فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : پشت سرتان حرف و سخن زیاد است ولی هم خوبی شما را می گویند و هم بدی شما را می گویند ولی بیشتر بدگویی شماست اگر به گوش شما رسید شاید خیلی بهم بریزید و ناراحت بشوید ولی اهمیت ندهید و سکوت کنید بهتر است. در یک بلاتکلیفی برای یک پیشنهاد قرار می گیرید و نمی دانید این پیشنهاد را قبول کنید یا نه این تصمیم به اراده خودتان بستگی دارد اگر اراده کنید صد در صد روی این تصمیم موفقیت دارید و در این تصمیم یک امضای قرارداد هم هست.

نگرانی و استرس زیادی دارید و این نگرانی شما درست است و حق دارید نگران باشید. از دست یک شخص که در اسم خود حرف (الف) دارد چند تا حرص و جوش می خورید که این حرص و جوش در هر زمینه میتواند باشد حواستان باشد و مراقب سلامتی تان باشید. یک مریض در رختخواب دارید که به دیدن این مریض می روید و این فرد مریض احوال یک خانم است که به دیدنش می روید.

دندان درد دارید که این درد دندان برای چند روز شما را بهم می ریزد و کلافه می کند ویک هزینه روی دست شما می گذارد. یک سری مشکلات کاری یا مالی در پیش دارید که این مشکلات باعث میشود که در چند میز گرد شرکت کنید و صحبت و گفتگوهای زیادی می کنید.حرص و جوش هم می خورید اما برد با شماست و به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنید.

فردی که (ط) يا (ظ) در اسم یا فامیل خود دارد می خواهد از شما انتقام بگیرد و چندتا ضربه روحی یا عاطفی یا احساسی یا مالی از سمت این شخص دارید که باید سکوت کنید. اگر متاهل هستید از همسرتان در این روزها و ایام دلخوری های زیادی دارید که باورتان نمی شود و در چند جروبحث با هم قرار می گیرید.دنبال قدرت هستید و این قدرتها را به دست می آورید و فردی به شما خیانت می کند شاید در کار شاید در زندگی شاید در داشتن رقیب به هرحال حواستان باشد واین فرد خیلی باهوش و دانا است و هیچ سرنخی از این فرد نمی توانید به دست بیاورید.

تلاش زیادی می کنید ولی به جایی نمی رسید و این موضوع عجيب فکرتان را در گیر و مشغول کرده است و شاید دائم فکرتان مشغول است.اگر مجرد هستید در چند تا گرفتاری عاطفی و احساسی قرار می گیرید و با کسی که دوستش دارید یک سری اختلاف بین شما پیش می آید که این اختلافات به خاطر دروغ است ولی این فرد را دوست دارید با وجود مشکلاتی که بین شما هست اما دوستش دارید.اگر حرف ن در اسم خود دارید یک خطر بزرگ از سرتان رد میشود واین خطر شاید باعث شود در بستر بخوابید. افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند.

اگر شاغل هستید روزهای پر از درآمد دارید و روزی و مال فراوان به سمت شما می آید و چند تا معامله دارید که از این معامله ها سود می برید و یک سری از هزینه ها و ضرر و زیان شما جبران می شود.سفری می روید که دسته جمعی است شاید یک پیک نیک باشد یا یک صبح تا شب باشد ولی حتی با این فرصت کوتاه روحیه تان عوض می شود و دلتان شاد می شود. فردی که ع یا غ در اسم و فامیل خود دارد گاه گاه به شما حسادت می کند و حسرت زندگی شما را می خورد.دست به خیر هستید و دعای خیر زیادی پشت سرتان است و این دعای خیرها شمارا در زندگی سربلند می کند.

اگر قصد خرید یا فروش ملک دارید و استرس دارید این ملک را معامله می کنید چه خرید باشد و چه فروش باشد و در این معامله موفقیت دارید. اگر پسر دارید پسرتان به زودی صاحب یک موفقیت می شود که شما با خبرش خیلی دلتان شاد می شود. گذشته سختی داشتید ولی آینده خوبی دارید. در چند بن بست و بلاتکلیفی قرار دارید که باید نذر کنید تا حالتان خوب شود و از این بن بست خلاص می شوید. افرادی که متولد این ماه هستید و در خواندن نمازشان سست هستید نمازهایتان را سعی کنید سروقت بخوانید و از خداوند طلب کمک کنید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد