فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: تولدتان مبارک انشالله 120 ساله شوید. روزهای پر از فکر و خیال و استرس را سپری می کنید مخصوصا یک نگرانی مالی دارید ولی این مشکل مالی یا نگرانی مالی شما به واسطه یک م نام برای شما حل می شود و از این تلاطم و نگرانی بیرون می آیند. پول بزرگی در این ماه به دست شما می رسد به خاطر این پول از ته دلتان می خندید و خوشحال می شوید و این پول مشکل گشاست و گره های شما را باز می کند.

گاهی از ناحیه سرتان درد دارید یا سر گیجه دارید این موضوع را جدی بگیرید و به دکتر مراجعه کنید چون به خودتان بی اهمیت هستید. به زودی هدیه و کادوهای زیادی از اطرافیان که شما را دوست دارند دریافت می کنید. خبری خوش در راه است و این خبر برای چند ساعت و یا چند روز شما را شاد می کند.

چند تا ترقی و پیشرفت مالی دارید اگر شاغل هستید یا کارتان ترقی می کند یا از لحاظ مالی در پیشرفت قرار می گیرید ولی این پیشرفت ها شما را در چشم و نظر می اندازد صدقه بدهید و اسفند دود کنید چون زیاد در چشم و نظر هستید. اگر متاهل هستید چند تا جر و بحث دارید با همسرتان و از دست همسرتان زیاد حرص می خورید و شما را می رنجاند ولی بهترین راه حل سکوت است و هر چی ساکت بمانید به نفعتان است.

خبر یک طلاق می شنوید که خیلی جا می خورید و شاید برای چند روز هیجان زده هستید و باورتان نمی شود. به دو یا سه مهمانی دعوت می شوید که در این مهمانی ها خیلی رسمی هستید و رسمی شرکت می کنید و در زیر ذره بین در این جمع ها هستید و همه زیر چشم شما را نگاه می کنند و در این ماه یک سورپرایز دارید و یک دفعه از یک اتفاق غیرمنتظره سورپرایز می شوید و این سورپرایز شما را شاد می کند.

عجول هستید و این عجول بودن شما گاهی کار دست شما می دهد و کارهایی را از روی عجله انجام می دهید یا تصمیم هایی از روی عجله می گیرید که بعد پشیمان می شوید پس حواستان باشد. اگر صاحب دو فرزند هستید و افرادی که صاحب دو فرزند هستند یکی از فرزندان شما یک شادی دارد که شادی اون فرزند باعث شادی شما هم می شود.

مجردهای این ماه خلاء احساسی دارند مخصوصا آقایان این ماه خیلی در گیر تنهایی هستند سعی کنید ازدواج کنید و برای خودتان یک جفت در نظر بگیرید و با کسی شروع جدید داشته باشید تا دوباره دلگرمی و امید به شما برگردد و بودن یک فرد که دوستش دارید کنارتان برای شما خیلی مثبت و عالی است. محمد نام های این ماه شروع دارند و با فردی جدید شروع جدید دارید و این فرد خیلی شیطون و شلوغ است و شلوغ بودن این فرد شما را سرحال می کند.اگر وسیله نقلیه دارید و می خواهید تعویض کنید و مردد هستید تعویض کنید بسیار خوب است.

یک سری از افراد این ماه جابجایی دارند و این جابجایی چه در محیط کاری باشد و چه در محیط زندگی باشد استرس ها و نگرانی های زیادی برای شما دارد اما جابجا می شوید صددرصد و از این جابجایی پیروز و سربلند می شوید. گاه گاه گریه می کنید ولی در این شرایط ها موزیک زیاد گوش می کنید چون موسیقی به شما آرامش می دهد و تکرار خاطرات برای شما خوب است و این تکرار خاطرات مثبت خنده روی لبتان می آورد. سفری کوتاه دارید که با کسی می روید که دوستش دارید و عشقتان است و از این سفر حتی اگر چند ساعت باشد نهایت استفاده را ببرید چون خیلی با این فرد شاد و خوشحال هستید و از این سفر لذت می برید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

یک پاسخ به “فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین شهریور”

  1. الی گفت:

    عالیییئیییییی خدا قوت
    ممنون از این همه وقت و انرژی که میزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد