فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : عیادت یک مریض می روید که در بستر رختخواب است و این فر مریض از دیدن شما خوشحال می شود و یک قدم برای این مریض می دارید که دعای خیر این مریض پشت سرتان است. مشکل زیاد در زندگی دارید این مشکلات دائم روی سرتان است و به این مشکلات فکر می کنید. به فردی مشکوک هستید و دچار شک و تردید هست ولی این شک شما به هر چی یا به هر کسی که هست درست است و این فرد دورویی زیادی با شما دارد طوری که خودتان متوجه شده اید خودتان به زودی متوجه می شوید. آشفته و سرگردان هستید و از یک جا به یک جا می روید و کلافه هستید این به خاطر یک خبری است که می شنوید و این خبر شما را عصبانی می کند و از روی عصبانیت بی قرار و کلافه هستید.

افراد زیادی در این ماه به سمت شما می آیند و با افراد زیادی ملاقات دارید یا در منزل خودتان است یا در خارج از منزل است ولی ملاقات زیاد دارید. اگر به خرید گوشی فکر می کنید یک گوشی موبایل یا می خرید یا برای شما هدیه می آید به هرحال یک گوشی برای شما می آید. افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند ولی دست خالی هستند و فضولی شما را می کنند.

یک عده از افراد این ماه رقیب دارند و فردی عشق شما را دوست دارد و رقیب شماست ولی خودتان بی خبر و بی اطلاع هستید و شاید دیدارها و ملاقات ها و تماس های پنهانی زیادی با این فرد دارید. اگر علی یا عباس دور و برتان است یا خودتان علی یا عباس هستید صدقه بدهید این فرد یک خطر دارد که این خطر از چشم است و یک دفعه این خطر از سرش رد می شود روزهای ۲۳ تا ۳۰ این ماه برو و بیاهای زیادی دارید و در این برو بیا ها حرص و جوش زیاد می خورید.

یک مسعود نام برای یک سری از افراد این ماه قدمی بر می دارد که این قدم باعث می شود یک سری مسائل در زندگی شما عوض شود و تغییر کند. از رازی با خبر می شوید که خیلی از این بابت کلافه می شوید اگر صاحب فرزند دختر هستید و این فرزند شما اهل کارهای شر یا دست به کارهای جادویی می زند یا بستگی می اندازد این فرزند شما پای این کارش را می خورد پس فرزندتان را نصیحت کنید چون در مشکل جسمی بدی می افتد که به خاطر قدم شری است که بر می دارد و خودش چوبش را می خورد و این شر پاگیر خودش و زندگی خودش می شود چون می خواهد بین دو تا فرد حلال را به هم بزند و پایش را میخورد و خداوند جزایش را می دهد.

در دو یا سه جمع شرکت می کنید و در این جمع ها با دوستان قدیمی که خیلی وقت است بی خبر بودید صحبت و گفتگو دارید. در یکی از شبهای این ماه گریه می کنید و دلتان می شکند و حاجت روا می شوید.

اگر فرزند پسر دارید پسرتان آینده خوبی دارد و به زودی خبرهای خوبی از فرزند پسرتان دریافت می کنید و آینده به پسرتان می بالید و احساس غرور می کنید ولی خودتان الان باور ندارید. از یک دست بستگی بیرون می آیید که این دست بستگی مالی است افرادی که گرفتاری مالی دارند از این گرفتاری خلاص می شوند و اگر دنبال وام یا پولی هستید این پول یا وام به دست شما می رسد و نقشه هایتان را با این وام یا پول جفت و جور می کنید. فردی به شما زیاد دروغ می گوید شاید خودتان هم متوجه شدید ولی به روی خودتان نمی آورید ولی دروغ می گوید. اگر دنبال گرفتن مدرک هستید یا تحصیلی یا مالی یا هر چی این مدرک را به دست می آورید و از بابت به دست آوردن این مدرک بسیار شاد می شوید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

یک پاسخ به “فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین تیر”

  1. مریم هاشمی گفت:

    اصلا چیزی نبود یعنی ی ماه بیخود داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد