فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : نگرانی و استرس زیادی دارید که این به خاطر یک شخص است که این شخص باعث نگرانی و استرس زیاد شما شده است ولی این نگرانی با دادن صدقه به هر دلیل که هست رفع می شود. چند قطره اشک می ریزید و دلتنگ و بی حوصله هستید مخصوصا اگر در اسم یا فامیل شما حرف (ر) یا (ز) یا (ژ) دارد قدمی را می خواهید بردارید که برای این قدم مردد هستند ولی هر چی هست و در هر رابطه که هست فعلا صبر کنید و در این قدم عجله نکنید.. به یک زیارتگاه از دور متوسل می شوید و حاجت روا می شوید.
از یک غم بزرگ بیرون می آیید تا یک وعده دیگر و این بیرون آمدن خواست و یاری خداوند بزرگ است. اگر رضا نام هستید چند تا بغض و گریه می کنید و دل شکسته هستید یا بزودی دلتان می شکند. چند تا تماس تلفن دارید که با این تماس ها از یک چشم انتظاری بیرون می آیید و منتظر هر چیزی که هستید این خبر را دریافت می کنید. ذکر لا اله الا الله زياد بگویید گفتن این ذکر برای شما مثبت و خیر است.

اگر در اسم يا فامیل شما حرف (ن ) دارد پله های ترقی را طی می کنید و به زودی زود پشت سر هم موفقیت و سربلندی دارید فقط حسود و چشم و نظر دارید زیاد صدقه بدهید و به کسی نگویید. روز 7 این ماه روز خوبی برایتان است. افرادی که مجرد هستند یک فردی از گذشته به زودی به سمت شما می آید و به شما ابراز علاقه و عشق می کند و قبول این فرد به خود شما بستگی دارد ولی فرد خوبی است و اگر پشیمان است به او فرصت جبران بدهید.

سفری دارید که یک دفعه چمدان می بندید و راهی می شوید و این سفر برای روحیه خسته شما مناسب است و روحیه تان تقویت می شود. یک آرامش و یک ترقی در شغل تان دارید اگر شاغل هستید روز به روز در کارتان پیشرفت می کنید و این خواست و یاری خداوند است لطف خداوند همیشه شامل حالتان است پس زیاد صدایش کنید. یک سری از افراد این ماه یک مشکل از ناحیه چشم دارید که کارتان به دکتر و معالجه کشیده می شود.

از یک تماس تلفن شماره ۷ خوشحالی دارید این تلفن یا ثابت است یا تلفن همراه ولی خوشحال تان می کند.متاهل ها در روزهای آتی رابطه خوبی بین آنها برقرار می شود و عشق و محبت بین رابطه شما حاکم می شود و یک آرامش در زندگی خانوادگی و زناشویی شما بوجود می آید که شاید مدتهاست این رابطه خوب را تجربه نکردید فقط خیلی جاسوسی زندگی شما را می کنند و رقیب در زندگی تان زیاد دارید.

سفری می روید که این سفر یک دفعه جفت و جور می شود و اگر برای کاری راهی این مسافرت می شوید کارتان درست می شود و با شادی و موفقیت از این سفر برمی گردید همسر خوبی دارید قدرش را بدانید و این فرد به شما وفادار است فقط همسرتان برای چند روز درد کمر می گیرد و در بستر می خوابد. آینده شما همراه با قدرت است و به قدرت و سربلندی می رسید فقط حرص و جوش زیاد می خورید.

مجردها چند تا دیدار عاطفی دارند و اگر قصد زدن حرفی را در این دیدارها با عشقتان دارید بزنید این حرفها نتیجه خوبی برای کسی که دوستش دارید دارد. اگر با کسی در کار شریک هستید این شریک شما خوب نیست سعی کنید این شراکت راپوچ کنید و مستقل شوید چون طمع زیادی به شما دارد و همش می خواهد مال از چنگ شما در بیاورد پس حواستان را جمع کنید و مراقب باشید قدر سلامتی تان را بدانید و مراقب سلامتی تان هم باشید چون دائم از زندگی شکایت و گله دارید ولی این شکایت ها خوب نیست خداوند را همیشه شاکر باشید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

یک پاسخ به “فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین آذر”

  1. ارکیده گفت:

    سلام این همون فال مری تیتس هس که قبلامیذاشتین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد