فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین شهریور

فال ماهانه متولدین شهریور در اسفند 1398 : بر سر یک دو راهی یا قرار دارید یا فرار میگیرید که این دو راهی شما را کلافه می کند و نمی دانید که راه درست کدام است ولی در این شرایط با مشاوره قدم بردارید و بی گدار به آب نزنید.

فردی جلوی شما مطیع می شود که اگر خودتان خانم هستید این آقاست و از مطیع شدن این فرد هیجان زیادی پیدا می کنید و خوشحال میشوید. از یک لیلا خانم یک خبری دریافت می کنید که خیلی تعجب می کنید و هم خوشحال می شوید.

یک سری آدم به سمت شما می آیند یا مہمان هستند یا اگر شاغل هستید سرتان شلوغ می شود و به کارتان مربوط می شود. به یک جابجایی فکر می کنید که این جابجایی مثبت و خیر است شاید یک تعمیر خانه باشد یا تغییر خانه هر چی هست به اوایل سال جدید می افتد اما انجامش مبارک و خیر است شاید محیط کار باشد که جابجا می شوید.

زود رنج و حساس هستید و با این زود رنجی خودتان را آزار می دهید و هیچ نفعی برای شما ندارد. حسود و دشمن زیاد دارید و این حسودان حسرت زندگی شما را زیاد میخورند. اگر با فردی کدورت دارید یا قهر هستید آشتی می کنید و دوباره رابطه تان برقرار می شود و این رابطه چه عاطفی باشد و چه احساسی باشد مثبت است و شما را شاد می کند.

چند تا اتفاق مثبت در این ماه باعث خنده و شادی شما می شود. یک علی نام قدمی برای شما بر میدارد که قدم این علی نام برای شما خیر است و دعاگوی این فرد می شوید. پنجشنبه جمعه های اسفند ماه خوب است و چند جا می روید که شاید برای خرید باشد یا برای تفریح باشد که به شما خوب می گذرد.

چند تا جر و بحث و اوقات تلخی دارید که اگر متاهل هستید همسرتان است که خیلی ناراحت می شوید ولی در این بحث ها سکوت کنید بهتر است و با سکوت به نتیجه بهتری می رسید. دست به خیر هستید و دعای خیر زیادی پشت سرتان است برای فردی کار خیر کردید که در حال حاضر دورو برتان نیست ولی دعای خیر این فرد پشت سرتان است.

بن بست های فکری زیادی دارید و فکر و خیال زیاد می کنید ولی این فکر و خیال شما پوچ و بی مورد است. برای یک مدت آسایش و آرامش به شما رو می کند و برای یک مدت در شرایط خوبی در زندگی قرار می گیرید و ارامش دارید. سفری هوایی دارید که این سفر داخلی است و یک دفعه راهی این سفر می شوید اما خیلی پربار است.

چند قطره اشک یک دفعه در این ماه می ریزید و دلتان در این بغض و گریه شکسته است. در یک دست بستگی برای یک فطع رابطه قرار دارید نمی دانید قطع کنید یا نه ولی این قطع رابطه با هر کس که هست به نفع شماست و سعی کنید قطع کنید. چندتا ضرر و زبان کوچک دارید که با چند تا معامله است و پولهای زیادی از دست شما میرود و پولهای شما خرج می شود.

اگر مجرد هستید یک خواستگاری برای شما در راه است و یک دیدار و گفتگو در این خواستگاری دارید و قبول این فرد به خودتان بستگی دارد ولی قبول كنيد مبارک و خیر است در این روزها با افراد زیادی ملاقات دارید که در رابطه با ازدواج و جفت شدن و صحبت و گفتگو دارید و این گفتگوها همراه با استرس برای شماست ولی به خوبی انجام می شود.

دوستان زیادی دارید یک دور همی با این دوستان دارید و خبرهای زیادی در این دورهمی دریافت می کنید. همسر خوبی دارید قدرش را بدانید ولی جرو بحث با هم زیاد دارید. یک جشن باشکوه در پیش دارید که برای این جشن زیاد هزینه می کنید ولی این جشن برگزار می شود و در این جشن دوندگی زیادی می کنید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

 

 

فال ماهانه متولدین شهریور در اسفند 1398

 

 

5 پاسخ به “فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین شهریور”

  1. ویدا گفت:

    عالی بود

  2. Tania گفت:

    عالی ایشالله همین طوره

  3. Eli گفت:

    سلام
    مثل همیشه عالی بود…سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد