی یک میز گرد دارید و در یک جمع و يا ميز گرد شرکت می کنید که برای یک موضوع مالی یک تصمیم مهم می گیرید که این تصمیم روی سرنوشت کار یا زندگی شما تاثیر زیادی دارد و مسیر آینده شما را تغییر می دهد.اگر در عقد و نامزدی هستید جشن ازدواج تان به راه می افتد و بدوبدوی زیادی برای این مراسم در پیش دارید و برای رفتن به خانه بخت تلاش زیادی دارید ولی این تلاش همواره با شادی و خوشحالی است. فقط در این راه از دست یک خانم که در کارتان موش میدونه حرص می خورید.خبرچین و فضول تلفنی دارید و فردی دائم جاسوسی شما را می کند و از ثانیه به ثانیه شما می خواهد با خبر و با اطلاع باشد و این موضوع شما را آزار می دهد و اذیت می کند.

با فردی که از خارج از کشور می آید دیدار دارید که دیدار با این فرد برای شما یک نفعی به همراه دارد و شاید یک مژده یا یک خبر خوب هم از این فرد دریافت کنید. اگر مجرد هستید و در رابطه با فردی هستید این فرد به شما دروغ زیاد می گوید و سر این دروغ ها کارتان به یک سری بحث و مشاجره کشیده می شود یا چیزی از این فرد می بینید و کارتان به بحث و دعوا کشیده میشود و اعصابتان خرد می شود چون این فرد در حال حاضر با شما دورویی می کند به هر حال مراقب رابطه تان باشید تا متضرر نشوید. اگر در اسم یا فامیل شما ر یا ز یا ژ دارد یک خطر دزدی دارید مراقب وسایل شخصی تان باشید تا این دزدی دفع شود.اگر موتور سوار هستید احتیاط کنید یک خطر تصادف دارید که از چشم و نظر است صدقه زیاد بدهید تا دفع شود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن 

یک پاسخ به “فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین بهمن”

  1. بهاره گفت:

    بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره بهاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد