فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین بهمن

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن : برای یک امضای قرارداد دچار تردید هستید و بر سر دو راهی هستید که این قرارداد را امضا کنید یا نه ولی مشورت کنید و با مشاوره جلو بروید صددرصد موفق هستید این امضا در هر رابطه ای که باشد حتی اگر کاری باشد. چند قطره اشک دارید که خیلی زود می ریزید ولی این بغض و گریه زودگذر است. یک روشنایی بزرگ در زندگی شما اتفاق می افتد که این روشنایی به خاطر نذر یا خدا خدا کردن شماست و در بسته ای به روی شما باز می شود. از دست یک فردی که الف دارد خیلی حرص می خورید ولی بی فایده است و این فرد کار خودش را انجام می دهد.

چند تا دعوا و جر و بحث در این روزها دارید. یک امیر نام یا امید نام باعث خنده و شادی متولدین این ماه می شود شاید به خاطر خبری یا حرفی باشد که به شما می زند. خوش قلب و مهربان هستید ولی زبان شما تلخ است برعکس دلتان است سعی کنید در حرف زدنتان تجدید نظر کنید و اگر زبان تلخی دارید دل کسی را نشکنید چون خوب نیست. اگر با فردی در حال حاضر دلخوری دارید یا قهر هستید او را خواهید دید و در این دیدار خیلی از سوء تفاهم ها بین شما رفع می شود و همه چیز دوباره به حالت اول برمی گردد.

اگر خانم هستید و در اسم یا فامیل شما حرف (م) یا (ر) یا (ز) یا (ژ) دارد به زودی اتفاق های خوبی برای این افراد در راه است و این اتفاقات مسیر زندگی شما را عوض خواهد کرد و به سربلندی و اوج می رسید فقط در خفا و پنهان باشد چون در این راه دشمن های زیادی دارید و همه به شما حسادت می کنند. اگر از ناحيه معده ناراحتی دارید یا درد دارید کارتان به دکتر و دوا می کشد و یک هزینه روی دست شما می گذارد. اگر شاغل هستید در محیط کاری تان یک بحث و مشاجره پیش می آید ولی در این بحث ها هرچی کوتاه بیایید و گذشت داشته باشید بهتر است و خیلی زود این اوضاع تمام می شود.

از فردی که حرف (س) یا (ش) در اسم خود دارد خیری به شما می رسد و این فرد تکیه گاهی برای متولدین این ماه است سعی کنید قدر این فرد را بدانید و او را از دست ندهید. افراد زیادی به شما نظر دارند اگر مجرد هستید و چشم این افراد دنبال شماست روی این افراد سعی کنید شناخت داشته باشید و بدون شناخت وارد رابطه با این افراد نشوید چون ممکن است آسیب ببینید.

فردی که در اسم خود حرف (د) دارد و دوروبرتان است با شما در ظاهر روراست است و ظاهر خوبی با شما دارد حواستان به این فرد باشد حتی در مسائل احساسی مراقب این فراد باشید که نخواهد شما را اغفال کند و به شما ضربه بزند.دو تا سفر در پیش دارید که این سفرها یا کاری است یا تفریحی است به هر دلیل که می روید سفری پر بار است و از این سفر خیر نصیب شما می شود. یک سری از افراد این ماه دلشوره یک جدایی یا یک قطع رابطه دارند این دلشوره به جاست و این جدایی صد در صد است و صورت می گیرد پس دلشوره و استرس را از خودتان دور کنید.

آینده خوبی دارید و یک قدرت را به دست می آورید و در آینده به خودتان می بالید و با غرور زندگی می کنید. بعضی پیشنهاد شراکت در ساخت و ساز دارند و این شراکت با وجود مشکلات زیادی که سر راهتان است و گرفتاری های زیادی که دارد اما خوب است و عاقبت خوبی دارد و از این مشارکت سود خوبی می برید. اگر فردی هستید که مشکل قانونی یا اداری دارید یا دادگاهی در پیش دارید که نگران آن هستید این دادگاه به نفع شما تمام می شود و خبری مهم و خوب از این مسیر برای شما در راه است و موفق می شوید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد