فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : گر فردی را دوست دارید و به او علاقه مند هستید که در اسمش حرف (م) دارد به زودی او را ملاقات خواهید کرد و یک ملاقات عاشقانه و پر از احساس دارید که از این دیدار با رقص و شادی بر می گردید و شاد و شنگول می شوید. روز ۱۰ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است و یک جایی يا هستید یا می روید که خیلی عالی است به هر دلیل که می روید حتی اگر مالی یا کاری باشد. 

حسود و جاسوس زیاد دارید و افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند و فضول و خبرچین شما هستند مخصوصا روی عشقتان و روی فردی که دوستش دارید.شاید برای چند بار برای عشقتان اشک ریختید و گریه کردید ولی عشقتان را از اطرافیان پنهان می کنید و دوست ندارید کسی متوجه این علاقه و این عشق بشود، دو تا مسافرت در پیش دارید که چه کاری باشد و چه تفریحی باشد راهی می شوید و در این سفرها استرس دارید ولی می روید. افرادی زیادی مراقب شما هستند ولی خداوند همیشه یار و یاورتان است و این افراد دستشان به شما نمی رسد و شما روز به روز خوشبخت تر از قبل می شوید و این خواست و یاری خداوند است.

 یک خانم که حرف (ن) در اسم دارد دائم مراقب شماست و فضولی شما را مخصوصا تلفنی می کند ولی ظاهر خودش را ساده نشان می دهد ولی در باطن خیلی شوم است و شاید بارها براى اطرافيان يا شما دست به شر شده است و شر و جادو برایتان می کند و به شما نزدیک است و دائم دوروبرتان است ولی خودتان حواستان به این فرد نیست چون این خانم را زیاد باور دارید ولی خیلی حقه باز است مى توانيد براى باطل كردن كارهاى اين زن فايل باطل سحر را تهيه كنيد(کلیک کنید) ، اين فايل بسيار مجرب است و نه فقط براى اين شخص بلكه براى هر كسى كه قصد داشته باشد در كار شما گره ايجاد كند بسيار موثر و دفع كننده و باطل كننده است.

 به یک جراحی زیبایی فکر می کنید و اگر تصمیم به جراحی زیبایی دارید انجام بدهید مبارک است و روی ظاهر شما تاثیر زیادی این جراحی می گذارد. دیدارها و ملاقاتهای عشقی زیادی در این روزها دارید که یک سری حرف که دلتان می خواهد بین شما رد و بدل می شود که از شنیدن این حرفها به آرامش می رسید و خوشحال می شوید. فردی قصد دادن هدیه به شما دارد و این هدیه را دریافت مى كنيد ، شاید غیر منتظره باشد ولى از گرفتن این هدیه دلتان شاد می شود.

 اگر حرص و جوش می خورید نخورید و حواستان به خودتان باشد زيرا اين حرص و جوش ها براى سلامت قلب تان خطر آفرين است‏.خواهان کسی هستید و مجرد هستید و می خواهید این فرد را برای آینده انتخاب کنید و مردد هستید این انتخاب خوب است و برگ برنده دست شماست. از تماس تلفن يا پیام تلفن که شماره ۸ دارد خبری مهم دریافت می کنید که این خبر اهمیت زیادی برای شما دارد. فردی دلتان را شکسته است که او را آه کردید و نفرین شما این فرد را به روز بدی می اندازد و تاوان شما از این فرد گرفته می شود و این خواست و پاری خداوند است چون این شخص را به خداوند واگذار کردید. 

دلتان خیلی پاک است و این فرد چوب كارش با شما را خواهد خورد. دوستان زیادی داريد ، یک دورهمی خیلی خوب با دوستان قدیمی دارید که بگو و بخندهای زیادی با این افراد دارید و تجدید خاطرات گذشته که شما را هیجان زده می کند و فردی را در این جمع خواهید دید که دیدن این فرد برای شما هیجان زیادی دارد و اگر دلخوری یا کدورت با این فرد داشته اید این کدورت رفع می شود و دوباره صلح و آشتی و شادی بین شما برقرار می شود. یک فرد كه مصطفى نام است به سمت شما می آید که به هر دلیل که هست به این فرد اطمینان نکنید و مراقب باشید.

 چند تا پول به دست شما می رسد که مشکلات مالی شما برطرف می شود ، دیگران زیاد حسرت شما را می خورند اما خودتان از زندگی رضایت كافى را ندارید و در پى گسترش يا تلاش بيشتر هستید ولی افراد زیادی حسادت به شما می کنند و حسرت تان را می خورند، دعای یک فرد میت پشت سرتان است و دائم از قبر این میت دعای خیر برایتان می آید چون این میت در زمان زنده بودنش شما را بسيار دوست داشته است و دعاگویتان است.

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

 برای سال جدیدتان یک سری تصمیم جدید دارید که این تصمیم ها را از همین حالا دنبال روی شان می شوید و آرام آرام به اهدافتان می رسید. یک برنامه ریزی برای یک مسافرت برای آخر سال می کنید و این سفر را صددرصد راهی می شوید و احساس خوشبختی خوبی می کنید و شاید فردی را که دوستش دارید در این سفر دنبال شما باشد و خاطرات خوبی دارید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

2 پاسخ به “فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین مهر”

  1. افسون گفت:

    مثل همیشه عالی مرسی فالوده جان…

  2. مریم گفت:

    خیییلی فالتون دقیق و خوبه
    ممنون بابت همه زحمات😍😍😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد