فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : افرادی که در اسم يا فامیل خود حرف (الف) دارند در این ایام دچار استرس شدیدی هستید و دلشوره های زیادی دارند که به هر دلیل می تواند باشد و دلیل خاصی ندارد. پشت کار خوبی دارید و اگر تصمیم گیری برای کاری بکنید آنقدر پیگیر می شوید که کار به نتیجه برسد و درست بشود. در یک خرید و فروش یا معامله خیلی عجله می کنید در این ماه ، ولی این عجله اصلا به نفعتان نیست.

از یک غم و غصه که چند وقت است درگیرش هستید خلاص می شوید و این به خاطر خبری خوش است که خیلی شاد می شوید و از غم بیرون می آیید. اگر متاهل هستید که شرایط زندگی شما خوب است و در موقعیت خوبی قرار دارید. اگر هم مجرد هستید و شرایط ازدواج دارید ، این خواستگار شرایطش ایده آل است و این فرد موقعیت خوبی دارد و از لحاظ مالی یا کاری زندگی آینده شما تامین است و زندگی شما در رفاه و آسایش است.

اگر خانم هستید و جوان هستید فردی که در اسم یا فامیل حرف (م) دارد مدتهاست که فکرتان را درگیر کرده است و به این شخص در این روزها زیاد فکر می کنید و دوستش دارید ولی از دست این فرد حرص هم زیاد می خورید ولی با این حرص ها شما به جایی نمیرسید فقط خودتان را اذیت می کنید. ملاقات و دیدارهای عاطفی زیادی دارید با شریک احساسی تان که در این دیدارها یک سری بلاتکلیفی شما حل می شود و از بلاتکلیفی بیرون می آیید. یک سری از افراد این ماه پیگیر رفتن به یک مسافرت می شوند و صد در صد راهی یک سفر می شوید که این سفر برای شما پرهزینه است ولی راهی می شوید و سفر پر از خاطره شیرین برای شماست.

فردی خیلی به شما مطیع است یا می آید و به زودی جلوی شما مطیع می شود و خود شما از این مطیع بودن لذت می برید و خوشحال هستید و خواسته های شما را با مطیع بودن عملی میکند و چند تا از کارها و یا آرزوهای شما به توسط این فرد برآورده می شود چون این فرد خواهان شماست و شما را واقعا دوست دارد فقط سعی کنید از این علاقه سوء استفاده نکنید و قدر این عشق و دوست داشتن را بدانید. یک جر و بحث خانوادگی در این ماه در محیط خانواده دارید که داد و بیداد و رنجش و ناراحت هستید و شاید کارتان به درگیری و اوقات تلخی کشیده بشود پس سعی کنید در این بحث زیاد داد و بیداد نکنید تا همه چیز به خیر بگذرد.

اگر شاغل هستید و شغل شما در رفت و آمد خارج از شهر است یک خطر تصادف دارید حتما در این روزها زیاد برای خودتان صدقه بدهید. یک عده به دیدن شما می آیند که این عده برای دیدن منزل نو شما می آیند. اگر به تازگی به منزل جدید رفتید ولی این افراد فضول و خبرچین هستند و به قصد فضولی می آیند پس حواستان به این افراد باشد و بعد از رفتن این افراد صدقه بدهید و اسفند دود کنید. یک سری از افراد این ماه در عشق شان رقیب دارند و باید تلاش کنید تا این رقیب را از خودتان دور کنید و از میدان به در کنید چون فردی را که شما دوست دارید فردی دیگر هم دوستش دارد و شما متاسفانه رقیب دارید و این رقیب یک کم سرسخت است.

مجردها ازدواج دارند البته اگر بله را بگویند. از دست یک خانم مسن خیلی حرص می خورید و این خانم با حرفهایش یا با رفتارش شما را ناراحت می کند و حرص میدهد ولی چاره ای جز تحمل کردن این فرد را ندارید و باید صبوری کنید. یک سری از آقایان این ماه دچار مشکل مالی هستند که این مشکل مالی فعلا ادامه دارد و حالا حالاها درگیر این مشکل مالی هستید و دردسر زیادی در این رابطه این روزها می کشید ولی خانواده دوست هستید و به خانواده و فرزندان پای بند هستید و برای رفاه آنها تلاش زیادی می کنید ولی کسی قدر شما را نمی داند و دائما از شما طلبکار هستند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد