فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : دلبستگی دارید و فردی به شما علاقه مند است و شما را دوست دارد ولی خود شما باور ندارید یا نمی دانید ولی بدانید که این شخص شما را خیلی دوست دارد. مشکل مالی یا نگرانی مالی دارید ولی با آمدن یک پول یا وام این گرفتاری و مشکل مالی شما حل می شود. امام حسین(ع) به شما زیاد نظر می کند در این روزها یک قدمی برای امام حسین (ع) برمی دارید که اجر و پاداش خوبی دارید و حاجت روا می شوید و شاید خواب خوبی ببینید ولی برای کسی تعریف نکنید. در این روزها دلتان گرفته است و خیلی گریه می کنید و اشک زیادی می ریزید.

در عشق و محبت صاحب قدرت هستید و می توانید هر کسی را که می خواهید به خودتان علاقه مند کنید ، این انرژی را دارید.اگر متاهل هستید چند تا دیدار و ملاقات احساسی دارید که با همسرتان در آرامش قرار می گیرد و روزهای خوبی را در این ماه با هم سپری می کنید. به دو یا سه جمع دعوت می شوید که شرکت کردن در این جمع ها به خودتان بستگی دارد چه بروید چه نروید فرقی ندارد. اگر خانم هستید همسر خوبی دارید قدر همسرتان را بدانید چون جلوی شما مطیع است و از لحاظ مالی چند تا قدم برای شما برمی دارد که این قدم های مالی باعث سرافرازی شما می شود و از این کارهای مالی به خودتان می بالید و حسودان زیادی هم از این بابت دارید.

اگر مجرد هستید زندگی و شرایط شما زیاد خوب نیست و افرادی که قصد سوء استفاده از شما دارند دوروبرتان زیاد هستند و از لحاظ احساسی از این افراد ضربه های زیادی هم در گذشته خوردید و هم در آینده می خورید. اگر وسیله نقلیه دارید تصادف دارید خیلی در رانندگی مراقب باشید. یک سری از افراد این ماه از ناحیه صورت قصد جراحی دارند که در تردید و دودلی هستند که این جراحی را انجام بدهند یا نه ولی این جراحی مثبت و خیر است. فردی دور و برتان است و از لحاظ مالی به شما طمع دارد و می خواهد یک پولی را از چنگ شما در بیاورد.

اگر شریک کاری دارید یا با افرادی کار می کنید مراقب باشید این فرد اگر حواستان نباشد موفق می شود و به هدفش می رسد. اگر دنبال جابجایی هستید چه شغلی و چه کاری یا محل سکونت این جابجایی هست و صورت میگیرد فقط دردسرهای زیادی را سر این جابجایی و نقل مکان می کشید تا به محل تازه بروید. سفری دارید که زمان این سفر کوتاه است ولی روحیه تان عوض می شود. در چند بن بست فکری هستید و فکر و خیال زیاد دارید و این فکر و خیال ها شما را عصبانی می کند. موتور سوارها یا افرادی که پیک موتوری هستند روزی خوبی در این روزها دارند و از لحاظ مالی در این ماه در شرایط خوبی قرار می گیرند.

اگر مجرد هستید فردی از گذشته به سمت شما بر می گردد و می خواهد با شما در ارتباط باشد به خود شما بستگی دارد که این فرد را قبول کنید یا نه ولی قبول این فرد بد نیست ولی چون دل شما را شکسته است قبول برای شما سخت است اما چند تا ملاقات و دیدار با هم دارید که در این دیدارها گفتگو زیاد می کنید و چند تا بلاتکلیفی برای شما مشخص می شود. لجباز هستيد و در این روزها با خانواده و اطرافیان لجبازی زیادی می کنید که به خاطر اعصابتان است خودتان را کنترل کنید و دست از عصبانیت بردارید و مراقب رفتارتان باشید چون دارید تند تند دل می شکنيد و اطرافیان را ناراحت می کنید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد