فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : به یک ذکر متوسل شده اید و مدتهاست این ذکر را می گویید ولی چشم انتظار هستید و منتظر حاجت هستید باید صبر کنید تا درهای بسته به روی شما باز شود در حال حاضر خیلی چه کنم چه کنم دارید و اعصابتان خرد است. اگر متاهل هستید بحث های خانوادگی زیاد دارید و در این ماه اختلافات زیادی با همسرتان دارید و شاید چند تا لج و لجبازی بین شما پیش بیاید. از راه دور یک خبر به گوشتان می رسد یا از شهرستان است یا از خارج از کشور. اگر متاهل هستید و صورت شما ریش یا سبیل دارد خطری بزرگ از سرتان رد می شود مراقب باشید شاید این خطر حتی دزدی باشد.

یک سری از افراد این ماه در کار ساخت و ساز شرکت می کنند و کار ساختمانی دارند یا شاید شراکت در ساخت باشد به هر حال این مشارکت در ساخت هر چی هست روشن و پر بار است و در این ساخت سود خوبی می برید هرچی هست اگر پیشنهاد است قبول کنید . کار دادگاهی یا کار قانونی دارید که در این کارتان فردی مشکل ایجاد می کند و می خواهد دائم کار شما را به تعویق بی اندازد و دردسر برای شما به وجود می آورد.

چندتا دروغ پشت سر شما گفته اند به گوشتان می رسد و سر این دروغ ها یا تہمت ها برای چند روز در ناراحتی و دعوا به سر می برید و شاید در این شرایط و اوضاع مقصر هم خود شما باشید و خودتان هم بی تقصیر نیستید. یک سری از افراد این ماه قصد دور شدن از کشور را دارند یا برای کار یا تحصیل یا برای زندگی ، برای هر چی که قصد رفتن دارید می روید و بروید این راه برای شما باز است و روشن است.

فردی موذی دائم می خواهد به شما آسیب برساند و از نزدیکان شماست و ظاهر خوبی با شما دارد ولی باطنش زیاد خوب نیست حواستان باشد. در این روزها دیدارهای زیادی دارید. یک نذری دارید و بدوبدوی زیادی برای این کار نذری می کنید و یک خواب هم در رابطه با این نذری می بینید ولی برای کسی تعریف نکنید. افرادی را که می بینید شاید خیلی وقت است که این افراد را ندیده اید.

اگر در اسم یا فامیل شما حرف (س) یا (ش) دارد یک هدیه غیرمنتظره دریافت می کنید که از گرفتن این هدیه دلتان شاد می شود. برای چند روز در این روزها گریه می کنید و تک تک بغض دارید و این گریه ها از روی ناراحتی و دلتنگی است. مجردها هم با شریک احساسی تان یک قهر و آشتی دارید و رابطه تان پوچ می شود ولی دوباره آشتی دارید ولی در این میان استرس و نگرانی زیادی را پشت سر می گذارید تا دوباره این ارتباط برقرار شود و دوباره آشتی کنید. یک دوست دارید که به شما وفادار است و به زودی با این دوست قدیمی که به شما وفادار است دیدار دارید و از دیدن این فرد خوشحال می شوید. یک بچه کوچک در منزل شما رفت و آمد دارد که خیلی دوستش دارید و یک قدم پولی برای این بچه برمی دارید که اسباب خوشحالی برای این بچه می شود.

از تماس تلفن که شماره ۷دارد حرفهایی می شنوید که شنیدن این حرفها شما را خوشحال می کند. یک سری از افراد این ماه با شخصی جدید آشنا می شنوید یا آشنا شده اید که روی این فرد تردید دارید شاید می خواهید جواب به این فرد بدهید ولی این فرد برای آشنایی خوب است و مثبت است و این آشنایی برای شما آرامش دارد و لحظه های خوبی را با این فرد سپری می کنید. اگر در اسم یا فامیل خود حرف (ع) یا (غ) دارید یک دوا و دکتر و یا جراحی دارید که خیر است نگران نباشید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد